تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/09 - 14:00
کد خبر: 477508

هتل‌های نزدیک به فرودگاه دبی

هتل‌های نزدیک به فرودگاه دبی

یکی از مدرن‌ترین و توریستی‌ترین شهر‌های جهان؛ دبی با آسمان‌خراش‌های معروف و بی‌نظیرش است. این شهر برخی از شیک‌ترین هتل‌ها، مراکز خرید و پارک‌های موضوعی دنیا را در خود جای‌داده است از همین رو سالانه میلیون‌ها گردشگر را از کشورهای مختلف به سمت خود جذب می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از مدرن‌ترین و توریستی‌ترین شهر‌های جهان؛ دبی با آسمان‌خراش‌های معروف و بی‌نظیرش است. این شهر برخی از شیک‌ترین هتل‌ها، مراکز خرید و پارک‌های موضوعی دنیا را در خود جای‌داده است از همین رو سالانه میلیون‌ها گردشگر را از کشورهای مختلف به سمت خود جذب می‌کند. در این بین فرودگاه بین‌المللی دبی به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی خاورمیانه، مکانی محبوب برای مسافرانی بوده که هنگام پرواز بین قاره‌های آسیا، اروپا و سایر نقاط جهان به این سو و آن سو می‌روند. هتل‌های لوکس بسیاری مانند هتل گرند اکسلسیور دیره دبی در فاصله اندکی تا فرودگاه برای رفاه حال مسافران ساخته شده‌اند. در این متن تصمیم داریم شما را با هتل‌های نزدیک به فرودگاه دبی آشنا کنیم؛ تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه دبی

1- هتل گرند اکسلسیور دیره (Grand Excelsior Deira Hotel Dubai)

از هتل‌های نزدیک به فرودگاه بین‌المللی دبی می‌توان به هتل ۴ ستاره گرند اکسلسیور دیره در منطقه تاریخی دیره دبی اشاره کرد. در واقع این هتل تنها چند دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و علاوه بر آن مسافران با استفاده از مترو یا اتوبوس به‌آسانی می‌توانند به سایر نقاط شهر نیز بروند. هتل گرند اکسلسیور دیره دبی دسترسی عالی به جاذبه‌های گردشگری همچون برج ساعت و مراکز خرید متنوع این شهر دارد.

از طرفی این هتل 229 واحد اقامتی لوکس و مجهز به امکانات رفاهی مختلف از جمله اینترنت پرسرعت رایگان، مینی بار، تلویزیون و یخچال برای اقامت راحت مسافران آماده کرده است. هتل گرند اکسلسیور دیره دبی، نسبت به سایر هتل‌های 4 ستاره، قیمت مناسب‌تری داشته و در زمان اقامت خود می‌توانید از استخر روباز در پشت‌بام هتل با چشم‌اندازی فوق‌العاده از نمای شهر، کافی‌شاپ و چندین رستوران آن با سرو انواع غذا‌های بین‌المللی استفاده کنید. روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سالن ماساژ، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی و فروشگاه از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هتل اکسلسیور دبی هستند.

2- فلورا این (Flora Inn Hotel Dubai)

اگر برای کار و تجارت به شهر دبی سفر می‌کنید، هتل 4 ستاره فلورا این در یکی از خیابان‌های فرودگاه دبی، گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود. هتل علاوه بر این که فاصله کمی با فرودگاه بین‌المللی داشته؛ به مراکز خرید دیرا و فستیوال سیتی نیز دسترسی بسیار آسانی دارد.

هتل 4 ستاره فلورا این، اتاق‌ها و سوییت‌های متنوعی داشته که هر کدام از امکانات ویژه‌ای همچون چای‌ساز، تلویزیون، مینی بار، حمام، اینترنت رایگان، مبل، دمپایی، وسایل بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، کمد، سشوار، آویز لباس و سرویس بهداشتی فرنگی، برخوردار هستند. از طرفی این هتل 4 ستاره لوکس امکانات رفاهی دیگری از جمله استخر، سونا، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا، همچنین رستوران با سرو انواع غذا‌های لذیذ را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

3- هتل لومریدین (Le Méridien Hotel Dubai)

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های نزدیک به فرودگاه بین‌المللی دبی، هتل 5 ستاره لومریدین در خیابان فرودگاه است. اگر به دنبال یک اقامت خاطره‌انگیز و بسیار لاکچری در دبی هستید، بهتر است رزرو واحد‌های اقامتی این هتل را در برنامه سفر خود قرار دهید. موقعیت مکانی عالی هتل لومریدین باعث شده تا دسترسی آسان و راحتی به مراکز خرید مهم این شهر همچون فستیوال سیتی و دیرا برای مسافران فراهم شود.

هتل 5 ستاره لومریدین برای رفاه حال مهمانان خود 4 استخر، سالن اسپا، باشگاه بدنسازی و 18 رستوران با سرو انواع غذا‌های خوشمزه بین‌المللی را در نظر گرفته است. از طرفی پنجره‌های اتاق‌های هتل، از کف تا سقف بوده و با ایستادن در کنار آن‌ها می‌توانید از تماشای چشم‌اندازهای اطراف لذت ببرید. اینترنت رایگان، تلویزیون، دمپایی، دستگاه اسپرسوساز، دوش‌های بارانی، مبلمان لوکس، سشوار و کمد لباس از دیگر امکانات رفاهی اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل هستند که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

4- هتل بین‌المللی پریمیر (Premier Inn Dubai Hotel Dubai)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های دبی که دسترسی آسانی برای رسیدن به فرودگاه این شهر دارد، هتل بین‌المللی پریمیر است. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و به مراکز خرید معروف دبی نیز نزدیک است. امکانات ویژه هتل پریمیر باعث شده تا در بین گردشگران ایرانی نیز پرطرف‌دار شده و انتخاب افراد زیادی برای اقامت در دبی باشد.

اینترنت رایگان، باشگاه تناسب‌اندام، رستوران، کافی‌شاپ، خدمات حمل‌ونقل رایگان به مراکز خرید، سالن اجتماعات، پارکینگ رایگان و استخر روباز روی پشت‌بام از جمله امکانات رفاهی عالی هتل بوده که در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین ترانسفر فرودگاهی هتل بین‌المللی پریمیر هر 30 دقیقه یک‌بار به ترمینال‌های یک و 2 انجام می‌شود. از طرفی با شاتل‌های فرودگاه نیز به‌راحتی می‌توانید خود را به ترمینال 3 برسانید.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه دبی

رزرو هتل دبی در فلای تودی

همان‌طور که می‌دانید؛ سالانه حدود 35 میلیون مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی دبی جابه‌جا می‌شوند. همچنین حدود 100 شرکت هواپیمایی به بیش از 200 مقصد بین‌المللی پرواز می‌کنند. از این رو برای رفع نیاز مسافران، هتل‌های متنوعی همچون هتل گرند اکسلسیور دیره دبی در نزدیکی فرودگاه در نظر گرفته شده است. در واقع با هر بودجه و سلیقه‌ای که باشید می‌توانید یک محل اقامت عالی با دسترسی سریع به فرودگاه دبی پیدا کنید.

البته برای این منظور روی خدمات بی‌نظیر سایت فلای تودی نیز حساب کنید. با مراجعه به این سایت و انتخاب شهر دبی به‌عنوان مقصد مسافرت خود، لیست هتل‌ها و امکانات آن‌ها را مشاهده کرده و گزینه موردنظرتان را با بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان رزرو کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top