تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/06/26 - 13:40
کد خبر: 481932

خلاصه ای از فیزیوتراپی در منزل

برگزاری جلسات فیزیوتراپی در منزل باعث می شود بیمار احساس راحتی کند واین عامل کیفیت جلسات را به حداکثر می رساند. برخی از بیماران مبتلا به اختلالات حرکتی شدید به خدمات توانبخشی در منزل نیاز خواهند داشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فیزیوتراپی یکی از مهم ترین بخش های توانبخشی فیزیکی است و هدف اصلی آن بهبود عملکرد فیزیکی، افزایش تحرک، قدرت عضلانی، انعطاف پذیری عضلات، بهبود کیفیت زندگی، بهبود مهارت های راه رفتن و در نتیجه بهبود وضعیت عمومی است.

 فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل در صورت نیاز توانجویان، توسط متخصصان فیزیوتراپی انجام می شود. فیزیوتراپیست های مجرب تهران با استفاده از علوم آناتومی، فیزیولوژی، آگاهی از بیماری ها و عوارض مشکلات حرکتی، طرح های درمانی را برای بیماران طراحی می کنند. این برنامه ها می تواند شامل تمرینات درمانی برای بهبود تحرک بیماران، درمان های دستی، استفاده از ابزارها و دستگاه های الکتروتراپی ویژه و سایر تجهیزات مورد نیاز برای کمک به بهبودی بیماران باشد.

فیزیوتراپی

در دانشگاه های معتبر دنیا فیزیوتراپی به عنوان رشته ای مجزا با مدرک دکتری حرفه ای معرفی شده است و اساتید آن به گونه ای آموزش می دهند که فارغ التحصیلان بتوانند با کیفیت ترین خدمات توانبخشی را ارائه دهند. فیزیوتراپیست ها همچنین ممکن است با متخصصان در زمینه های مختلف مانند ارتوپدی، مغز و اعصاب و سایر تخصص هایی که نیاز به همکاری و تعامل با حوزه فیزیوتراپی دارند، همکاری کنند. این تعاملات باعث بهبود کیفیت مراقبت و بهبود نتایج درمان بیمار می شود. ایران فیزیو یک مرکزفیزیوتراپی در منزل تهران می باشد که بهترین خدمات توانبخشی را در منزل برای افراد مبتلا به اختلالات حرکتی ارائه می دهد و در صورت نیاز می توانید با مشاوران ایران فیزیو تماس گرفته و از جلسات فیزیوتراپی در منزل اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فیزیوتراپی برای چه بیمارانی تجویز می شود؟

جلسات فیزیوتراپی در خانه برای بیماران آسیب مغزی، کسانی که دارای آسیب های ارتوپدی هستند، به ویژه پس از جراحی های بزرگ مانند جراحی تعویض مفصل و بیماران تنفسی مهم است. خدمات توانبخشی در منزل می تواند شرایط را برای افراد بدون نیاز به مراجعه به کلینیک درمانی بهبود بخشد. در زیر به تعدادی از بیماری های شایع عصبی، ارتوپدی و تنفسی که نیاز به فیزیوتراپی در منزل تهران دارند اشاره می کنیم:

• سکته

• آسیب های نخاعی

• بیماری های مغزی

• تعویض مفاصل

• فلج مغزی یا سی پی

فیزیوتراپی در منزل برای این دسته از بیماری ها مهم است و می تواند بهبود را تسریع کند. اگرچه سایر بیماران نیز می توانند برنامه های توانبخشی ویژه ای را در خانه درخواست کنند تا مراقبت و راحتی خود را در مسیر درمان ارتقا بخشند، همچنین اگر فرزند شما درگیر اختلالات عضلانی و حرکتی باشد انجام جلسات فیزیوتراپی در منزل می تواند تاثیر زیادی برروند بهبودی بیمار شما داشته باشد.

خلاصه ای از فیزیوتراپی در منزل

امتیازات فیزیوتراپی در منزل

انجام فیزیوتراپی در منزل مزایای بسیار بالایی دارد که آن را با جلسات فیزیوتراپی در کلینیک متفاوت می کند. برخی از این مزایا عبارتند از:

1. سهولت در نوبت دهی: بیماران می توانند به راحتی درمان خود را در منزل انجام دهند.

2. عدم ایجاد خستگی ناشی از رفت و آمد به کلینیک: بیماران دیگر مجبور به حضور در کلینیک های درمانی نخواهند بود و می توانند انرژی خود را روی درمان خود متمرکز کنند.

3. یادگیری راحت تر ورزش ها: بیماران تمرینات را بهتر فرا می گیرند و دیگر می توانند به تنهایی انجام دهند و آمادگی بیشتری برای انجام آنها در خانه خواهند داشت.

4. ارتقا راحتی بیمار: فیزیوتراپیست ها جلسات حضوری را در منزل بیمار برگزار می کنند و این باعث می شود بیماران احساس راحتی بیشتری کنند.

5. کاهش هزینه های اضافی: فیزیوتراپی در منزل باعث کاهش هزینه های حمل و نقل می شود که در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار مهم است.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

در مرکز فیزیوتراپی در منزل ایران فیزیو با توجه به اهمیت مسایل فرهنگی و مذهبی، برای تسهیل در روند درمان و ارتقای سطح رفاه بیماران خانم، توانسته ایم فیزیوتراپیست های خانم را برای انجام توانبخشی در منزل اعزام کنیم. این عمل باعث بهبود روحیه و راحتی بیماران خانم می شود و تاثیر بسزایی در سرعت و کیفیت جلسه توانبخشی دارد.

