تاریخ انتشار: شنبه 1402/05/28 - 19:50
کد خبر: 479577

داور فوتسال: سیگارفروشی، درآمداش از داوری بیشتر است!

 داور فوتسال: سیگارفروشی، درآمداش از داوری بیشتر است!

داور فوتسال ایران گفت: اگر سیگار می‌فروختیم، الان ۲ خانه داشتیم. فقط احترام خواستیم و چیز زیادی نخواستیم!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ولی امجدی، درمورد انصراف داوران تهرانی از قضاوت در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: همه دوستانی که در این هفته به عنوان داور دوم از سوی کمیته داوران برای قضاوت در لیگ معرفی شدند بالای۴۴ سال سن دارند.با توجه به سن بالا انتظار داشتیم کمیته داوران به ما احترام بگذارد. در این ۲۰ سالی که داور بودم از لحاظ مالی هیچ چیز برای من نداشته است. اگر سیگار می‌فروختم، الان ۲ خانه داشتم. بحث ما با کمیته داوران بحث مالی نبوده ما فقط احترام خواسته و چیز زیادی نخواستیم. اما متاسفانه ریاست کمیته داوران با طناب پوسیده وحید عرض پیما کمک دستیار مدرسی که خود پیشینه قابل اعتنایی در این مملکت نداشته، گوش کرده و ما را از جلسه قضاوت در لیگ محروم کرده است.

وی افزود: فعالیت وحید عرض پیما به عنوان کمک مدرسی تاکنون خلاف قانون بوده است. پدرو گالان که رئیس کمیته داوران فوتسال فیفا است به ایران آمد در کلاس خود وی فقط برنامه داد و تدریس کرد و بعدش هم خداحافظی و  از ایران رفت. وظیفه  یک مدرس دخالت در چیدمان داوری نیست.دوستانی که در کمیته داوران تهران بودند به ما خبر دادند که حتی عرض پیما برای معرفی داوران لیگ برتری با رسول فروغی جلسه ای در اتاق دربسته برگزار کرده و گفته من اگر جای شما باشم، داوران تهران را  برای قضاوت در لیگ معرفی  نمی‌کنم. سوالی که دارم  می خواهم ببینم مشکل عرض‌پیما با داوران تهرانی چیست؟ ما که او بی‌احترامی نکردیم. عرض پیما کلاس آمادگی جسمانی گذاشته‌ و گفته ۶ صبح باید همه حضور داشته باشید. کمیته داوران به داوران تهرانی خوابگاه مناسبی ندادند و ۱۲ نفر را در یک اتاق ۳ تخته جای داده آیا این برخورد شایسته داوران لیگ برتری است؟  حتی در روزی که کمیته داوران به من قضاوت داوری داده بود، من در آن روز با تاخیر وارد کلاس شدم عرض پیما ایراد گرفت که چرا تاخیر داشتی در صورتی که  من مقصر نبودم و کمیته داوران برای من قضاوت در نظر گرفته بود.

داور فوتسال کشور خاطرنشان کرد: با توجه به این اتفاقات من دیگر خانه نرفتم و در همان اتاق کوچک  خوابگاه می‌خوابیدم. صبح هم  بلند می‌شدم و به محل تمرین می‌رفتم.کمیته داوران به داوران تهرانی جای خواب نداده و به آنها احترام نگذاشتند داوران تهرانی هم به خاطر نداشتن خوابگاه مناسب و هزینه نگذاشتن روی دست فدراسیون به خانه‌شان رفته‌اند. آیا مقعصر داوران تهرانی هستند؟ طبق قانون فدراسیون فوتبال، هتل آکادمی از ساعت ۱۰ شب کسی را  نمی پذیرد و ساعت ورود  هم ۷ صبح است. شما می‌توانید این موضوع را استعلام بگیرید  فقط پرسنل خودشان حق ورود و خروج را غیر از این ساعت‌ها دارند اما کمیته داوران اعلام کرده ساعت ۶ صبح تست می گیرد آیا باز هم داوران تهرانی مقعصر هستند؟

امجدی تصریح کرد: داوران فوتسال باید در سالن تست دهند نه اینکه در چمن مصنوعی و ساعت ۶ صبح باشد. جالب اینکه در این ساعت هم داورانی که حضور داشتند اعلام کردند کار مناسبی انجام ندادیم فقط  نیم ساعت بدنمان را گرم و عرق‌گیری کردیم. حتی تعدادی از داوران نشسته بودند و تمرین نمی‌کردند. من نمی دانم چه نیازی بوده که عرض پیما با دپارتمان داوری مکاتبه کرده و از آنها خواسته به دلیل اینکه داوران تهرانی در تست آمادگی جسمانی شرکت نکرده‌اند باید ۳ جلسه محروم کند. در حالیکه در حیطه وظایف وی نیست ‌زیرا عرض پیما فقط یک مدرس است و طبق ساعاتی که مدیر کلاس به این فرد می‌دهد وی باید تدریس کند.  

وی ادامه داد :  بعد از این نامه نگاری دانیال مرادی به عنوان رئیس دپارتمان داوری گفت هیچگونه محرومیتی برای داوران در نظر گرفته نمی‌شود زیرا عذرشان موجه بوده زیرا فاقد خوابگاه بودند و محرومیتی در کار نیست. اما سوالی که مطرح است چرا باید داوران تهرانی ۳ جلسه محروم شوند آنهم در ۳ هفته ابتدایی شروع لیگ؟  طبق برنامه کمیته داوران در هفته چهارم هم هیچ یک از داوران تهرانی‌ بعنوان داور اول انتخاب نشدند آنها می‌خواهند عقده‌گشایی کنند. تا این لحظه که با شما صحبت می کنم همگی  تصمیم گرفته‌ایم در هفته چهارم داوری نکنیم. اما فردا قرار است جلسه ای با خداداد افشاریان ریس کمیته داوران فدراسیون برگزار کنیم تا تکلیف مشخص شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top