تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/06/29 - 15:34
کد خبر: 482307

بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

بهترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

اگر قصد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس و سفر با اتوبوس را دارید؛ در این مطلب همراه ما باشید تا ۹ مورد از بهترین و معتبرترین سایت های خرید آنلاین بلیط اتوبوس معمولی و بلیط اتوبوس VIPرا به شما معرفی کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از ارزان‌ترن روش‌های سفر و جابجایی بین شهرها، سفر از طریق اتوبوس است. برخلاف گذشته که مردم برای خرید بلیط اتوبوس باید به صورت حضوری به پایانه‌های مسافربری مراجعه می‌کردند؛ امروزه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از سایت ‌های معتبر، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌‌های افراد می‌شود. از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم 9 مورد از بهترین سایت ها برای خرید بلیط اتوبوس را به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت های رزرو بلیط اتوبوس

بهترین سایت های رزرو بلیط اتوبوس

1. سایت علی بابا

علی بابا یکی از معتبرترین سامانه‌های آنلاین فروش بلیط است که خدمات مختلفی را برای گردشگران ارائه می‌دهد. با مراجعه به سایت علی بابا می‌توانید بلیط اتوبوس مورد نظر خود را در کم‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. شرکت‌های اتوبوسرانی متعدد در علی بابا تمام مسیرهای داخلی و برخی مسیرهای خارجی را نیز پوشش می‌دهند. همچنین می‌توانید با نصب اپلیکیشن علی بابا بر روی موبایل خود، فرایند رزرو بلیط اتوبوس را برای خود راحت‌تر کنید.

2. سایت قاصدک 24

با اینکه قاصدک 24 بیشتر با فروش بلیط هواپیما معروف است؛ اما خدمات بلیط اتوبوس با قیمت‌های اقتصادی نیز از اصلی‌ترین خدمات این وبسایت است. در قاصدک 24 می‌توانید حتی صندلی بلیط اتوبوس را نیز به صورت آنلاین انتخاب کنید. برخی از مزایای خرید بلیط اتوبوس از قاصدک 24 عبارتند از:

  • مقایسه قیمت بلیط اتوبوس شرکت‌های مسافربری مختلف
  • امکان انتخاب صندلی
  • پوشش تمام مسیرهای داخلی و برخی مسیرهای خارجی
  • امکان رزرو اتوبوس‌های VIP
  • استفاده از فیلترهای هوشمند برای پیدا کردن مناسب‌ترین بلیط اتوبوس
  • امکان انتخاب نوع اتوبوس
  • پرداخت آنلاین
  • پشتیبانی 24 ساعته

ویژگی منحصر به فرد این وبسایت ذکر شهرهایی است که اتوبوس بین مبدا و مقصد در آنها توقف خواهد داشت. علاوه بر آنها در اغلب سرویس‌ها، سکوهایی که مسافران باید از آنجا سوار اتوبوس شوند نیز مشخص شده است.

 

سایت قاصدک 24؛ از بهترین سایت های فروش بلیط اتوبوس

سایت قاصدک 24؛ از بهترین سایت های فروش بلیط اتوبوس و خدمات سفر

 

با نصب اپلیکیشن قاصدک 24 بر روی موبایل خود، می‌توانید به راحت‌ترین شکل، بلیط اتوبوس را تهیه کنید.

3. سایت پایانه

سایت پایانه اولین سایت فروش اینترنتی بلیط اتوبوس است که با معتبرترین شرکت‌های اتوبوسرانی فعالیت می‌کند. برای خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه کافیست وارد سایت شده و مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود را انتخاب کرده تا پس از جستجو، مناسب‌ترین بلیط اتوبوس را خریداری نمایید.

4. سایت پایانه‌ها

خرید بلیط اتوبوس از سایت پایانه‌ها بسیار راحت بوده و تنها با چند کلیک می‌توانید بلیط مقصد موردنظر را خریداری کنید. همچنین در این سایت برخی از اتوبوس‌ها دارای تخفیف هستند که می‌توانید با بررسی آنها بلیط خود را با کمترین هزینه و در برخی مواقع با نصف قیمت نیز خریداری کنید.