هزینه های کمتر فیزیوتراپی در منزل

عوامل متعددی وجود دارد که در تعیین هزینه فیزیوتراپی در منزل تاثیر گذار هستند. نمونه هایی از این عوامل عبارتند از مدت زمان هر جلسه فیزیوتراپی، شدت آسیب و نوع بیماری، روش درمانی ارائه شده، میزان نیاز به تجهیزات ویژه و تعداد اندام های درگیر در روند درمان. .

به طور کلی هزینه جلسات فیزیوتراپی در منزل در اکثر موارد با هزینه های بیمارستان ها و کلینیک ها برابری می کند. اما وقتی این هزینه ها را در نظر می گیرید، باید هزینه رفت و آمد به بیمارستان و همچنین مرخصی گرفتن از کار را برای بودن در کنار عزیزانتان در نظر داشته باشید.

علاوه بر این، استفاده از فیزیوتراپی در خانه نتایج بهتر و سریع‌تری نسبت به مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی دارد و مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان

در توانبخشی، لیزرهای پرتوان یکی از فناوری های مهمی است که برای تحریک بافت عضلانی و تسریع روند ریکاوری استفاده می شود. این روش توانایی کمک به بهبود زخم را دارد و می تواند در کاهش درد، تورم و بهبود جای زخم در بدن بیمار موثر باشد. معمولا فیزیوتراپیست ها از لیزر درمانی استفاده می کنند، زیرا این روش می تواند مستقیماً روند بهبودی را بدون جراحی تسریع بخشد.

فیزیوتراپی در منزل با لیزر باعث ارتقای فعالیت سلولی و بافتی مورد نیاز برای درمان می شود. این لیزر پرتوان فیزیوتراپی باعث بهبود فعالیت بیولوژیکی و بازسازی بافت می شود وسرعت بهبودی در محل زخم را تسهیل می کند.

فیزیوتراپی در منزل ایران فیزیو

ایران فیزیو یکی از ارائه دهندگان خدمات پزشکی و توانبخشی می باشد. این مرکز خانه فیزیوتراپیست های مجرب تهران است و برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات ویژه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. برای مشاوره رایگان مربوط به جلسات فیزیوتراپی، همه روزه از ساعت 7 الی 11 صبح می توانید با مشاوران مرکز تماس حاصل فرمایید.

شایان ذکر است که می توانید جلسات فیزیوتراپی در منزل با بیمه را زیر نظر مرکز ایران فیزیو انجام دهید و بخشی از هزینه خدمات مورد نیاز خود را از بیمه دریافت نمایید.

ویژگی های مرکز فیزیوتراپی ایران فیزیو

• خدمات حرفه ای: تیم فیزیوتراپیست های "ایران فیزیو" دارای تجربه بالایی هستند. برای بیماران خانم می توانید یک فیزیوتراپ خانم را برای انجام جلسات فیزیوتراپی در منزل انتخاب کنید و خیالتان از بابت مسائل شرعی و مذهبی راحت باشد.

مقرون به صرفه بودن: هزینه فیزیوتراپی در منزل برای تمام مناطق تهران تقریبا ثابت خواهد بود. اگر می خواهید از قیمت فیزیوتراپی در منزل در تهران مطلع شوید، می توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات مربوطه را دریافت کنید.

• تضمین کیفیت خدمات: ما کیفیت و تجربه فیزیوتراپیست های خود را تضمین می کنیم و در صورت عدم رضایت از جلسه اول تضمین می کنیم که هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

خلاصه ای از فیزیوتراپی در منزل

جمع بندی:

برگزاری جلسات فیزیوتراپی در منزل باعث می شود بیمار احساس راحتی کند واین عامل کیفیت جلسات را به حداکثر می رساند. برخی از بیماران مبتلا به اختلالات حرکتی شدید به خدمات توانبخشی در منزل نیاز خواهند داشت. در این شرایط لازم است از فیزیوتراپیست های مجرب کمک بگیرید. ایران فیزیو یک مرکز توانبخشی است که جلسات درمانی با کیفیت در منزل را تضمین می کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مربع مدعیان صعود به لیگ برتر+جدول لیگ
پیام خداحافظی خطیر: برای ۵ فینال باقی مانده هم قسم شویم
تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب آغاز شد
اقدام ویژه وزارت علوم برای جذب دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
اعلام آمادگی دانشگاه علامه برای آموزش زبان فارسی و بورسیه دانشجویان آمریکایی اخراجی حامی فلسطین
پیدا شدن ماهواره‌ای که ۲۵ سال گم شده‌ بود
برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور با حضور رئیسی
سردار شیرازی: عملیات وعده صادق شکافی بزرگ بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد
ادای احترام تکاوران تیپ ۲۵ ارتش به معلمان +فیلم
گفت‌و‌گوی هنیه با وزیر خارجه قطر و رئیس سازمان اطلاعات مصر در خصوص آتش‌بس
آب پاکی بایدن روی دست معترضان: در سیاست‌ها تجدیدنظر نمی‌کنیم
سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
جزئیات لحظه پیدا شدن یسنا توسط امدادگر کایت سوار هلال احمر +فیلم
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top