تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/23 - 12:31
کد خبر: 479007

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خواستار اشد مجازات برای بانیان جنایت حمله به حرم شاهچراغ شد

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خواستار اشد مجازات برای بانیان جنایت حمله به حرم شاهچراغ شد

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پیامی ضمن عرض تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ در شیراز، خواهان محاکمه و اشد مجازات عاملان و بانیان این جنایت شوم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پیامی ضمن عرض ‎تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ در شیراز، خواهان محاکمه و اشد مجازات عاملان و بانیان این جنایت شوم شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در پی حادثه تروریستی ‎شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن عرض ‎تسلیت و محکومیت این حادثه تروریستی، خواستار محاکمه و اشد مجازات عاملان و بانیان این جنایت شوم است.

برخورد با این عاملان نباید باعث غفلت از پاسخ به طراحان اصلی این حادثه شود. آنچه امروز رخ داد گویای طراحی شوم دشمن از ایجاد ناامنی در ج. ا. ا است و پاسخ رژیم صهیونیستی و دول متخاصم و دنباله‌رو‌های داخلی آن‌ها به عنوان طراحان اصلی این جنایت، باید در زمان و مکان مناسب داده شود.

در پایان دنباله‌رو‌های داخلی که عامدانه مقصر حادثه تروریستی ‎شاهچراغ را ج. ا. ا معرفی می‌کنند نیز امتداد پازل رسانه‌ای این حمله و جاده‌صاف‌کن این ترور‌ها هستند که با توجه به نزدیکی به سالگرد فتنه پاییز ١۴٠١ سعی بر تکرار سناریو سوریه سازی در ایران دارند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top