تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/10 - 12:13
کد خبر: 477616

گاوصندوق آسانسوری و گاوصندوق طلافروشی

گاوصندوق آسانسوری و گاوصندوق طلافروشی

گاوصندوق آسانسوری یکی از گاوصندوق هایی است که معمولا در فروشگاه ها و مغازه ها برای نگهداری اشیاء قیمتی استفاده می شود. مشتریان مستقیم این گونه گاوصندوق ها همیشه طلافروشی ها هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  طلا به دلیل قیمت و ارزشی که دارد همیشه یک چیز با ارزش به حساب می آمد و همین عامل به تنهایی کافی است تا همیشه احتمال دزدیده شدن آن زیاد باشد، به همین ترتیب هرگاه خبر را در ستون حوادث روزنامه بخوانید، خواهید دید که تقریباً در هر جای دنیا، از هر چهار یا پنج حادثه در اخبار، یک مورد مربوط به سرقت طلافروشی است. اینها را باید از موارد اصلی و بسیار تاثیرگذار بنامیم که باعث شده طلافروشی ها همیشه به یک گاوصندوق نیاز داشته باشند، که قطعاً ضروری است و باید به هر شکل و اندازه ای از سطح بالایی از امنیت برخوردار باشد.

گاوصندوق آسانسوری برای طلافروشی

طلافروشی ها در گذشته با این مشکل مواجه بودند که همیشه باید در ابتدای ساعات کاری ویترین ها را چیده و این کار می تواند منجر به اتلاف حدود دو ساعت از زمان کاری ارزشمند شود. همچنین در پایان ساعت کاری خود، آنها باید حدود یک یا دو ساعت وقت بگذارند تا تمام طلاهای ویترین را جمع آوری کرده و با دقت در گاوصندوق بگذارند تا بتوانند از دزدیدن آنها جلوگیری کنند البته این کار انرژی زیادی را هدر می دهد. البته با گذشت زمان نیز فرصت بسیار خوبی برای سارقان ایجاد می شود تا فروشنده طلا را در این مورد غافلگیر کنند و برای سوء استفاده از موقعیت و کشف محل پنهان شدن طلاها و مشکلاتی از این دست برنامه ریزی کنند. خطرات و مشکلات فقط دزدی نیست، همچنین ممکن است در این فرآیند تکراری، معمولی، اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد، مانند افتادن، گم شدن، آسیب دیدن یا موارد غیرقابل پیش بینی که می تواند به مسائل ضرر وزیان مالی مرتبط باشد. جدای از این موارد، سرقت نه تنها موجب ضرر مالی می شود، بلکه ممکن است به جان انسان نیز آسیب وارد کند.

گاوصندوق آسانسوری

با توجه به ماهیت حساس این محصول و انواع صاحبان مشاغلی که می خواهند از آن استفاده کنند، امنیت آن حیاتی خواهد بود. یکی از جنبه های امنیتی این گاوصندوق ها دقیقا آسانسوری بودن آنهاست و ضریب ایمنی این گاوصندوق ها بسیار بالا خواهد بود که می توان آن را در مکانی پایین آورد و پنهان کرد و این باعث می شود سطح امنیت بالاتر رود.

ارتقای نقش گاوصندوق آسانسوری در بازار

این شرکت در زمینه طراحی و ساخت، بهترین و کاملترین نیروی کار را در اختیار دارد که با دانش، اطلاعات و تجربه کاری ارزشمند نیروی کار، محصولات مناسب و باکیفیت را برای جلب رضایت مشتریان ارائه می دهد و به رشد و توسعه بیشتر محصول بپردازد، علاوه بر این، می تواند به طور دائم سهم بیشتری از بازار تولید گاوصندوق به ویژه گاوصندوق آسانسوری را به خود اختصاص دهد.

ساختار گاوصندوق آسانسوری

بدنه این نوع گاوصندوق بسیار محکم و بادوام می باشد که در طراحی و تولید گاوصندوق آسانسوری ابتدا لایه بیرونی برای آن طراحی و ساخته می شود که در واقع قسمت آسانسوری گاوصندوق می باشد و گاوصندوق در این چهارچوب بالا و پایین می رود. بعد از آن نوبت به خود گاوصندوق می رسد، گاوصندوق همیشه دارای پنج جهت است، دلیل اینکه در دنیای سه بعدی امروزی به جای شش جهت، پنج جهت وجود دارد، به دلیل جهت دیگری است که جهت ششم است که این جهت در واقع محل درب گاوصندوق است.

گاوصندوق آسانسوری و گاوصندوق طلافروشی

آیا گاوصندوق آسانسوری واقعا سنگین است؟

یکی از مشکلاتی که اغلب در گاوصندوق آسانسوری با آن مواجه می شویم این است که گاوصندوق آسانسوری به دلیل نوع آلیاژ استفاده شده در داخل آن (در حین ساخت) و میزان بتونی که البته در درون خود این ماده، بتن آنها نیز با فلزات خاصی ترکیب شده است که به نظر افراد بسیار سنگین است. بنابراین حمل و نقل آنها بسیار دشوار خواهد بود.

