تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/30 - 11:18
کد خبر: 479761

علت تأخیر صدور گذرنامه ویژه اربعین چیست؟

علت تأخیر صدور گذرنامه ویژه اربعین چیست؟

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار علی ذوالقدر؛ رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دلیل تأخیر ارسال گذرنامه‌ها برای درخواست‌کنندگان اظهار کرد: در سه روز گذشته شاهد افزایش تعداد درخواست‌‌کنندگان گذرنامه بوده‌ایم که این موضوع بی‌سابقه بود.

وی افزود: به همین دلیل سیستم چاپ گذرنامه را نسبت به سابق 300 درصد افزایش دادیم و به‌صورت شبانه‌روزی روند چاپ و صدور گذرنامه در حال انجام است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه نهایتاً تا دو روز آینده عقب‌ماندگی‌های چاپ جبران خواهد شد، گفت: به‌دلیل اینکه تقاضای مردم در این سه روز بالا بوده است ما ساعت کار ادارات گذرنامه را افزایش داده‌ایم و همکاران ما از ساعت 6 صبح تا 7 بعدازظهر آماده خدمات‌رسانی هستند.

ذوالقدر با اعلام اینکه دو برابر درخواست‌هایی که برای گذرنامه ویژه اربعین به پلیس گذرنامه ارسال شده، از طریق اینترنتی بوده است، اضافه کرد: افراد همچنان می‌توانند در میدان آزادی تا ساعت 11 شب مدارک خود را برای درخواست صدور گذرنامه و یا تمدید آن به همکاران ما ارائه دهند.

وی با ابراز اینکه در یکی دو روز گذشته یک مشکل سیستمی برای پلیس ایجاد شد و به همین دلیل هم تأخیری در صدور گذرنامه‌ها رخ داد، گفت: تمامی افرادی که تا سه روز گذشته درخواست گذرنامه داده‌اند نهایتاً تا دو الی سه روز آینده گذرنامه‌هایشان به دستشان می‌رسد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا خاطرنشان کرد: ما برآورد کرده‌ایم که حدود 60 الی 70 درصد از افرادی که باید گذرنامه‌هایشان تمدید می‌شد تا امروز به پلیس مراجعه کرده‌اند و در روزهای آتی شاهد کاهش درخواست‌ها هستیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top