تاریخ انتشار: شنبه 1402/05/07 - 22:57
کد خبر: 477306

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی بوش و ال جی ارزان سال ۲۰۲۳

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی بوش و ال جی ارزان سال ۲۰۲۳

بهترین مارک و مدل ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی ارزان سال ۲۰۲۲ با معرفی ۲ برند بوش و ال جی و خرید از فروشگاه تیک تاک کالا

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ موضوع  این مقاله بهترین مارک و مدل ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی ارزان سال 2023 می باشد اما قبل  فروشگاه لوازم خانگی "تیک تاک" یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مراکز فروش لوازم خانگی است. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل مشتریان خود ایجاد کند. اصول اصلی این فروشگاه شامل ارائه محصولات با برندهای معتبر، قیمت‌های رقابتی، خدمات پس از فروش حرفه‌ای و تجربه خرید مطلوب برای مشتریان است.تیک تاک انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز، ماکروویو و سایر وسایل آشپزخانه و اجزای خانگی را ارائه می‌دهد. همچنین، مشتریان می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای متخصصان فنی فروشگاه بهره‌مند شده و اطمینان حاصل کنند که انتخاب خود را براساس نیازها و سلیقه‌ی شخصی خود بهترین‌ها را کرده‌اند.

گسترش بازار و توسعه تکنولوژی‌ها، بسیاری از شرکت‌ها به طراحی و تولید ظرفشویی‌های مختلف می‌پردازند. انتخاب بهترین برند ظرفشویی با توجه به نیازها و اولویت‌های هر فرد اهمیت دارد. در این مقاله، به بررسی انواع برند‌های ظرفشویی و ویژگی‌های آن‌ها پرداخته می‌شود.

بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی

در این بخش، به معرفی بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی خواهیم پرداخت از برندهای مشهور در بازار ظرفشویی خواهیم پرداخت. این شرکت‌ها شامل ال جی، بوش، سامسونگ، ماید، وای‌پوی، کیچن‌اید و ... می‌شوند.

قیمت ماشین ظرفشویی خارجی

قیمت ماشین ظرفشویی خارجی رابطه مستقیم با نرخ دلار دارد اگر نرخ دلار پایین باشد حتی از ظرفشویی های داخلی هم ارزانتر هستند ولی اگر نرخ دلار بالا باشد به طبع قیمت این نوع از محصولات هم بالا می رود

8 نکته طلایی در انتخاب ظرفشویی

در این بخش از مقاله بهترین مارک و مدل ماشین ظرفشویی ایرانی و خارجی ارزان سال 2022 ، ویژگی‌های اساسی مورد نیاز در ظرفشویی‌ها بررسی می‌شوند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ظرفیت، نوع کارکرد، مصرف انرژی، سرعت شستشو، برنامه‌های شستشو، قابلیت‌های خاص (مانند شستشوی ظروف شیشه‌ای) و نحوه کنترل (دستی یا هوشمند) اشاره کرد.

قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ ترکیه بهتر از دیجی کالا

ماشین ظرفشویی بوش ترکیه سری ۴ با کد مدل SMS46NW01b با قیمتی عالی و کارایی بی نظیر، عالی ترین ظرفشویی مورد انتخاب می تواند باشد. بدون شک شما در زمان خرید یک ظرفشویی، هم مسله قیمت را در نظر دارید و هم انتظار دارید که کارایی بالا محقق شود. ظرفشویی سری 4 بوش NW01B مقرون به صرفه است و مونتاژ ترکیه می باشد. از آنجا که ظرفشویی های بوش در کد های مختلف رنگ های متفاوتی دارند، ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ ترکیه با کدل NW01B به رنگ نقره ای و با کد NW01B رنگ سفید را دارد. حالا SMS به معنی ماشین ظرفشویی در کد گذاری است 3طبقه و چینش ظرف ها در ظرفشویی بوش سری 4 ترکیه

ظرفشویی بوش 14 نفره سری 4 ترکیه دارای 3 طبقه مجزا است. با این وجود چینش ظرف های را برای شما آسان تر می کند. شما می توانید ظرف های بزرگ با میزان کثیفی بیشتر را در پایینترین طبقه و ظرف های متوسط را در طبقه وسطی و همچنین ظرف ها ریز و کارد و چنگال را در طبقه بالایی قرار دهید.  قابلیت آسانسوری این امکان را فراهم می کند تا ظرف با هر اندازه ای در ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ ترکیه جای گیرد. سبد ها به صورت کشویی و یا ریلی می باشند. هر طبقه خود به صورت مشخصی، قسمت بندی شده است و می توان آن را به دلخواه تغییر داد. طبقه سوم که برای کار و چنگال است را می توان از ماشین ظرفشویی بوش SMS46NW01B بیرون آورد تا فضایی بیشتر برای ظرف ها در دسترس باشد.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی بوش و ال جی ارزان سال 2023

قیمت ظرفشویی بوش سری ۶ ترکیه بهتر از دیجی کالا

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل های مختلفی دارد که در دو مونتاژ آلمان و ترک وارد بازار می شود. مدل های قدیمی الان در بازار موجود نیستند و مدل SMS6HMI28Q به عنوان جدید ترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مونتاژ ترکیه به رنگ نقره ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما می توانید این ماشین ظرفشویی را با قیمتی عالی از فروشگاه دنیس کالا خریداری کنید. ظرفشویی بوش سری 6 نسبت به مدل های سری 4 دارای قابلیت های فوق العاده و آپشن های بیشتری است.

