تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/05/30 - 23:17
کد خبر: 479815

درودگر: وضعیت ورزشگاه آزادی نامعلوم است

 درودگر: وضعیت ورزشگاه آزادی نامعلوم است

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: به‌دلیل اینکه ما ورزشگاه آزادی را برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کردیم، در روزهای آینده با بازدید نمایندگان ای‌اف‌سی بی‌تردید میزبانی ما به مشکل برمی‌خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه نمایندگان باشگاه نساجی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به مالزی اعزام خواهند شد، اظهار داشت: همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردیم، ورزشگاه آزادی تهران برای میزبانی بازی‌های خانگی نساجی، به AFC معرفی شد، اما متاسفانه با توجه به تعمیرات و عملیات‌های عمرانی که هم‌اکنون در این ورزشگاه در دست اقدام است، ممکن است به میزبانی نرسد.

وی افزود: با توجه به روند انجام پروژه در ورزشگاه آزادی و اینکه در دو دیدار گذشته بدون حضور تماشاگران بازی برگزار شده است، به احتمال فراوان میزبانی نساجی با چالش مواجه خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خاطرنشان کرد: به‌دلیل اینکه ما ورزشگاه آزادی را برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کردیم، در روزهای آینده با بازدید نمایندگان ای‌اف‌سی بی‌تردید میزبانی ما به مشکل برمی‌خورد.

درودگر با اعلام اینکه از وزیر محترم ورزش، ریاست محترم فدراسیون فوتبال و رئیس محترم شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تقاضا داریم کارگروهی را برای تعیین و تکلیف وضعیت ورزشگاه آزادی مشخص کنند، تصریح کرد: در صورتی که ورزشگاه آزادی به‌طور قطعی به مسابقات نرسد، این موضوع را به ما‌ اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان ورزشگاه دیگری را برای میزبانی، به AFC معرفی کنیم‌.

وی ادامه داد: متاسفانه به‌دلیل مشکلات زیادی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر وجود داشت، از میزبانی در شهرمان محروم شده و مجبور شدیم نزدیک‌ترین ورزشگاه به مازندران را برای میزبانی انتخاب کنیم تا هواداران پرشورمان بتوانند از تیم خود حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: امیدواریم حالا که نساجی و پرسپولیس به‌عنوان نماینده فوتبال ایران، ورزشگاه آزادی را به‌عنوان محل میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده‌اند، همه مسئولان دست به دست هم و با تلاش شبانه‌روزی  بتوانند این ورزشگاه بزرگ ملی که نگین زیرساخت‌های فوتبال کشور است را آماده میزبانی تیم‌های نساجی و پرسپولیس به‌عنوان نمایندگان کشورمان، کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top