5. سایت سام تیک

وبسایت سامتیک در واقع سامانه آنلاین فروش بلیط است که به عنوان زیر مجموعه‌ای از شرکت خدمات هوایی ساعی در تهران فعالیت می‌کند. سیستم کاری  این وبسایت نیز به گونه‌ای است که هرگونه کاربری اعم از کاربر عادی تا حرفه‌ای به راحتی می‌توانند بلیط خود را از این سایت تهیه نمایند.

6. سایت رسپینا

سایت رسپینا به دلیل پشتیبانی قوی و 24 ساعته پس از خرید، بلیط بسیار محبوب است. برای خرید بلیط اتوبوس از این سایت نیازی به ایجاد حساب کاربری در سایت ندارید و می‌توانید با وارد کردن شماره تماس و اطلاعات لازم، به راحتی بلیط مدنظرتان را خریداری کنید.

7. سایت اسنپ تریپ

دسترسی به بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی و انتخاب صندلی از مهم‌ترین مزایای خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ محسوب می‌شود. هزینه بلیط در این سایت بسیار رقابتی بوده و می‌توانید با صرف کم‌ترین هزینه به مقصد خود برسید.

8. سایت مستر بلیط

مستر بلیط با معتبرترین شرکت های اتوبوسرانی مانند هم سفر، رویال سفر، سیرو سفر، ایران پیما و... قرارداد دارد. همچنبن با خرید هفت بلیط همسفر از مستر بلیط و نگهداری آنها، می‌توانید به دفتر همسفر مراجعه کرده و یک بلیط اتوبوس رایگان بگیرید.

9. سایت سفر 724

سایت سفر 724 با بسیاری از شرکت‌های مسافربری قراداد دارد و آسان‌ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس را داراست. وضعیت صندلی‌ها در این سایت به صورت تفکیک جنسیت، موقعیت قرار گیری و نوع اتوبوس مشخص شده و امکانات هر سرویس نیز بیان شده است.

 

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

صرفه‌جویی در زمان و انرژی

شما با خرید آنلاین، دیگر نیاز به رفت‌وآمد و خرید حضوری ندارید و در هر مکانی می‌توانید به صورت آنلاین بلیط خود را تهیه کنید.

حق انتخاب بیشتر

در سایت های خرید بلیط، حق انتخاب داشته و می توانید مناسب‌ترین بلیط را تهیه کرده و خریداری کنید.

راحتی و همیشه در دسترس بودن

اینکه شما کجا هستید فرقی ندارد. هرگاه احتیاج به رزرو بلیط داشتید؛ می‌توانید با دسترسی به اینترنت بلیط خود را تهیه کنید.

خرید بلیط ارزان تر

با خرید در سایت های اینترنتی، می‌توانید بلیط‌هایی که قیمت کم‌تری دارند را خریداری کنید.

امکان کنسلی یا استرداد آنلاین بلیط

در صورت کنسلی بلیط، شما می توانید به صورن آنلاین اقدام کنید و دیگر نیازی به رفتن به آژانسی که بلیط را رزرو کرده‌اید نیست.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم به معرفی سایت‌های معتبر برای خرید بلیط اتوبوس بپردازیم و 9 مورد از بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط را معرفی کنیم. برخی از این سایت‌ها علاوه بر ارائه بلیط اتوبوس، کلیه خدمات سفر اعم از رزرو هتل و ... را نیز ارائه می‌دهند. قاصدک 24 یکی از آنها است که با خدمات کامل سفر، رضایت بالای مشتریان را در پی داشته است.

معتبرترین سایت های خرید بلیط اتوبوس

  1. بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس کدام است؟ قاصدک 24، علی بابا، اسنپ تریپ، سفر 724، مستر بلیط، پایانه‌ها، رسپینا، سام تیک و سایت پایانه
  2. آیا در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس نیاز به چاپ آن نیز داریم؟ خیر. همراه داشتن نسخه pdf بلیط خریداری شده در ترمینال کافی است.
  3. بلیط اتوبوس VIP چه تفاوتی با اتوبوس معمولی دارد؟ در خرید بلیط اتوبوس وی ای پی از خدمات رفاهی بیشتری همچون صندلی‌های تخت شو، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، مانتیور، جای شارژ تلفن همراه و... بهره‌مند می‌شوید.
  4. برای خرید بلیط اتوبوس چه مدارکی لازم است؟ کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه، شماره تلفن و کارت بانکی عضو شتاب.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top