تاریخ انتشار: شنبه 1402/06/18 - 09:48
کد خبر: 481142

زمان رونمایی از خریدهای جدید استقلال

زمان رونمایی از خریدهای جدید استقلال

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره جذب بازیکن جدید و خارجی نیز توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگو با شبکه ورزش و در واکنش به حضور جنجالی حجت کریمی در برنامه شب‌های فوتبالی گفت: این بیشتر لطف و توجه شبکه‌های تلویزیونی به مدیران، حال، گذشته و خیلی گذشته استقلال است. تیم‌های دیگری هستند که در همین شرایط قرار دارند و باشگاه‌های دیگری در این کشور وجود دارند که مدیران عامل سابق آنها مدت‌هاست در صف انتظار هستند تا به خدمت شما (صداوسیما) برسند که سعادت نداشتند.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم اختلاف نظر موجود در ارکان باشگاه را تکذیب کنیم و حضور مدیران عامل سابق استقلال در برنامه‌های تلویزیونی، به سود باشگاه نیست و اگر کسی دلسوز استقلال است، الآن برای تعامل تلاش کند وگرنه صحبت کردن و اختلاف ایجاد کردن کاری ندارد. آقای خطیر بعد از مدت‌ها صحبت کرد و تصمیم دارند فعلا حرفی نزنند. چون هوادار به شفاف سازی نیاز داشتند.

سمیعی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود جواد نکونام قصد دارد در یک برنامه تلویزیونی شرکت کند، گفت: من فکر می‌کنم که کادرفنی و مدیران باشگاه باهوش‌تر از این هستند که در این دام بیفتند. همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم برای حضور در دربی آماده شود. بازیکن خارجی اول (گوستاوو بلانکو) برسد و خارجی دومی نیز ان‌شاءالله معرفی و تأیید شود تا برای جذب او نیز در اسرع وقت اقدام شود. همه باید دست در دست هم بدهیم. تیم نتایج خوبی گرفت، آقای نکونام به همراه بچه‌ها عالی کار کردند و از آنها متشکریم، حمایت کامل هیئت مدیره را نیز دارند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره جذب بازیکن جدید و خارجی نیز توضیح داد: فعلا 2 بازیکن مدنظر است و اگر نیاز به ترمیم تیم باشد، در نیم فصل این کار را انجام می‌دهیم. اولین بازی به زودی می‌رسد. بنا بر دلایلی که پیش آمد، جذب عمر وردة صورت نگرفت. باشگاه و کادرفنی برای جذب بازیکن دوم در تعامل هستند و هر کسی که مدنظر سرمربی است جذب می‌شود و منتظریم این کار انجام بگیرد.

سمیعی در پاسخ به سوالی درباره افزایش بیانیه نویسی‌ها گفت: استقلال هیچ گاه و هیچ موقع آغاز کننده نبوده است. هواداران ما از باشگاه انتظار دارند و همین الآن نیز ما را مورد مواخذه قرار می‌دهند. ما ساعت‌ها منتظر می‌مانیم ولی اتفاقی رخ نمی‌دهد. چطور زمانی که آقای ساپینتو صحبتی کردند، 15 دقیقه بعد محروم شد؟

او گفت: زمانی که تیمی بیانیه می‌دهد یا مدیران برخی باشگاه‌ها استوری یا توئیتی منتشر می‌کنند و ساعت‌ها و روزها می‌گذرد و خبری نمی‌شود، نباید انتظار داشت که باشگاه استقلال که وکالت هوادارانش را برعهده دارد، از منافعش دفاع نکند.ما نمی‌توانیم پاسخ ندهیم. ما منتظر می‌مانیم تا ارکان قضایی ورود کنند. ولی متأسفانه فقط در مورد استقلال ورود می‌کنند. قبلا چند بار تیم‌های مختلف تعهد دادند ولی این مسئله اجرایی نمی‌شود اما اگر یک بار برخورد شود، هیچ تیمی آغازکننده بیانیه نویسی نخواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
گلایه بازیگر نقش سلمان از مردم +فیلم
مرگ شهروند آمریکایی پس از دستگیری توسط پلیس
واکنش رسانه‌های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی +فیلم
حضور رئیس مخالفان کابینه نتانیاهو در تظاهرات شهرک‌نشینان
ادعای گاردین درباره طرح اعزام نیروهای انگلیس به غزه
جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه آریزونا +فیلم
وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت
شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان
اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد
اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا غربگرایان را عزادار کرد
درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
گفت و شنود/ بادمجون!
صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۹ اردیبهشت
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top