وزن گاوصندوق آسانسوری

آیا وزن بالای گاوصندوق آسانسوری یک مزیت است یا یک عیب؟ وزن گاوصندوق های آسانسوری یک مشکل مضاعف است، از یک طرف حمل و نقل را سخت می کند، اما این عیب را نیز باید یک مزیت دانست، زیرا هر چقدر هم که حمل آن برای جابجایی برای ما سخت باشد، برای سارقان نیز سخت خواهد بود.

حمل و نقل گاوصندوق آسانسوری

معمولا در برخی مدل ها چرخ ها زیر آسانسور نصب می شود که می توان آن را راه حلی مناسب و معقول برای مشکل سنگینی گاوصندوق آسانسوری دانست. این نوع از گاوصندوق را می توان با فشار دادن یک دکمه در موقعیت نصب شده، معمولاً پایین آورده و جابجا کرد.

سیستم ضد سرقت در گاوصندوق آسانسوری

به طور کلی وجود گاوصندوق برای فروش طلا همیشه ضروری بوده و خواهد بود. دلیل الزامی بودن گاوصندوق آسانسوری این است که با توجه به وجود گاوصندوق آسانسوری، طلافروشی می تواند از نظر سرقت به امنیت بسیار بالایی دست یابد. در این نوع گاوصندوق از انواع قفل های مخصوص مکانیکی استفاده می شود که در داخل گاوصندوق قرار می گیرند و در صورت عقب کشیدن گاوصندوق به صورت خودکار عمل کرده و گاوصندوق را به طور ایمن قفل می کنند. این امر باز کردن گاوصندوق را برای دزد بسیار دشوارتر می کند.

مزایای گاوصندوق آسانسوری طلافروشی

    امنیت بالا

    سهولت استفاده و راه اندازی

    سرعت باز کردن صندوق کمتر از یک دقیقه است

    سرعت بسته شدن درب جعبه زیر 30 ثانیه برای شرایط اضطراری

    امکان ساخت و نصب در هر سایز در فروشگاه های مختلف

    قابلیت استفاده و راه اندازی در زمان قطع برق

    ویترین سیار (امکان ساخت ریل متحرک اتوماتیک برای عزیزانی که میخواهند ویترین خود را خارج از فروشگاه هدایت کنند.)

    بازدید دوره ایی از گاوصندوق برای سرویس و نگهداری

مشخصات فنی گاوصندوق آساسنسوری طلافروشی

    ورق استفاده شده در بدنه از فولاد به ضخامت 6 میلی متر می باشد (بر اساس درخواست مشتری ضخامت قابل افزایش می باشد)

    ورق استفاده شده در درب از فولاد سخت شده به ضخامت 8 میلی متر می باشد (بر اساس درخواست مشتری ضخامت آن قابل افزایش می باشد).

    استفاده از بتن آرمه و آرماتور 10 و توری های مخصوص بافته شده در بدنه صندوق

    در صورت قطع برق، سیستم به صورت دستی کار می کند.

    برای تنظیم سرعت باز و بسته شدن از اینورتر استفاده می شود.

    امکان تطبیق با سطوح و ویترین های مختلف

    حفاظت در مقابل آتش

    ضد انفجار

تجهیزات جانبی و امکانات ویژه قابل نصب گاوصندوق آسانسوری

    رمز عبور الکترونیکی

    حسگرهای اثر انگشت حساس

    ارسال خودکار پیامک جهت اطلاع از باز و بسته شدن درب صندوق

    افزودن محافظ آکاردئونی متحرک به درب صندوق عقب

    فریم های فلزی تزئینی به اشکال مختلف در نما

قیمت گاوصندوق آسانسوری

گاوصندوق ویترین آسانسوری با نام های مختلفی مانند گاوصندوق ویترینی طلافروشی یا گاوصندوق زیر ویترین طلافروشی  و یا گاوصندوق پیشخوان طلا فروشی نیز شناخته می شود. قیمت گاوصندوق آسانسوری به عوامل مختلفی بستگی دارد.

البته همانطور که گفته شد در صورتی که قصد سفارش گاوصندوق آسانسوری را دارید با شماره تلفن 09124498725 تماس بگیرید تا مشخصات را بررسی کرده و از قیمت گاوصندوق آسانسوری مطلع شوید.

گاوصندوق آسانسوری و گاوصندوق طلافروشی

کلام آخر

گاوصندوق آسانسوری یکی از گاوصندوق هایی است که معمولا در فروشگاه ها و مغازه ها برای نگهداری اشیاء قیمتی استفاده می شود. مشتریان مستقیم این گونه گاوصندوق ها همیشه طلافروشی ها هستند. از مزایای این مدل گاوصندوق آسانسوری، ایمنی، ساده بودن و جابجایی آسان است که با فشار یک دکمه قابل جابجایی است، بنابراین دیگر لازم نیست برای جمع آوری طلاها به ویترین بروید. البته سایر کسب و کارها نیز می توانند از این مدل گاوصندوق بهره ببرند، از جمله ساعت فروشی ها، عتیقه فروشی ها و .... که می توانید برای سفارش و خرید به سایت کاوه مبنا ایرانیان مراجعه کنید

منبع : وب سایت کاوه مبنا ایرانیان

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top