تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/06/21 - 17:08
کد خبر: 481554

مقام صهیونیست:

ایران در بهترین دوران امنیتی خود به سر می‌برد

ایران در بهترین دوران امنیتی خود به سر می‌برد

رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده «سنتکام» در تل‌آویو گفت که ایران در بهترین دوران امنیتی خود در چند سال‌ اخیر به سر می‌برد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه گفت که «مایکل کوریلا» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده روز گذشته وارد تل‌آویو شد و مورد استقبال رسمی ژنرال «هرتسی هالوی»، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

«مایکل کوریلا» فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده «سنتکام» در این نشست در مورد مسائل امنیتی و راهبردی  به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

تامیر هایمان، رئیس بخش اطلاعات نظامی  رژیم صهیونیستی گفت: ایران در بهترین دوران امنیتی خود در چند سال‌ اخیر به سر می‌برد، این کشور در آستانه هسته‌ای شدن است.

او افزود: ایران با همکاری روسیه در بعضی زمینه‌ها توسعه یافته است. رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در این دیدار مدعی شد که ایران در حال ساخت فرودگاه نظامی در جنوب لبنان است.

مایکل کوریلا؛ فرمانده جدید عملیات آمریکا در خاورمیانه کیست؟

مایکل کوریلا یک نظامی آمریکایی دارای مدرک لیسانس مهندسی هوا-فضا و مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات امنیت ملی از دانشکده دفاع ملی آمریکاست. او سابقه طولانی در مشارکت در عملیات‌های نظامی خارجی آمریکا دارد و مسئولیت‌های متعددی در ستاد کل ارتش ایالات متحده داشته است. کوریلا فرماندهی تیپ 82 چتربازان و فرماندهی تعدادی از یگان‌های ویژه هوابرد را بر عهده داشت و در چندین عملیات موسوم به «حفظ صلح» در چندین کشور شرکت کرده است.

موسسات نظامی آمریکا مایکل کوریلا را یک نظامی برجسته و متفکر استراتژیست و دارای جاه‌طلبی‌های بالا در مناصب ارشد نظامی و نیز سیاسی می‌دانند. به نظر می‌رسد که کوریلا به خوبی اعتماد فرماندهی خود را جلب کرده؛ تا جایی که به او فضایی برای تحرکات نیروهایش در داخل سوریه و مناطقی وسیع در سطح نقشه‌های راهبردی و ژئوپلیتیکی داده شده که از تهران تا ترکیه، سوریه، لبنان، فلسطین اشغالی، اردن و عراق کشیده شده است. وظایفی که مایکل کوریلا بر عهده دارد فراتر از وظایف یک فرمانده نظامی بوده و به همین دلیل نقش و سفرهای او (به ویژه به شرق سوریه) بسیار خطرناک است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top