تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/06/14 - 10:42
کد خبر: 480942

accsell یک سایت معتبر برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس

accsell یک سایت معتبر برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس

accsell یک سایت معتبر برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم در ایران + آشنایی با روش های خرید و فروش انواع اشتراک PlayStation Premium

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پلی استیشن سرویس جدیدی نیست و سال های زیادی از معرفی آن به کاربران و دنیای بازی های دیجیتالی گذشته است. اما بیش از یک دهه است که سرویس پلی استیشن پلاس توانسته است طرفداران بسیار زیادی در بین کاربران و گیمرها کسب نماید. این میزان از محبوبیت به دلیل ارائه سه نوع اشتراک جدید است که به لطف آنها استقبال گیمرها از این سرویس افزایش یافته است. بیشتر کاربران پلی استیشن پلاس معتقدند که این اشتراک های سه گانه توانسته اند تحول شگرفی ایجاد کنند.

در میان این سه اشتراک می توان اشتراک پریمیوم را بهترین و فوق العاده ترین آنها معرفی کرد. اشتراک پریمیوم توانسته است قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای ارائه نماید به طوری که با خرید آن می توانید تجربه جذابی داشته باشید. در واقع بر اساس اعلام کمپانی سونی، بهترین امکانات در اشتراک پریمیوم پلی استیشن پلاس قرار دارد. در واقع این نوع اشتراک را می توان همه چیز تمام معرفی کرد.

با خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم می توانید از بازی ها به صورت نامحدود استفاده کنید. در این اشتراک کامل و همه جانبه شما می توانید لذت بازی های جدید را در کنار بازی های قدیمی موجود در کنسول تان تجربه کنید. در نهایت خرید این اشتراک فرصتی استثنایی برای فراهم کردن اوقات خوش است که نباید آن را از دست بدهید. پس تا فرصت باقی است برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم از اکسل اقدام کنید.

از کجا اشتراک پلی استیشن پلاس قانونی بخریم؟

فروشگاه های بسیاری وجود دارند که به صورت اینترنتی و آنلاین می توانند به شما در خرید اشتراک پلی استیشن پلاس قانونی کمک کنند. اما همواره به یاد داشته باشید که به دنبال اشتراک های فیک و غیرقانونی نروید که مطمئنا دچار مشکلات بسیاری خواهید شد.

برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم لازم است به فروشگاه هایی مراجعه کنید که از اعتبار لازم برخوردار باشند. اعتبار یک فروشگاه آنلاین به حجم فروش و میزان رضایتمندی کاربران است. باید قبل از خرید در این مورد تحقیقات کاملی انجام دهید تا با پرداخت ایمن بتوانید اکانت قانونی خریداری کنید.

 

معرفی بهترین سایت خرید پلی استیشن پلاس در ایران

همان طور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم فروشگاه های زیادی اکانت پلی استیشن می فروشند اما آیا می دانید بهترین سایت برای خرید در ایران کدام است؟ برای اینکه سایتی بتواند در بین سایر رقبا به عنوان بهترین انتخاب گردد باید چند ویژگی اساسی داشته باشد که چند مورد از آنها عبارتند از:

  • دارای نماد الکترونیک باشد.
  • ارائه خدمات و پشتیبانی 24 ساعته تا پایان مدت اشتراک
  • پاسخگویی صریح و شفاف
  • ارائه راهنمایی های لازم برای فعالسازی اکانت و استفاده از اشتراک خریداری شده
  • درگاه پرداخت معتبر
  • ارائه قیمت مناسب

ایران در لیست تحریم بسیاری از کمپانی های معتبر جهانی قرار دارد. به همین دلیل کاربران ایرانی نمی توانند مستقیما برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم اقدام کنند. برای رفع این مشکل و در واقع دور زدن تحریم ها باید از سایت های معتبر کمک بگیرند تا در قبال پرداخت مبلغی برای شما اشتراک مورد نظر را تهیه کنند.

فروشگاه اکسل ارائه دهنده انواع اشتراک پلی استیشن ارزان قیمت

یکی از فروشگاه هایی که ارائه دهنده انواع اشتراک پلی استیشن ارزان قیمت می باشد، فروشگاه اکسل است. این فروشگاه سال های زیادی است که در زمینه خرید و فروش انواع اکانت ها فعالیت دارد و تمام ویژگی های یک فروشگاه معتبر را در خود جمع کرده است.

خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم از اکسل می تواند شما را حیرت زده کند چرا که اشتراک های مختلفی که این فروشگاه ارائه می دهد بسیار ارزان قیمت هستند.

accsell یک سایت معتبر برای خرید اکانت پلی استیشن پلاس

مزایای خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم

  1. دسترسی به حدود 400 بازی در کنسول PS4 و PS5
  2. دسترسی به مجموعه ای از بازی های قدیمی
  3. امکان استفاده از بازی های جدید به صورت رایگان برای چند ساعت
  4. امکان بازی آنلاین با افراد دیگر
  5. امکان دسترسی به بازی های ماهیانه
  6. امکان دسترسی به بازی های کالکشن پلاس
  7. برخورداری از تخفیف های استثنایی بازی ها
  8. امکان دسترسی به تقریبا 100 گیگ فضای ذخیره سازی ابری

خرید پلاس قانونی برای ps5 از فروشگاه accsell

خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم از اکسل می تواند به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد، علاوه بر اینکه شما می توانید پلاس قانونی برای ps5 تهیه کنید. اشتراک های غیرقانونی و فیک قیمت ارزان تری دارند ولی اکسل توانسته است برای رفاه حال کاربران اکانت های قانونی را با قیمتی بسیار پایین تر از دیگر رقبا ارائه دهد.

در خریدهای اینترنتی خیلی راحت و ساده می توان به بررسی قیمت محصولات مختلف در وبسایت های مختلف پرداخت. علاوه بر این می توان کیفیت این محصولات را نیز با یکدیگر مقایسه کرد. در صورتی که در مورد اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم نیز کاملا تحقیق و بررسی کنید، می توانید بر ادعای ما مهر تایید بزنید.

اکسل از یک تیم حرفه ای و مطمئن تشکیل شده است. با خرید اکانت پلی استیشن پلاس پریمیوم از اکسل می توانید یک اشتراک تضمینی به همراه گارانتی را دریافت کنید. این مجموعه برای مقابله با تحریم ها و در جهت کمک به هموطنان عزیز نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفته است تا اکانت های مختلف را با قیمت های رقابتی در اختیار کاربران قرار دهد.

تمامی این خدمات به صورت کاملا قانونی انجام می گیرد تا هموطنان عزیز در زمان استفاده از اکانت خود با مشکلی مواجه نشوند. حتی در صورت بروز مشکلات احتمالی می توانید از خدمات پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه در جهت رفع مشکل استفاده کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برنامه مسابقات هفته‌های اول تا سوم لیگ برتر اعلام شد
رویداد ملی مجازی آرمان ما تمدید شد + جزئیات
ایران پرچمدار تحریم اسرائیل در المپیک
قرارداد مهاجم استقلال ۲ سال تمدید شد
جزئیات مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد
همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت‌ برای عبور از پیک مصرف برق
بازار آرام خودرو چطور با واکنش خودروسازان متلاطم شد
رشد بهای دلار و کاهش قیمت سکه در معاملات امروز
ایران‌خودرو دوباره گران کرد‌
عضو شورای راهبری: فهرست وزرا تا ۳ روز آینده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود
مخبر: برای پشتیبانی از دولت جدید آمادگی داریم
جبهه انقلاب و دولت پزشکیان
ترکیب هیئت‌ رئیسه سه کمیسیون مجلس خبرگان مشخص شد
آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم از فردا +جزئیات مراسم تنفیذ
زاکانی: وظیفه همه ما کمک و همکاری با دولت است
راز ممنوعه خربزه و عسل: افسانه یا واقعیت؟
پیشنهادات مجمع دانشگاهیان به پزشکیان برای انتخاب کابینه
معرفی برترین و بهترین برند های تولید کننده سالت نیکوتین
چطور یک صفحه html بدون کدنویسی بسازم؟
معرفی شرکت نهاد سیویل (سازنده قطعات پیش ساخته بتنی)
نحوه ساخت پروفیل قوطی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top