تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/05/25 - 23:25
کد خبر: 479352

فاضلی: نساجی می‌توانست ۳ امتیاز را بگیرد اما در یک زمان طلایی گل خورد

فاضلی: نساجی می‌توانست ۳ امتیاز را بگیرد اما در یک زمان طلایی گل خورد

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: می‌توانستیم در بازی با مس رفسنجان ۳ امتیاز را کسب کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، وحید فاضلی پس از تساوی یک بر یک دیدار مس رفسنجان مقابل نساجی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم اولین بازی ما در استان کرمان و در شهر رفسنجان بود. اگر بخواهیم منصفانه بگوییم بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از لحاظ خلق موقعیت به سمت ما می‌چربید و در نیمه دوم به سمت مس رفسنجان، به بازیکنان خودمان و بازیکنان و کادر فنی تیم حریف خسته‌نباشید می‌گویم. 

وی افزود: در نیمه اول 2-3 موقعیت خوب داشتیم. ضربه علاعباس در دقیقه 5 از کنار دروازه بیرون رفت و حامد لک موقعیت خوب این بازیکن روی ضربه سر را مهار کرد. اما در نیمه دوم روی یک غفلت و 5 دقیقه اول که می‌گویند زمان طلایی بازی است، گل خوردیم. اگر می‌توانستیم آن زمان را مدیریت کنیم امکان داشت بازی را بهتر و حتی با کسب 3 امتیاز تمام کنیم.

مربی نساجی خاطرنشان کرد: این جزو اتفاقات فوتبال است. نمی‌توانیم بگوییم ما روی برنامه و مس رفسنجان روی اتفاقات گل زد. خیر، آنها هم روی برنامه گل زدند. نکته‌ای که هر دو کادر فنی به آن اعتراض داشتند بلندی چمن زمین بود ضمن اینکه چمن سمت ما در نیمه دوم خیلی خیس بود به شکلی که وقتی چند توپ پشت دفاع ما آمد ناگهان شتاب گرفت و بازیکن ما مجبور شد آن را به اوت بزند. روی همین پرتاب اوت‌ها گل خوردیم. البته می‌رویم و تمرین و آنالیز می‌کنیم تا بهتر شویم. البته مس رفسنجان هم از تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر است. ما شروع خوبی در این مسابقه داشتیم اما شاید به دلیل شرایط آب و هوایی و ارتفاع بالای رفسنجان شاید تیم‌های زیادی به این شهر بیایند و در شروع کار به مشکل بخورند. 

فاضلی اضافه کرد: از بچه‌ها ممنون هستیم که در 10 دقیقه آخر جانانه و با دل و جان کار کردند. دو تعویض اجباری داشتیم و مقداری شکل و ریتم کار ما به هم خورد. وقتی ریتم تیمی به هم می‌خورد دست کم باید شرایط خود را حفظ کند تا گل بعدی را نخورد. کسب این یک امتیاز را به فال نیک می‌گیریم هرچند می‌توانستیم با 3 امتیاز بیرون بیاییم.

وی در خصوص وقت تلف کردن تیم نساجی در این دیدار توضیح داد: فلسفه کادر فنی ما و در رأس آن مهدی رحمتی به هیچ‌وجه وقت تلف کردن نیست. خدا را شاهد می‌گیرم اصلاً از طرف کادر فنی اشاره‌ای نشد که بازیکنان ما روی زمین بیفتند اگر می‌خواستیم بازی تأخیری انجام دهیم در شروع نیمه دوم و قبل از به ثمر رسیدن گل حریف چنین کاری می‌کردیم زیرا می‌دانستیم مس رفسنجان جرأت پیدا کرده و می‌خواهد در شروع نیمه کوبنده ظاهر شود. اگر قصد ما خواباندن بازی بود از همان پنج دقیقه شروع مسابقه چنین کاری را می‌کردیم تا زهر حریف را بگیریم. تأکید می‌کنم این وضع از جانب کادر فنی نبود و کاملاً فوتبالی بود. از لحاظ فوتبالی می‌گویم که بدن بازیکنان ما هنوز رها نکرده و مقداری بازیکنان در شرایط مسابقه نیستند.

