تاریخ انتشار: جمعه 1402/05/27 - 12:56
کد خبر: 479461

توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز

توزیع زمانی عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز

حسام‌ قربانعلی با اشاره به‌ توزیع عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز، اظهار داشت: زوار نگران نباشند، عرضه پروازهای اربعین روزانه است و فقط در راستای مدیریت عرضه و تقاضا صندلی‌ها به تدریج عرضه می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس حسام‌ قربانعلی با اشاره به‌ توزیع عرضه بلیت پروازهای اربعین در ساعات مختلف روز، اظهار داشت: زوار نگران نباشند، عرضه پروازهای اربعین روزانه است و فقط در راستای مدیریت عرضه و تقاضا صندلی‌ها به تدریج عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا اگر بخواهیم به چندین میلیون تقاضای خرید بلیت به صورت یکجا در یک روز پاسخ دهیم سرور سایت امکان پاسخگویی ندارد و ممکن است سایت از دسترس خارج شود.

قربانعلی بیان کرد: بنابراین به منظور فراهم کردن امکان خرید بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ایران ایر، عرضه بلیت پروازها در سایت به صورت پلکانی خواهد بود بنابراین نمایش پیام «نبود صندلی» در سایت مبنی بر اتمام عرضه و تکمیل ظرفیت پروازها نیست.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به عرضه بلیت از بامداد ۲۶ مرداد، ترافیک مراجعه به سایت ایران ایر بالا است بنابراین با پیش‌بینی این موضوع، تمهیدات لازم اتخاذ و مقرر شد برای ایجاد سطح دسترسی بیشتر برای هموطنان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف به صورت پلکانی انجام شود.

قربانعلی اضافه کرد: ممکن است هموطنان در زمان مراجعه به سایت ایران ایر با پیام تکمیل ظرفیت مواجه شوند که به منزله نبود بلیت تلقی کنند، اما مجددا تاکید می‌شود این گونه نیست و عرضه بلیت در فواصل زمانی به تناوب در سیستم عرضه می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تاکنون ۲۳ درصد از ظرفیت مسیرهای نجف به صورت اینترنتی عرضه و به فروش رفته است، گفت: برای خرید بلیت مراقب هستیم عرضه طوری باشد که سایت از دسترس خارج نشود.

قربانعلی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد تسهیلات برای زوار اربعین بلیت پروازهای نجف-فرودگاه امام را در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور با نرخ ۲.۵ میلیون تومان عرضه می‌کند.

وی تاکید کرد: زائران اربعین حسینی توجه داشته باشند که قیمت بلیت پروازهای رفت ایران ایر در ایام اربعین ۴ میلیون تومان است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
اتوبوس گشت ارشاد در دانشگاه صنعتی شریف! +عکس
ژوزه مورایس مسلمان شد +فیلم
چرا دانشجویان آمریکایی خشمگین هستند؟ +فیلم
تعطیلی شنبه یا پنج‌شنبه؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top