تاریخ انتشار: شنبه 1402/05/28 - 12:45
کد خبر: 479525

استعلام خلافی خودرو با پلاک و احراز هویت در تلفن همراه

استعلام خلافی خودرو با پلاک و احراز هویت در تلفن همراه

روش مراجعه حضوری به پلیس +۱۰ را کنار گذاشته و برای گرفتن استعلام خلافی خودرو با پلاک و پرداخت آن، از این اپ پر‌سرعت بهره ببرید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ایسنا: چنانچه می‌دانید که هنگام رانندگی مرتکب خطایی شده‌اید و مشمول پرداخت خلافی خواهید شد، می‌توانید به‌صورت عادی به پلیس +10 رجوع کرده و کار‌های لازم را به سرانجام برسانید؛ اما گمان نمی‌کنید که این روش زمان زیادی را از شما گرفته و در‌واقع، بخش عمده‌ای از روز خود را از‌ دست می‌دهید تا نتیجه استعلام خلافی خودرو با پلاک خود را به‌دست آورید؟ به‌نظر می‌رسد این روش دیگر قدیمی شده و از آنجایی‌که بسیاری از افراد برای زمان خود ارزش قائل‌اند، سعی می‌کنند از شیوه‌های موجود در تلفن همراه بهره ببرند.

بهترین و سریع‌ترین روشی که می‌توانید برای انجام کار‌های خود در این حیطه و البته زمینه‌های دیگر انجام دهید، شیوه آنلاین است که همه چیز را به‌صورت آنی و در لحظه پیش می‌برد. به این منظور لازم است از سایت یا سوپر اپلیکیشنی همچون تاپ بهره ببرید؛ چراکه نیاز شما به یک اپ آنلاین با امکانات مختلف را برآورده کرده و سرعت بسیار بالایی دارد. کافی است روش مراجعه حضوری به پلیس +10 را کنار گذاشته و برای گرفتن استعلام خلافی خودرو با پلاک و پرداخت آن، از این اپ پر‌سرعت بهره ببرید.

استعلام خلافی خودرو با پلاک و احراز هویت در تلفن همراه

بهترین و سریع ترین اپلیکیشن موجود در بازار

از آنجایی‌که این روز‌ها مردم زمان کافی برای رسیدگی به برخی از امور روزمره خود را ندارند، همگی ترجیح می‌دهند در شرایطی قرار بگیرند که بتوانند کار‌هایشان را بر سرعت هر چه تمام‌تر به سرانجام برسانند. نصب سوپر اپلیکیشن تاپ، یکی از بهترین توصیه‌هایی است که باید آن را جدی بگیرید و تازه پس از استفاده از آن است که متوجه عمق داستان شده و به هیچ وجه آن را کنار نخواهید گذاشت. استعلام خلافی خودرو با پلاک، یکی از معدود کار‌هایی است که می‌توانید در این فضا انجام دهید.

علاوه‌بر این روش برای گرفتن استعلام، شیوه‌های دیگری هم برای این کار وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به سایت اصلی و نصب اپ، به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای پرداخت خلافی با پلاک، لازم نیست احراز هویت انجام دهید؛ چراکه شماره پلاک شما برای انجام این فرآیند کافی است و نیاز به موارد اضافه دیگری نخواهید داشت. بهتر است این موضوع را هم مد‌نظر قرار دهید که این قابلیت برایتان فراهم شده تا مبلغ مورد‌نیاز را در همان زمان و به‌صورت یک‌جا پرداخت کرده و برای این عملیات، به جای دیگری مراجعه نکنید.

چرا سوپر اپلیکیشن تاپ؟

وقتی برنامه‌های مختلفی روی تلفن همراه خود نصب کرده باشید، شاید در هنگام نیاز سردرگم شوید که باید به کدام یک دسترسی داشته باشید. البته با وجود اپ‌های متنوع برای هر کار، فضای زیادی از موبایل‌تان هم اشغال شده و امکان دارد با هنگ‌شدن‌های مداوم مواجه شوید. برای آنکه به چنین مسئله‌ای خاتمه داده و یک مجموعه کامل از برنامه‌های مختلف را در اختیار داشته باشید، کافی است سوپر اپلیکیشن تاپ را نصب کنید. بسیاری از افراد، این برنامه را به‌عنوان یک همراه خودرو کامل می‌شناسند.

دلیل نام همراه خودرو برای این برنامه آن است که شما می‌توانید علاوه‌بر استعلام خلافی خودرو با پلاک، بسیاری از امور مربوط به ماشین خود را هم انجام دهید. با توجه به این مسئله، می‌توان تاپ را به‌عنوان اپلیکیشنی معرفی کرد که هر فرد دارای خودرو باید آن را در تلفن همراه خود داشته باشد. پیش از آنکه بخواهید استعلام ماشین خود را بگیرید، می‌توانید با مشاهده تصویر خلافی، از صحت کامل آن در زمان و مکانی که رخ داده، با‌خبر شوید.

چگونگی استعلام آنی و پرداخت خلافی با پلاک

برای انجام این کار باید ابتدا شرایط نصب سوپر اپلیکیشن را به­درستی سپری کرده و سپس نرخ مصوب این سرویس که 5200 تومان است را پرداخت کنید تا بتواند به خدمات مربوط به خلافی دسترسی داشته باشید. پس از پرداخت این مبلغ، می‌توانید استعلام خلافی خودرو با پلاک را گرفته و همه چیز را با جزئیات کامل در اختیار داشته باشید. منظور از جزئیات کامل، مربوط به نوع تخلف، زمان، مکان و تصویری بوده که از دوربین گرفته شده است. پس از آن، می‌توانید به‌صورت موردی یا یک‌جا، اقدامات لازم برای پرداخت را انجام دهید.

در صورت نیاز به احراز هویت، باید کد ملی، شماره همراه وارد‌شده هنگام نصب برنامه و شماره پلاک ماشین را در دسترس داشته باشید. البته ضرورت کار در این بخش مربوط به یکسان‌ بودن اسم فردی است که کد ملی، شماره پلاک ماشین و همچنین شماره تلفن به نام آن است.

استعلام خلافی خودرو با پلاک و احراز هویت در تلفن همراه

نگاهی به خدمات دیگر سوپر اپلیکیشن تاپ

تاپ را می‌توان به‌عنوان سوپر اپلیکیشنی معرفی کرد که به‌صورت هوشمند کار کرده و خدمات گسترده‌ای را درون خود جای داده است. ضروری است که بدانید این سوپر اپلیکیشن، تنها محدود به موبایل بانک نبوده و می‌توانید با استفاده از آن به خرید بسته و شارژ، پرداخت عوارض، پرداخت قبض، کارت به کارت، استعلام ممنوع‌الخروجی، استعلام خلافی خودرو با پلاک و... بپردازید. وقتی می­گوییم تاپ، مجموعه کامل از برنامه‌های مختلف است، اغراق نکرده­ایم؛ چراکه در این اپلیکیشن بیش از 73 سرویس وجود دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top