تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/05/22 - 14:23
کد خبر: 478886

انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری

مرکز صدای سنجش برای کمک به شما در بهترین تصمیم گیری بر اساس رتبه و تراز خود، مشاوران مجربی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند. با تماس با مشاوره تلفنی صدای سنجش، افرادی که مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند در کد رشته محل مورد نظر خود ثبت نام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مرکز صدای سنجش برای کمک به شما در بهترین تصمیم گیری بر اساس رتبه و تراز خود، مشاوران مجربی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند. با تماس با مشاوره تلفنی صدای سنجش، افرادی که مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند در کد رشته محل مورد نظر خود ثبت نام کنند.

انتخاب رشته

پس از انتشار نتایج اولیه کنکور، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، باید بر اساس استعداد و رشته های مورد علاقه خود نسبت به ثبت رشته ها اقدام کنند. این کار بسیار حساس و حائز اهمیت است زیرا مشاهده شده است که افراد به دلیل انتخاب نادرست برای کنکور از ثبت نام در رشته های مهم مردود شده اند.

مرکز صدای سنجش برای کمک به شما در بهترین تصمیم گیری بر اساس رتبه و تراز خود، مشاوران مجربی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهند. با تماس با مشاوره تلفنی صدای سنجش، افرادی که مجاز به انتخاب رشته هستند می توانند در کد رشته محل مورد نظر خود ثبت نام کنند.

انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوره انتخاب رشته

ممکن است تعجب کنید که با توجه به رتبه و سطحی که دریافت کرده اید، چه شانسی برای قبولی در کد رشته های مختلف دارید. با استفاده از نتایج آزمون سال های قبل و قبولی بر اساس رتبه و عملکرد کلی خود در آن سال ها، می توانید به این نتیجه برسید که از شما نیز استقبال خواهد شد. با استفاده از مشاورین با تجربه در این زمینه احتمال قبولی هر رشته و محل را تعیین کنید.

اگر رتبه شما به کد رشته محلی نزدیک است، می توانید آن را انتخاب کنید. با صحبت با مشاوران صدای سنجش می توانید با نحوه ثبت نام و انتخاب رشته بیشتر آشنا شوید و بهترین تصمیم را بگیرید. برای تحصیلات و شغل آینده شما، داشتن مشاوره انتخاب رشته مناسب بسیار سودمند است. صدای سنجش و مشاوران آگاه در این امر به شما کمک خواهد کرد.

برای ارتباط با ما کافی است از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو نمایید و یا می توانید به صورت تلفنی و با شماره های مرکز صدای سنجش تماس بگیرید و با مشاورین ما در تماس باشید تا صوالات شما را در رابطه با موضوعات مختلف پاسخ گویی نمایند.

انتخاب رشته کنکور سراسری

کنکور سراسری همانطور که مستحضر هستید سالی دوبار در دی و تیر برگزار می شود. دفترچه راهنمای انتخاب رشته پس از عمومی شدن کارنامه اولیه در سایت سازمان قابل مطالعه است. افراد باید سریع رشته خود را انتخاب کنند زیرا بازه زمانی محدودی وجود دارد که باید ثبت نام ها را انجام دهند. به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری با رشته های مختلف و الزامات آن آشنا باشید.

از طریق وب سایت صدای سنجش، می توانید با مشاوران ما در این زمینه تماس بگیرید و هر آن چه را که باید در مورد موضوعات مختلف بدانید را بیاموزید تا بهترین شرایط ممکن را برای آینده تحصیلی و حرفه ای خود تنظیم کنید. برای انتخاب رشته ای که برای شما مناسب تر است، باید علایق خود و همچنین الزامات تحصیل، مهارت های شخصی و شغل احتمالی آینده خود را در نظر بگیرید.

بدیهی است که رقابت شدیدی بین متقاضیان کسب امتیاز در دانشگاه ها و رشته های معتبر وجود دارد، اما تصمیم گیری صحیح می تواند به شما کمک کند تا به تحقق رویاهای خود بسیار نزدیک شوید. با داشتن مشاورین صدای سنجش می توانید به راحتی در دانشگاه های سراسری قبول شوید.

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که آیا مجاز به انتخاب رشته هستید یا خیر. اگه هستید باید دفترچه کنکور دانشگاه آزاد رو به کد رشته ها بخونید. دریافت کد رشته محل چند روز پس از اعلام رتبه ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران صدای سنجش در تماس باشید و به نشانی اینترنتی https://sanjeshmoshaveran.ir مراجعه نموده و دستورالعمل مورد نیاز را دریافت کنید.

انتخاب رشته کنکور سراسری

تصمیم گیری زمانی آسان تر می شود که مشاوران آگاه در زمینه انتخاب رشته داشته باشید. بسیاری از افراد پس از قبولی به دلیل بی اطلاعی از الزامات دانشگاه آزاد از جمله هزینه های تحصیل و سیاست های خوابگاه دچار اشتباه می شوند. تماس با صدای سنجش و انتخاب کد رشته ای که بر اساس علایق شما متناسب با نیاز شما باشد بهترین اقدام است.

برای اینکه مشاوران ما با شما در تماس باشند و به تمامی سوالات شما پاسخ دهند، کافی است زمان مشاوره خود را از طریق سایت صدای سنجش برنامه ریزی کنید و برای قبولی در بهترین دانشگاه و رشته مورد نظر خودتان به شما کمک خواهند کرد تا به موفقیت دست یابید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top