تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/06/26 - 14:50
کد خبر: 481942

لوکس ترین عسل ایران؛ خرید عسل طبیعی با کیفیت از زنبوردار

لوکس ترین عسل ایران؛ خرید عسل طبیعی با کیفیت از زنبوردار

خرید عسل طبیعی با بسته بندی لوکس مناسب برای هدیه دادن و یا صادرات است که فقط توسط تولیدکنندگان معتبر ارائه و عرضی میشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انواع مختلفی از عسل در بازار امروزی وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و قیمت های متفاوتی را به خود اختصاص داده اند. اکثر عسل های تولید شده توسط زنبور ها، با توجه به رژیم غذایی آن ها و نوع گیاهی که از آن تغذیه می کنند از یک دیگر متمایز می شوند. هر گل و گیاهی که زنبور ها از آن ها استفاده می کنند، می تواند عسل هایی با رنگ های گوناگون بدهد. پس می توان نتیجه گرفت از رنگ عسل نمی شود به اصل بودن آن پی برد، اما این رنگ رابطه مستقیم با نوع تغذیه زنبور های آن دارد.

برای خرید عسل لازم است تا با انواع آن آشنایی داشته باشید. به طور کلی چندین نوع عسل هستند که نسبت به دیگر انواع عسل قیمت بالاتری دارند. در ابتدا عسل وحشی است که خود به چند مدل مختلف تقسیم می شود که به عنوان لوکس ترین نوع عسل به شمار می رود و در ادامه به ترتیب عسل اقاقیا، عسل عناب زعفران و عسل زرشک از گران ترین انواع عسل به شمار می روند. در ادامه مطالب بیشتری را درباره انواع عسل های لوکس و گران قیمت در اختیار شما خواهیم گذاشت.

لوکس ترین عسل ایران؛ خرید عسل طبیعی با کیفیت از زنبوردار

آشنایی و خرید عسل وحشی

عسل وحشی یکی از انواع عسل است که به خواص بسیار و قیمت بالایی که دارد شناخته می شود. این عسل برخلاف دیگر عسل هایی که توسط زنبور های معمولی کندو تولید می شود، به وسیله زنبوران وحشی که نمی توان آن ها را در کندو مصنوعی نگه داری کرد، تولید می شوند. خواص عسل وحشی به مراتب بیشتر از سایر عسل هایی است که تولید می شوند. این امر به دلیل نوع تغذیه و دسترسی این نوع زنبور ها به منبعی غنی تر از شهد و گرده گل است. همچنین چون زنبور های وحشی را نمی توان اهلی کرد و با توجه به شرایط لانه سازی آن ها، استخراج عسل وحشی نیز کاری بسیار دشوار است. نحوه ساخت لانه در زنبوران وحشی کاملا متفاوت از کندو های عادی ای که در زنبورداری ها مشاهده می کنید، است.

تشخیص عسل وحشی

عسل وحشی را نمی توانید به راحتی تشخیص بدهید. اما بهتر است برای اطمینان خاطر، عسل را به همراه موم خریداری کنید. به این شکل شما به راحتی می توانید از روی موم به وحشی بودن یا نبودن عسل پی ببرید. چرا که زنبور های وحشی جثه ای اندازه نصف زنبور های عادی دارند که این موضوع باعث می شود موم های عسل وحشی سوراخ های کوچکتری داشته باشد. برای خرید عسل وحشی با بسته بندی لوکس و با کیفیتی متفاوت میتوانید به سایت عسل شاه بلوط - www.shahbaloothoney.com مراجعه کنید.

انواع عسل وحشی

با در نظر گرفتن محل زندگی زنبور های وحشی و شرایطی که برای لانه سازی انتخاب می کنند می توانیم آن ها را به 3 دسته اصلی تقسیم کنیم. مجموعه عسل شاه بلوط ارائه دهنده باکیفیت ترین و مرغوبترین عسل وحشی در ایران است. در ادامه به معرفی و بررسی هر یک می پردازیم :

عسل وحشی کوهی یا صخره

عسل وحشی کوهی به عنوان یک از با کیفیت ترین عسل هایی که در بازار امروزی عرضه می شوند، به شمار می رود. این عسل در مناطق کوهستانی و صخره ای یافت می شود. به این شکل که زنبور های وحشی کوهی عمدتاً لانه های خود را در میان شکاف صخره ها یا در دامنه کوه و در ارتفاعات می سازند. به دلیل دسترسی زنبوران وحشی کوهی به مناطق دست نخوره، عسل بسیار خوب و با کیفیتی را به وجود می آورند. در کشور ما در دامنه های رشته کوه زاگرس به وفور عمل زنبور داری عسل وحشی انجام می شود و به بهترین نحو این عسل وحشی را برای مشتریان خود تهیه می کنند.

