تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/05/24 - 11:11
کد خبر: 479136

راه‌اندازی سرویس درب تا درب برای زائران اربعین در خوزستان

راه‌اندازی سرویس درب تا درب برای زائران اربعین در خوزستان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سرویس درب تا درب (آیرو) برای سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی (ع) راه‌اندازی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  فواد غزیعلی اظهار کرد: سرویس درب تا درب (آیرو) با همکاری اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه و با تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این راه‌اندازی این سرویس کمک به طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی است، افزود: با راه‌اندازی این سرویس می‌توان از ظرفیت ناوگان سواری کرایه به شکل اینترنتی و درب تا درب استفاده حداکثری کرد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: مدیریت شرکت مسافربری نیز با امکان دسته‌بندی انواع خودرو و بررسی تخلفات رانندگان و سرویس‌های اختصاصی و شرکتی، بهترین خطوط و مسیرهای فعالیت را می‌توانند به متقاضیان ارائه کنند.

غزیعلی ادامه داد: این سرویس همچنین دارای ظرفیت‌هایی از قبیل کرایه به شکل مسیری، کرایه به صورت ظرفیت و صندلی، کرایه دربستی، نوبت‌دهی و ارائه سرویس براساس هر مسیر است.

وی افزود: مسافران می‌توانند با ثبت درخواست رزرو سفر، از امکاناتی همچون مشاهده اطلاعات راننده، گزینه‌های سفر مانند توقف در طول مسیر، امکان پیشنهاد قیمت سفر، امکان پرداخت از روش‌های درگاه بانکی، کیف پول، پرداخت نقدی به راننده، امکان به اشتراک‌گذاری و ردیابی سفر از طریق خانواده یا دوستان مسافر، داشتن کیف پول مسافران، خرید بلیت ظرفیتی (صندلی) از طریق اپلیکیشن، مشاهده برنامه حرکت تاکسی در مسیرهای مختلف، مشاهده صورت وضعیت صادر شده برای مسافر و امکان ثبت شکایت و انتقادات بهره‌مند شوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: رانندگان نیز با ثبت درخواست نوبت‌گیری، می‌توانند از امکاناتی چون مشاهده درخواست‌های سفر مسافران و رد و قبول درخواست‌ها، ارسال پیشنهاد قیمت سفر و دارا بودن کیف پول الکترونیکی، راهنمای مسیریابی، مشاهده صورت وضعیت دریافتی از شرکت تابعه و همچنین اطلاعات سفر و مسافر بهره‌مند شوند.

غزیعلی عنوان کرد: سایر قابلیت‌های این سرویس، امکان بهره‌برداری با استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مبتنی برWindows ،Android  و iOS و همچنین قابلیت اجرا در بستر وب Full Responsive  است.

منبع: ایسنا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top