تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/06/09 - 12:16
کد خبر: 480669

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

شاید کاربران ما زمان کافی برای جستجو کردن در سایت‌ های مختلف و پیدا کردن یک سایت معتبر و شناخته شده را نداشته باشند، بنابراین سایت طراحی شده باید امکان مسیریابی آسان را برای کاربر ایجاد کند. برای این کار سعی کنید منوی مسیریابی خودتان را تنها به صورت پنج برگ و به برچسب‌ های مشخص و معینی محدود کنید که تواند شما را به آسانی به صفحات مرتبط هدایت کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یک سایت شرکتی خوب و ایده‌ آل انعکاس دهنده توانایی، عملکرد و حتی شخصیت شرکت مورد نظر در فضای مجازی می‌ باشد. هدف از طراحی سایت شرکتی ارائه خدمات بهتر، فروش بیش تر محصولات و تبلیغ در خصوص کسب و کار خاصی می‌ باشد علاوه بر آن که به صاحبان شرکت کمک می‌ کند تا بتوانند متمایز از رقبای خود باشند. در واقع می‌ توان گفت که طراحی و مدیریت یک سایت شرکتی خوب می‌ تواند مهم‌ ترین دارایی شما جهت کسب و کار، ایجاد اعتبار، به اشتراک گذاشتن اطلاعات و هم چنین برجسته‌ تر شدن شرکت در بین رقبا باشد.

اما توجه داشته باشید که طراحی یک سایت شرکتی بدون در نظر داشتن و طراحی کردن پنل‌ ها، آیتم‌ ها و امکانات خاص و به روز نه تنها پیشرفتی برای شرکت نخواهد داشت، بلکه به صورت مانعی بزرگ بر سر راه پیشرفت شرکت یا سازمان مورد نظر خواهد بود. به بیان دیگر سایت شرکتی شما باید توانایی دیده شدن، رقابت کردن، رونق دادن به کسب و کار، جلب رضایت مشتری و غیره را داشته باشد.

 

چگونگی بهتر دیده شدن در فضای مجازی با طراحان حرفه‌ ای

یک تیم طراحی حرفه‌ ای مهم ترین و اساسی‌ ترین نقش را در جهت بهتر دیده شدن سایت شما ایفا می‌ کند. تیم طراحان حرفه‌ ای باید این توانایی را داشته باشد که از آیتم‌ ها، پلن‌ ها و امکانات پیشرفته و به روز جهت هر چه بهتر دیده شدن و پیشرفت سایت استفاده کند، یعنی بتواند سایت شرکتی شما را بولت کرده، به طوری که در بین دیگر رقبا برجسته‌ تر دیده شود. علاوه بر آن که توانایی ارائه خدمات به مشتریان را دارا باشد و در کنار این موارد سایتی ایمن و مطمئن تولید کند.

امروزه طراحی سایت، مانند طراحی سایت شرکتی در مشهد کار دشواری نیست و با وجود بسیاری از ابزارهای ایجاد کننده سایت و هم چنین گروه طراحان حرفه‌ ای وب شرق می‌ توان این کار را با صرف هزینه‌ های اندکی به خوبی انجام داد و به کسب و کار مورد نظر رونق بخشید، اما سایت پس از طراحی باید توانایی این را داشته باشد که کاربر بتواند با موبایل با آن دسترسی پیدا کند، پیدا کردن سایت برای مشتریان کار آسانی باشد یا مثلا دارای پنل پیامکی باشد که مشتری نتیجه کلیه پرداخت‌ ها و خریدهای خود را به صورت پیامک دریافت کند. یا مثلاً امنیت سایت به گونه‌ ای باشد که علاوه بر حفاظت سایت در برابر حمله هکرها، اطلاعات شخصی کاربران نیز محفوظ بماند. ویژگی‌ هایی از این قبیل در طراحی سایت موجب می‌ شود که سایت کاربر پسند باشد و بتواند جایگاه خودش را در بین دیگر رقبا پیدا کند. طراحان وب شرق کلیه این ویژگی‌ ها را در نظر گرفته و سایتی را برای شما طراحی می‌ کنند که یک سایت منحصر به فرد در بین دیگر سایت‌ ها باشد.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

نکات مهم برای طراحی سایت شرکتی در مشهد

گفتیم که با استفاده کردن از ابزارهای ایجاد کننده سایت و هم چنین گروه طراحان حرفه‌ ای این روزها طراحی یک سایت کار دشواری نیست. آن چه که موجب تمایز یک سایت از دیگر سایت‌ ها می‌ شود، استفاده از تکنولوژی‌ های به روز جهت بهتر دیده شدن آن است و هم چنین نکاتی که موجب برجسته شدن سایت شود. چند نمونه از این نکات مهم عبارتند از:

 

امکان مسیریابی آسان برای کاربران

شاید کاربران ما زمان کافی برای جستجو کردن در سایت‌ های مختلف و پیدا کردن یک سایت معتبر و شناخته شده را نداشته باشند، بنابراین سایت طراحی شده باید امکان مسیریابی آسان را برای کاربر ایجاد کند. برای این کار سعی کنید منوی مسیریابی خودتان را تنها به صورت پنج برگ و به برچسب‌ های مشخص و معینی محدود کنید که تواند شما را به آسانی به صفحات مرتبط هدایت کند. یعنی شما باید بتوانید مسیری آسان را جهت بازگشت کاربر به صفحه اصلی ارائه دهید.