عسل وحشی جنوب

این نوع عسل به این دلیل به این نام شناخته می شود که در قسمت جنوبی کشور که عمده ی درختان کنار در آن منطقه وجود دارد، زنبور ها اقدام به ساخت لانه روی درخت های کنار می کنند. این نوع درختان ارتفاع زیادی دارند و می توانند گزینه ای مناسب برای زنبوران وحشی که در جهت لانه سازی علاقه به ارتفاعات و مناطق صعب العبور دارند، باشد.

لوکس ترین عسل ایران؛ خرید عسل طبیعی با کیفیت از زنبوردار

عسل وحشی درختی یا جنگلی

همانطور که از نام آن نیز پیداست زنبور هایی هستند که به طور کلی در مناطق جنگلی و محل هایی که پوشش گیاهی بالایی دارند یافت می شوند. این زنبور ها علاقه دارند بر روی درختان بلند و تنومندی مانند درخت افرا، عشقه، نمدار و... کندو های خود را بنا کنند. این نوع زنبور وحشی به پوشش گیاهی وسیعی دسترسی دارد و از مرغوب ترین عسل های بازار را به مشتریان عرضه می کند.

ویژگی های عسل وحشی

تمامی ویژگی های این زنبور ها و عسل هایی که تولید می کند به شکل زندگی آن ها بر می گردد. همین که متفاوت از زنبور های کندو و به دور از انسان زندگی می کنند باعث شده عسلی که تولید می کنند، برتری زیادی را نسبت به عسل های عادی پیدا کند. به مهم ترین این ویژگی ها می پردازیم :

  • عسل های وحشی به دلیل آنکه زنبور های وحشی از شهر و جاهایی که انسان ها زندگی می کنند به دور هستند، میزان آسیب دیدگی و تلفات آن ها از طریق پسماند های کارخانه ها، سموم کشاورزی و آلودگی دستگاه های صنعتی به صفر خواهد رسید.
  • زنبور دار ها برای فصول سرد و همچنین افزایش دادن میزان برداشت، به زنبور های عادی آب شربت یا آب شکر می دهند که موجب کم شدن کیفیت عسل خواهد شد. اما در عسل وحشی این موارد وجود ندارد.
  • زنبور های معمولی به دلیل آنکه از دارو های شیمیایی که عوارض نیز دارند برای درمان یا پیشگیری در آن ها استفاده می شود بدنی ضعیف تر و حساس تر دارند. این داروها در کنار عوارض منفی که دارند روی ژنتیک پایه زنبور ها نیز تأثیر خواهند گذاشت. در صورتی که زنبور های وحشی بسیار مقاوم تر بوده و هیچگونه ماده شیمیایی به آن ها تزریق نمی شود.

ژل رویال؛ لوکس ترین فرآورده زنبور عسل

بهترین و با کیفیت ترین محصولی که می توان از زنبور های عسل استخراج کرد، ماده ای ژلاتینی و کرم رنگ است که ژل رویال یا شاه انگبین نامیده می شود. با وجود خواص مختلف عسل طبیعی، رویال ژل بسیار از این جهات برتری بیشتری دارد و خواص و فواید درمانی بسیاری را در اختیار افراد قرار خواهد داد. این ژل به عنوان تنها غذایی به شمار می رود که ملکه زنبور ها از آن تا انتهای عمر استفاده می کند. کیفیت ژل رویال به مقداری بالا است که محققان توانسته اند ثابت کنند، اکثر خصوصیت ها و برتری هایی که زنبور ملکه دارد برای تغذیه از این ماده جادویی است.

رویال ژلی بی شک گران ترین فرآورده ای است که از زنبوران عسل به دست می آید. این امر نیز به دلیل مرغوبیت بالای آن و همچنین خواص بسیاری است که دارد. از این ژل در درمان بسیاری از بیماری ها مانند درمان ام اس، درمان قند خون و دیابت، درمان فشار خون و مشکلات قلبی، درمان مشکلات معدوی و رودی و... می توان بهره برد. همچنین در مباحثی که مربوط به مسائل جنسی مانند درمان ناباروری، تقویت قوای جنسی، تقویت اسپرم و تخمدان و... باشد، ژل رویال به عنوان اصلی ترین گزینه به شمار می رود.

خرید عسل طبیعی با کیفیت از زنبوردار

بهترین راه برای خرید عسل طبیعی، انجام معامله با زنبورداران معتبر است. عسل شاه بلوط با مدیریت آقای علی بهرامی، یکی از بزرگترین و معتبرترین برند هایی است که در زمینه فرآورده های زنبور عسل فعالیت میکند. این مجموعه تولید کننده انواع عسل طبیعی و وحشی است که از جمله محصولات آن میتوان به عسل زرشک، عسل اقاقیا، عسل عناب زعفران، عسل کنار، عسل گون و همچنین ژل رویال اصل اشاره کرد، که برای خرید میتوانید به سایت عسل شاه بلوط (shahbaloothoney.com) مراجعه کنید. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top