تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/06/06 - 10:23
کد خبر: 480380

از ترافیک مرزها چه خبر؟

 از ترافیک مرزها چه خبر؟

جانشین پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای مهران، چذابه، شلمچه، خسروی، باشماق و تمرچین را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی مرزهای ۶گانه مشترک با کشور عراق اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، باشماق و تمرچین عادی و روان است چرا که با توجه به گرمای هوا بیشترین حجم تردد زائران اربعین حسینی شب هنگام صورت می‌گیرد.

جانشین پلیس راهور فراجا از حجم قابل توجه مراجعه زائران به مرزهای ۶ گانه خبر داد و گفت: از شب گذشته تا صبح امروز با حجم قابل توجهی از خروج زائران و مشتاقان شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از مرزها مواجه بودیم و پیش بینی ما این است که تا آخر همین هفته کماکان همین روند رو به رشد خروج زائران در جریان باشد.

وی افزود: از روز شنبه بحث بازگشت زوار به کشور پررنگ‌تر خواهد شد که برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی و مدیریت دور بازگشت از جمله تأمین اتوبوس انجام شده است.

وی از زائران اربعین حسینی درخواست کرد که با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکرده و پس از استراحت مناسب اقدام به رانندگی کنند.

 جانشین پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و استراحت ۱۵ دقیقه ای بعد از هر دو ساعت رانندگی می‌تواند از وقوع تصادفات جلوگیری کند.

منبع: فارس

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top