گاهی مواقع پیش می‌ آید که جستجوی گوگل کاربر را هنگام بازگشت به صفحه‌ ای غیر از صفحه اصلی هدایت می‌ کند و همین موضوع موجب سردرگمی و کلافگی کاربر خواهد شد. شاید هم از سایت مورد نظر خسته شده و فوراً از آن خارج شود. از طرفی می‌ دانیم که کاربران صفحات وب را از قسمت بالا به پایین و هم چنین از قسمت راست به چپ مرور می‌ کنند، پس سعی کنید منوی ناوبری خودتان را در مکانی قرار دهید که کاربر به آن دسترسی آسان داشته باشد.

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

به روز رسانی صفحات

اگر اطلاعات موجود در سایت شما بیش از حد و اندازه باشد، قطعاً ذهن کاربر در هنگام مرور کردن تمام آن ها خسته خواهد شد. پس هنگام طراحی سایت از متعادل بودن گرافیک با متن اطمینان داشته باشید، یعنی در طراحی سایت شرکتی طراح باید بتواند یک صفحه کاملاً تمیز و مرتب را ارائه دهد.

از طرفی وقتی سایت را به صورت مدام به روز رسانی کرده و از تکنولوژی‌ های جدید در طراحی آن استفاده کنید، قطعاً مشکلاتی که در طراحی‌ های پیشین داشته‌ اید، برطرف خواهد شد. چون همواره آیتم‌ ها و گزینه‌ های بیش تری جهت بالا رفتن امنیت سایت و ارائه دادن امکانات بیش تر در نسخه‌ های جدید منتشر می‌ شود. به روز رسانی سایت علاوه بر آن که به رونق کسب و کار شما کمک می‌ کند، امنیت سایت را نیز تضمین خواهد کرد.

فراخوانی جهت اقدام

یکی از نکات مهم در طراحی سایت شرکتی از جمله طراحی سایت شرکتی در مشهد که توسط طراحان وب شرق انجام می‌ شود، توجه به این نکته است که هر صفحه از سایت، مخاطب و کاربر را به انجام دادن کار خاص ترغیب کند، یعنی طراح باید شرایطی را به وجود بیاورد که کاربر جهت انجام دادن کار خاصی مانند ثبت نام برای سرویس‌ های خاص، تماس با شرکت مورد نظر، خرید بیش تر و بهتر محصول و یا دانلود کردن صفحه خاص ترغیب شود. این کار تنها با قرار دادن یک لینک، دکمه و یا برخی کلمات و تصاویر واضح در صفحه اصلی سایت انجام می‌ شود که به سود اهداف تجاری شما خواهد بود.

به کارگیری بهترین شیوه‌ های سئو در طراحی سایت

گاهی ممکن است شما یک سایت خاص و فوق العاده را برای کسب و کار شرکت یا سازمان خود طراحی کرده باشید، اما کاربر نتواند آن را به آسانی پیدا کند. در این حالت چه اتفاقی می‌ افتد؟ قطعاً سایت شما از لیست سایت‌ های پربازدید و کاربرپسند خارج خواهد شد، بنابراین باید طراحان سایت بتوانند بهترین روش‌ های سئو را برای این کار استفاده کنند تا این شیوه‌ ها بتواند کاربر را به سمت سایت هدایت کند.

چون می‌ دانیم که کاربران جهت به دست آوردن اطلاعات آنلاین به موتورهای جستجوگر متفاوت و مختلف از جمله گوگل مراجعه می‌ کنند و اغلب این افراد موضوعی را که به دنبالش هستند در صفحه نخست نتایج پیدا می‌ کنند. یعنی درست مکانی که سایت‌ ها دوست دارند در همان جا دیده شوند. چون موتورهای جستجوگر دارای الگوریتم‌ های اختصاصی هستند، از این الگوها برای رتبه‌ بندی کردن سایت‌ ها استفاده می‌ کنند که به آن ها کلمات کلیدی می‌ گویند. بنابراین در طراحی سایت مانند طراحی سایت شرکتی در مشهد باید به دنبال استفاده از کلمات کلیدی مناسب باشید و در کنار آن نیز لینک‌ های معتبر را در سایت قرار دهید تا موتورهای جستجوگر هنگام رتبه‌ بندی بهترین نتایج را برای یک جستجوی خاص و معین مشخص کنند. این رتبه‌ بندی بر اساس اعتبار و ارتباط سایت انجام می‌ شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top