مربی نساجی گفت: خودشان خسته می‌شوند و روی زمین می‌افتند. مس رفسنجان هم در نیمه دوم فشار می‌آورد. طبیعی است تیمی که تحت فشار قرار می‌گیرند بازیکنانش جایی خسته می‌شوند و آسیب ریزی می‌بینند به همین دلیل خسته می‌شوند و روی زمین می‌افتند. به رشید مظاهری هم گفتیم و حتی داور به او کارت زرد نشان داد. در کل مدل شروع کردن بازی رشید همین شکلی است. هفته گذشته هم که می‌خواستیم به گل برسیم با چنین ریتمی بازی را شروع می‌کرد به این شکل می‌توانم از خودمان دفاع کنم.

فاضلی در مورد حواشی پایان مسابقه تصریح کرد: این مسائل در فوتبال طبیعی است. در پایان مسابقه ساکت الهامی را بوسیدم پیش از مسابقه شهادت عمویش را تسلیت گفتم. مس رفسنجان تیم ساختارمندی است. سال گذشته پنجم شد و قطعاً امسال می‌خواهد این رتبه را ارتقا بدهد. این مسائل در فوتبال طبیعی است. هم ما به دلیل ناتوانایی در حفظ برد تحت فشار بودیم و هم مس رفسنجان تحت فشار قرار داشت. همه با هم دوست هستیم و هیچ مشکل نیست. اگر بخواهیم این موارد را حاشیه حساب کنیم تا آخر فصل شاید باید 500 هزار حاشیه محسوب کنیم.

وی افزود: هیچ بحثی نبود، صحبتی بین ما و کادر فنی مس رفسنجان مطرح شد و گفتند وقت تلف کردید ما هم گفتیم خدا را شاهد گرفتیم که وقت تلف نکردیم. از خودمان دفاع کردیم.

مربی نساجی در مورد هواداران مس رفسنجان توضیح داد: خودتان می‌گویید کرمان دیار کریمان است. از هواداران مس رفسنجان ممنون هستم که چنین شرایطی دارند. وقتی جمله یا واژه‌ای را برای مردم یک شهر به کار می‌برند چه بهتر که بتوانیم آن را در عمل هم نشان بدهیم. تیم ما در نیمه دوم تحت فشار قرار گرفت اما هواداران مس با تشویق خود تیم‌شان را به جلو هل می‌دادند. قرار نیست با بی‌احترامی به حریف این تیم را تحت فشار قرار بدهیم. چه بسا بی‌احترامی تیم حریف را جری‌تر، محکم‌تر و جنگند‌ه‌تر کند. این نوع تشویق هواداران مس رفسنجان برای تیم خودشان خیلی مثبت بود.

پیش از شروع نشست میثم رحمانی مدیر رسانه‌ای تیم نساجی با اعتراض به داوری مسابقه اظهار داشت: باشگاه و کادر فنی ما به صحنه‌ای که روی سعید بیگی خطای سنگینی شد اعتراض دارد و معتقد است بازیکن مس رفسنجان در آن صحنه مستحق دریافت کارت قرمز است. از کمیته داوران می‌خواهیم این صحنه را به دقت بررسی کنند. هرچند این مسابقه تمام شد اما جزو نکاتی بازی است. همانگونه که به کادر فنی منتقل می‌کنید تا در مورد مباحث داوری حرف نزنند  اما باید مواضع خود را هم اعلام کنیم. آن صحنه قطعآً کارت قرمز داشت اما داوری فقط به نشان دادن کارت زرد اکتفا کرد.

در پایان این مسابقه باشگاه نساجی با انتشار جراحت مصدومیت پای سعید بیگی به داور مسابقه کنایه زد.

باشگاه نساجی در توضیح این عکس نوشت: «داور در این صحنه تنها به یک کارت زرد بسنده کرد!»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top