تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/06/27 - 11:15
کد خبر: 482031

حجت‌الاسلام طاهری؛

برگزاری طرح حامیم گامی کوچک در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

برگزاری طرح حامیم گامی کوچک در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام طاهری ضمن تشکر از حضور دانشجویان در این دوره گفت: برگزاری طرح حامیم گامی کوچک در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ما در این دوره سعی نمودیم با دعوت از اساتید خبره و با ارایه موضوعات روز در مدت زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم بستری مناسب جهت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش روی دانشجویان را رقم بزنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی دانشجویان انقلابی، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه‌های استان گلستان (حلقه‌های میانی) با عنوان حامیم ۲ و با حضور حجت‌الاسلام  طاهری، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان و دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح، بیست و سوم شهریور ماه در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام طاهری ضمن تشکر از حضور دانشجویان در این دوره گفت: برگزاری طرح حامیم گامی کوچک در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که  ما در این دوره سعی نمودیم با دعوت از اساتید خبره و با ارایه موضوعات روز در مدت زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم بستری مناسب جهت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پیش روی دانشجویان را رقم بزنیم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گلستان با اشاره به این نکته که هر یک از دانشجویان پرچمدار جهاد تبیین هستند تا به اوج قله‌های مورد نظر برسیم، گفت: طرح حلقه‌های میانی با هدف توانمندسازی دانشجویان دغدغه‌مند و فعال در دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است و بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب، حلقه‌های میانی نقش حلقه واسط بین مردم و مسئولان را ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدرضا طاهری، حلقه‌های میانی را دارای تأثیرگذارترین نقش در پیشرفت جامعه دانست و افزود: حضور و کلام افراد دغدغه‌مند دینی، مذهبی و انقلابی منجر شده که با تأثیرگذاری خود بر روی اقشار مختلف جامعه و مقاومت خود دشمنان را شکست داده و همواره در مسیر اعتلای این نظام مقدس جزء پرچم‌داران و علمداران به ایفای نقش بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در سطح دانشگاه‌های استان تصریح کرد: بی‌شک برگزاری چنین طرح‌هایی مشارکت فعال و آگاهانه دانشجویان در امور مختلف همراه با مطالبه‌گری و انتقال نیازهای جامعه به مسئولان، آرامش بخشی و افزایش امنیت عمومی را به همراه دارد.

در ادامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان با اشاره به شرکت ۳۰۰ دانشجوی فعال سیاسی و فرهنگی استان گلستان در طرح حامیم ۲ گفت: در دهه گذشته دشمنان جنگ ترکیبی گسترده‌ای را علیه نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی به راه انداختند که دانشجویان به عنوان حلقه میانی بین مردم و مسئولان و افسران جنگ نرم نقش ویژه‌ای در مقابل با هجمه دشمنان ایفا کردند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با تشکر از حضور یک هفته‌ای دانشجویان در طرح حامیم ۲ گفت: محل استقرار دانشجویان خواهر در دانشگاه فرهنگیان (پردیس خواهران) و برادران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بود که از زحمات و تلاش‌های روسای این دو دانشگاه و کلیه کارکنان آنها تقدیر و تشکر مینمایم.

دبیر اجرایی طرح حامیم ۲ با اشاره به اینکه عرصه شناختی و معرفتی یکی از نیازهای اساسی جامعه دانشجویی است، گفت: در این طرح تلاش خودمان را کردیم تا مطالبی متناسب با آموزش‌های رسمی کشور در قالب دروس معارف و آموزه‌های بنیادین اسلامی به دانشجویان ارائه دهیم.

گفتنی است: در طرح حامیم ۲، سیصد دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان گلستان با ترکیب جمعیتی حدود ۸۰ نفر از دانشگاه آزاد، ۵۰ نفر از دانشگاه گلستان، ۴۰ نفر از دانشگاه علوم پزشکی، ۵۰ نفر از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ۱۵ نفر از دانشگاه پیام نور، ۲۰ نفر از دانشگاه گنبد و تعدادی دیگر از سایر دانشگاه‌های استان شرکت داشتندکه در پایان از نفرات برتر این دوره تقدیر به عمل آمد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جشن برداشت زعفران در ایران
آموزش تیزهوشان نهم رایگان!
معرفی صرافی آبان تتر، نگاهی بر قابلیت ها و خدمات این صرافی ارز دیجیتال
راهنمای خرید ویپ از سایت ویپ دیاکو
پاپ اسمیر چیست؟ و بهترین زمان انجام آن
فرش ماشینی با فرش دستباف چه تفاوت‌هایی دارد؟
امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت
صدایی که دستور جنایت صادر کرد!
مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل
سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
باران بهاری در راه ۱۸ استان
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top