تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/06/30 - 10:19
کد خبر: 482401

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران؛

از آلوده شدن محیط دانشگاه به افکار ضدایرانی جلوگیری شود

از آلوده شدن محیط دانشگاه به افکار ضدایرانی جلوگیری شود

پیرامون انتشار فیلم جلسه دفاع یک غیردانشجو در دانشکده علوم اجتماعی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران نامه‌ای خطاب به سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران نوشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیرامون انتشار فیلم جلسه دفاع یک غیردانشجو در دانشکده علوم اجتماعی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران نامه‌ای خطاب به سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

انتشار فیلمی فضاحت‌بار و غیرقابل قبول از جلسه دفاع پایان‌نامه خانم لیلا حسین‌زاده در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، موجب برافروختگی احساسات ملی دانشجویان مسلمان انقلابی دانشگاه تهران شد.

نکاتی درباره فیلم منتشر شده قابل ذکر است: اولاً این فرد بدون التزام به قانون پوشش و حجاب اسلامی و با لباس نمادین گروهک‌های تروریستی در جلسه حاضر شده‌ است. ثانیاً او در شروع سخنان خود به ناجنبش زن زندگی آزادی و نام خائنین تروریست خون‌ریزی اشاره می‌کند که روزگاری در صدد بودند که سرزمین عزیزمان ایران را به ورطه تجزیه و نابودی بکشانند. ثالثاً مباحثی در مورد مسائل آموزشی فرد از طرف دانشگاه اعلام شده است که نشان می‌دهد این فرد در حال حاضر دانشجوی دانشگاه تهران نیست.

حال پرسش این است که این فرد غیردانشجو با استناد به کدام قانون و آیین‌نامه در دانشگاه حضور پیدا کرده و در جلسه‌ای از پایان‌نامه خود دفاع کرده‌است؟ کدام مقررات به یک شخص اجازه می‌دهد تا نه تنها بدون التزام به حدود اسلامی پوشش بلکه با لباس و نماد گروهک‌های چپ‌گرای تجزیه طلب که دستانشان به خون هزاران شهید ما آغشته است، در دانشگاه حضور پیدا کند؟ اساتید حاضر در جلسه به چه حقی اجازه دادند تا سخنان شنیع وی ادامه پیدا کند؟ مسئولین دانشگاه تهران و به ویژه دانشکده علوم اجتماعی چه توضیحی در این باره دارند؟

این پدیده بار دیگر درهم‌آمیختگی جریان منحرف زن زندگی آزادی با اهداف تجزیه طلبانه ایران‌ستیزان را اثبات کرد. استمرار و ادامه حضور چنین اشخاصی با این تفکرات باطل در دانشگاه تهران، دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی ایران، جایگاه این نهاد مقدس که باید مهد علم و ایمان و عشق به ایران باشد را به جایگاه تربیت فتنه‌گران و هرج و مرج طلبان تبدیل خواهدکرد. ارائه‌ی خدمات و صرف منابع و دارائی‌های مردمی که در همه‌ تنگناها و سختی‌ها پای کار میهن اسلامی خود ایستاده‌اند و از تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کرده‌اند برای افرادی که هدفی جز خدشه دار کردن و ضربه زدن به هویت ایرانی اسلامی و مطرح نمودن اوهام خود ندارند، اتفاقی تاسف بار و تعجب آور است. باید در سطوح مختلف تصمیم‌گیری برای دانشگاه اقداماتی صورت پذیرد تا از آلوده شدن محیط آن به این افکار ضد ایرانی جلوگیری شود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران ضمن محکومیت این اقدام، برخورد قاطع با این شخص، عدم صدور دانشنامه معتبر برای وی و نیز برخورد سریع و صریح با تمام افرادی که در این ماجرا دخیل بوده‌اند یا در این خصوص ترک فعل نموده‌اند، چه مسئولین دانشکده و چه سایرین را خواستار است. در صورت عدم واکنش مناسب مسئولین دانشگاه، دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران این مسئله را از دیگر مراجع مربوطه پیگیری خواهندنمود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top