برای نمونه گزینه و یا برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی machine Care و یا آپشن وای فای در سری 6 موجود و در سری 4 موجود نیست. ظرفشویی بوش SMS6HMI28Q دارای ظرفیتی 14 نفره و تعداد 3 طبقه است. شما می توانید گزینه های انتخابی زیادی را برای چیدن و یا شستن انواعی از ظرف ها داشته باشید. طبقه ها با ویژگی اسانسوری که دارند هر نوع و هر اندازه ظرف را در خود جای می دهند. رنگ این ماشین ظرفشویی نقره ای می باشد که بر روی آن برچسب زرد رنگی وجود دارد. این برچسب کنده شده و رنگ استیل و خوش نقش ان نمایان می شود. پنل ماشین ظرفشویی بوش سری 6 ترکیه دکمه ای است و کشیده می باشد. در قسمت طرفین پنل دکمه های شروع و مکث قرار گرفته است. تمام قسمت داخلی و یا مخزن آن از استیل است و لکه به خود نمی گیرد. تنها آب سری به ماشین ظرفشویی وصل می شود و برای گرم کردن اب از هیتر استفاده می کند.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی بوش و ال جی ارزان سال 2023

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی 512 بهتر از دیجی کالا

شاید از خودتان بارها سوال کنید که این ظرفشویی ساخت کجاست ؟ تمام قطعات این دستگاه ساخت کره است. همچنین مونتاژ قطعات نیز در کره صورت گرفته است. درنتیجه شما با خیال راحت می‌توانید این ظرفشویی اصل کره را با برچسب Made in Korea از فروشگاه اینترنتی تیک تاک خریداری بفرمایید
ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره ال جی مدل ۵۱۲ با ظرفیت 14 نفره توانای شستشوی حدود 168 پارچه ظرف را دارد. باید به این نکته دقت کنیم که ظرفشویی ال جی 512 در هر بار شستشو تنها 9 لیتر آب مصرف می‌کند. این در حالیست که در روش شستشوی معمول با دست 5 برابر آب بیشتری مصرف می‌شود. از همین روخرید این ظرفشویی هم به لحاظ کاهش آب مصرفی و هم ظرفیت بالای شستشویش به خانواده‌های پرجمعیت و پر رفت و آمد توصیه می‌شود

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی خارجی بوش و ال جی ارزان سال 2023

برنامه های ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲

ماشین ظرفشویی ال جی512 دارای 9 برنامه اصلی شستشو و 7 برنامه جانبی است. شما می‌توانید بر اساس جنس، ظرافت و میزان کثیفی که ظروف دارند برنامه مناسب را انتخاب کنید.
1. Auto
این برنامه شستشوی اتوماتیک است. ماشین ظرفشویی با توجه به تعداد ظروف و میزان کثیفی آن‌ها، برنامه بهینه‌ای را خود تعیین کرده و شستشو را به صورت اتوماتیک شروع می‌کند. در این حالت ممکن است مدت زمانی که شستشو طول می‌کشد هر بار متفاوت باشد.
2. Intensive
برنامه Intensive  مخصوص ظروف بسیار کثیف است. در این برنامه آب تا دمای 70 درجه بالا می‌رود و زمان این برنامه ممکن است 1 تا 2 ساعت طول بکشد.
3. Delicate
از برنامه Delicate بهتر است برای شستشوی ظروف حساس، کریستالی، شیشه‌ای و سرامیکی استفاده کنید چون با دمای پایین 40 درجه سانتی‌گراد به پمپاژ آب می‌پردازد و حدودا در 1 ساعت ظروف تمیز و خشک را به شما تحویل می‌دهد.
4. Eco
برنامه ی Eco برای شستشوی اقتصادی کاملا مناسب است چون نتیجه‌ای عالی با مصرف کمترین میزان آب و برق را به ارمغان می‌آورد. در ضمن این برنامه برای ظروفی که میزان کثیفی آن‌ها در حد نرمالی است مناسب محسوب می‌شود.
5. Turbo
اگر عجله دارید و البته ظروف شما هم خیلی کثیف نیستند می‌توانید از برنامه Turbo استفاده کنید. این برنامه با استفاده بیشتر از آب و انرژی به مراحل شستشو سرعت بخشیده و زمان آن را به زیر 1 ساعت می‌رساند.
6. Download Cycle
شما می‌توانید با گوشی هوشمند و از طریق تکنولوژی NFC به ظرفشویی متصل شده و برنامه‌های جدید را دانلود کنید.
7. Machine Clean
همانطور که قبلا هم گفتیم این برنامه برای شستشو و پاکسازی خود ظرفشویی از مواد آلوده و… است. بهتر است بعد از هر 30 بار شستشو این برنامه را در دستگاه خالی از ظروف استفاده کنید.
8. Rinse
اگر ظروف شما کثیف هستند اما فعلا نمی‌خواهید آن‌ها را بشویید از برنامه Rinse که به معنای خیساندن است استفاده کنید تا کمی از میزان کثیفی ظروف کاسته شود و همچنین مواد غذایی روی ظروف خشک نشوند.
9. Express
این برنامه برای شستشوی سریع ظروفی است که خیلی کثیف نشده‌اند. دقت داشته باشید که این برنامه دارای آپشن خشک کن نیست. اگر نیازمند خشک کن بودید دکمه Extra Dry را حتما فعال کنید. برای فعال سازی این برنامه می‌توانید دکمه Turbo را فشار داده و 3 ثانیه نگه دارید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
بن کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
افتتاح اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس
کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
آغاز معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز
برآورد شرکت ۵ میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین امسال
دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
بیرانوند به بازی پرسپولیس رسید
کاریکاتور| خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه +عکس
کاریکاتور| گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
مستمری والدین شهدا افزایش یافت
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top