تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/05/25 - 09:39
کد خبر: 479244

اکبر بهاری؛

علت جنگ احزاب علیه جبهه پایداری چیست؟

علت جنگ احزاب علیه جبهه پایداری چیست؟

دهه ۹۰ جبهه پایداری که عصاره و خلاصه مومنان متعهد به نظام و انقلاب بودند، حول محور ولایت و برمبنای ۳ گفتمان عدالت، معنویت و عقلانیت متشکل شدند که بتوانند در طوفان فتنه ها در برابر اغیار ایستادگی و پایداری کنند و نهراسند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از اکبر بهاری*// سنت الهی تغییر ناپذیر است و تغییر و تغیر در آن راهی ندارد . یکی از سنت های الهی کثرت دشمن و مظلومیت حق و حقیقت است و تا بوده دشمنان با صفوف بهم فشرده بر حقیقت سرشار از ایمان تاختند و در تاریخ آنچه تکرار دیگر شده، تحقق وعده الهی بر غلبه گروه قلیل مومنان بر کثیر دشمنان حقیقت بوده است .

دهه ۹۰  جبهه پایداری که عصاره و خلاصه مومنان متعهد به نظام و انقلاب بودند، حول محور ولایت و برمبنای ۳ گفتمان عدالت، معنویت و عقلانیت متشکل شدند که بتوانند در طوفان فتنه ها در برابر اغیار ایستادگی و پایداری کنند و نهراسند.

حضور علمای انقلابی و خداباور همچون علامه مصباح (ره)، مسیری نو در سیاست دین باورانه گشود. علامه این مطهری دوران توانست در سیاست غوطه ور شده در منجلاب پاردایم های غربی و این دنیایی، کانالی دینی و انقلابی و سیاسی مبتنی بر اخلاقیات و شرعیات بنا نهاد.

از نخستین خروش های این عمار این جبهه و در همان بدو تولد این جریان مومنانه اجتماعی_سیاسی ، دشمنی ها شروع شد و البته دور از تصور نبود که این صدای بلند و روشن حقیقت و انقلابی گری و ایستادگی در برابر فتنه گران به مزاج  غرب باوران و اپورتونیست های انقلابی نما خوش نخواهد آمد.

جسارت به علامه و یورش و لشکر کشی هماهنگ داخلی و خارجی علیه اعضا و مواضع جبهه از نخستین روزهای ایجاد جبهه ، هیچ گاه نتوانست خللی در مواضع روشن این جبهه انحراف و یا سستی فراهم آورد.

قدرت گریزی و خداگرایی و مردم باوری و اتکال به قدرت الهی و پشت کردن به کانونهای قدرت و ثروت و فریاد زدن آرمان ولایت بی هیچ قید و تقیه در بحبوبه یورش اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مسیری بود که جبهه در پیش گرفت

در این مسیر سنگلاخی و پر تلاطم و در طول این یک دهه از مولود پایداری ، یاران حق پرچم این جبهه را هیچ گاه زمین نگذاشته و بلند داشتند و اسیر حزب گرایی و قدرت طلبی نشدند.

در روزهای اخیر احزاب و جریان های سیاسی سوداگر قدرت در هماهنگی‌های محسوس به این جبهه حمله بردند و جبهه جدید علیه این جبهه گشودند.

 روزنامه اصولگرای فرهیختگان و  اصلاح طلب  اعتماد و حسین مرعشی حزب کارگزاران و حداد عادل جمنا بر مواضع انقلابی جبهه پایداری یورش بردند. هر چند این حجم و این هم‌نوایی یک به یک تازگی داشت وگرنه اصل حمله هیچ هم عحیب و تازه نبود و در راستای  همان سنن لاتغیر الهی قابل تعریف است.

جریان های اصولگرا که چارطاق سر سفر دولت سیزدهم نشسته و پای خود را نیز دراز کردند،  امروز که پس از دوسال و پایان ماه عسل دربرابر پاسخ به انتقادات که عمده آنها از همراهی دولت با جمنایی ها است،  عاجز بودند و جناب حداد عادل آدرس غلط می دهد.

کیست که نداند امروز از کوچک‌ترین تا بزرگترین انتصابات رنگ و بوی جمنایی دارد و همه ارکان و وزرا از لیست و توبره جمنا در آمده و دولت سیزدهم هیچ بدهی به این جریان دیگر ندارد .

خوب است در زنگ حساب حضرات  پاسخگوی اقدامات و انتصابات خود باشند  نه اینکه باز دم انتخابات، با آدرس غلط دادن و ترساندن جامعه از بلند شدن صدای انقلابی گری، طفره روند!

این جنگ احزاب اصوگراها و اصلاح‌طلبان علیه پایداری نشانی روشن از حقانیت پایداری است. در شرایطی که مطابق آمار و اسناد و اظهارات مسولان ستاد ایت الله رییسی در کارزار انتخابات ۱۴۰۰,  بیشترین و مخلصانه ترین تلاشها از سوی جبهه پایداری برای پیروزی ایت الله شد و هیچ سهمی نیز برای خود نخواستند که این نه رسم مروت است و نه سیاق مردانگی!

جبهه پایداری نشان داده به هیچ احدی الناسی چک سفید امضا نداده و همین دولت که بی تردید یکی از بهترین و سالم ترین دولت ها است ، تازمانی حداکثر حمایت جبهه را دارد که با ولایت تنظیم باشد.

این هجمه ها علیه پایداری بی شک از الطاف خفیه الهی است و برای مومنان روشن و حجت د ر ثبات قدم است.

*فعال رسانه ی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top