تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/30 - 09:50
کد خبر: 479741

حجت الاسلام جواد افشار نجفی:

طرح حامیم اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد

طرح حامیم اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد

حجت الاسلام جواد افشار نجفی گفت: همانطور که می دانید طرح حامیم در مرحله دانشجویی با عنوان وفاق به صورت گسترده و خیلی خوب برگزار شد و بهتر است مرحله دانشگاهی آن در طول سال ادامه داشته باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام جواد افشار نجفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کرمانشاه  با اشاره به برگزاری طرح حامیم2 در این استان گفت: دوره حامیم طرح توانمندسازی نیروهای انقلابی در سطح دانشجویی است که این طرح در استان مرکزی در دو قسمت برادران و خواهران به صورت مجزا برگزار شد و تعداد 70 نفر از آقایان و 145 نفر خانم از دانشجویان در این طرح شرکت نمودند.

وی در ادامه افزود: طرح حامیم قطعا یکی از طرح های لازم است از این جهت که نیروهای انقلابی جمع شوند و با همدیگر توانمندی هایی را ایجاد نمایند اما حتما ضرورت دارد که نواقص طرح در هر دوره شناسایی شده و آسیب ها برطرف گردد.

حجت الاسلام جواد افشار نجفی گفت: همانطور که می دانید طرح حامیم در مرحله دانشجویی با عنوان وفاق به صورت گسترده و خیلی خوب برگزار شد و بهتر است مرحله دانشگاهی آن در طول سال ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به عناوین نشست ها در طرح حامیم خاطرنشان کرد: ما در این دوره نشست‌های تخصصی با عنوان دشمن شناسی و جهاد تبیین برگزار نمودیم و یکی از برنامه هایی که با استقبال خوبی مواجه شد برنامه کارگاه همراه با ولی و کنش گری فضای مجازی بود. برنامه دیگر ما نشست تخصصی پاسخگویی به شبهات و سوالات دانشجویان درباره اتفاقات روز کشور بود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کرمانشاه عنوان کرد: بنظر می رسد اگر دانشگاه ها در برنامه پیش زمینه‌ای حامیم با عنوان وفاق به صورت دقیق عمل کرده باشند می توانند بازخوردهای خوبی را دریافت کنند. البته نکته مهم در این طرح این است که باید این ارتباطات که بعد از طرح حامیم شکل می گیرد در طول سال ادامه دار باشد و این انس و ارتباط می تواند اتفاقات قشنگی را رقم بزند.

وی در ادامه افزود: در دانشگاه های استان کرمانشاه ما شاهد اتفاقات زیبایی در مرحله وفاق بودیم و این یک نیاز واقعی در درون دانشگاه ها است البته هر دانشگاه ذائقه و سلیقه خودش را دارد لذا شرایط در اجرای طرح متفاوت خواهد بود.

حجت الاسلام جواد افشار نجفی گفت: یک پیشنهاد جهت اجرای طرح حامیم این است که این طرح به صورت شناور در طول سال متناسب با شرایط و برنامه های هر دانشگاه برگزار گردد زیرا در تابستان ما با کثرت برنامه های دانشگاهی مواجه هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: حامیم همان توانمندسازی است و بنظر من نمی توان به آن حلقه های میانی گفت زیرا ما هنوز بسترهای لازم حلقه های میانی را ایجاد نکرده ایم و جریان سازی را به مخاطبان آموزش نداده ایم و هنوز در مرحله اول یادگیری هستیم. همه این برنامه ها و طرح ها خوب است و بهتر است که تدوین شود تا بعد از یک سال برنامه های ما حلقه های میانی را ایجاد کنند و ما هنوز تا تحقق حلقه های میانی راه در پیش داریم.

وی در پایان گفت: بنده با بررسی هایی که در دو استان مرکزی و کرمانشاه داشته ام آنچه که در این دو استان می بینم این است که نیروها تازه در مرحله یادگیری مبانی و اصول اولیه هستند و باید برای جریان سازی در تحقق حلقه های میانی برنامه ریزی بیشتری به تناسب اهداف داشته باشیم.

منبع: ماوا

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
بهترین زمان سفر به ترابزون و نکات دانستنی!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top