تاریخ انتشار: شنبه 1402/05/14 - 22:15
کد خبر: 478005

چهارمین برد متوالی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

چهارمین برد متوالی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران

ملی‌پوشان نوجوان ایران در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا با چهار برد متوالی و کسب ۱۲ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین جدول راهی مرحله بعد مسابقات شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  فارس، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان از چهارشنبه 11 مرداد با حضور 19 تیم در سن خوآن آرژانتین آغاز شده است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در دیدارهای اول و دوم خود موفق به شکست کره‌جنوبی و پورتوریکو شده بود و با شکست فنی نیجریه (عدم حضور) در صدر جدول گروه قرار داشت، از ساعت 20:30 دقیقه امروز (‌شنبه 14 مرداد) به وقت تهران در آخرین دیدار مرحله گروهی در سالن «لا سوپریورا» به مصاف کلمبیا رفت.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا با چهار برد متوالی و کسب 12 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین جدول راهی مرحله بعد مسابقات شوند.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب ابوالفضل مهدیان، عمران کوک جیلی، مرتضی نریمانی، مانی علیخانی، پوریا عرب، آرمین قلیچ نیازی و مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد.

نوجوانان ایران با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 22 و 25 بر 16 کلمبیا را از پیش رو برداشتند تا با انگیزه کافی راهی دیدارهای حساس مرحله حذفی مسابقات شوند.

خوآن ریورا از پورتوریکو و ماتئو ون راتل از کانادا داوران اول و دوم دیدار ایران و کلمبیا بودند.

تیم ایران که در بازی نخست خود در این رقابت‌ها در سرویس و دیدار دوم در دفاع عملکرد بسیار خوبی داشتند، در نبرد با کلمبیا در همه آیتم‌ها عملکردی متعادل داشت تا به ثبات تکنیکی و تاکتیکی برای شروع رقابت‌های مهم مرحله بعد برسد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با 106 امتیاز در رتبه دوم رده‌بندی جهانی قرار دارد و کلمبیا با 33 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (یکشنبه 15 مرداد) بازی ندارد، روز دوشنبه 16 مرداد تمامی تیم‌های شرکت کننده استراحت دارند و روز سه‌شنبه 17 در دیدار بعدی خود در این رقابت‌ها به میدان می‌رود که حریف بعدی ایران پس از پایان مرحله گروهی مشخص خواهد شد که احتمالا تیم مکزیک است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد
اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا غربگرایان را عزادار کرد
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
گفت و شنود/ بادمجون!
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top