تاریخ انتشار: شنبه 1402/07/01 - 11:28
کد خبر: 482572

حجت الاسلام علی جولایی مفرد؛

وحدت به معنی هم جهت شدن در آرمانها است

وحدت به معنی هم جهت شدن در آرمانها است

مسول نهاد رهبری دانشگاه نفت افزود: این وحدت به تعبیر نادیده شمردن گروه های مختلف، سلایق و افکار نیست بلکه به معنی هم جهت شدن و تاکید بر اصول مشترک است. مقاومت و دفاع از آرمان‌های مشترک مانند ظلم ستیزی و مبارزه با برداری نوین با زنجیر قطوری به اسم آزادی و... از جمله جهت گیرهای عزت بخش است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مسول نهاد رهبری دانشگاه نفت افزود: این وحدت به تعبیر نادیده شمردن گروه های مختلف، سلایق و افکار نیست بلکه به معنی هم جهت شدن و تاکید بر اصول مشترک است. مقاومت و دفاع از آرمان‌های مشترک مانند ظلم ستیزی و مبارزه با برداری نوین با زنجیر قطوری به اسم آزادی و... از جمله جهت گیرهای عزت بخش است.

حجت الاسلام علی جولایی مفرد مسول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه نفت خوزستان در گفت و گو با خبرنامه دانشجویان با ذکر آیه شریفه از سوره آل عمران (واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا ) و اشاره به میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) الگوی واسوه حسنه  برای همه نسل‌های بشریت است.

وی افزود: مسیر عزت بخش امت اسلامی چنگ زدن به‌حبل الله است و سیره نبوی از مصادیق وحدت بخش است و هر اندازه از این مسیر دور شویم، زمینه تسلط استکبار هموار می‌شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه نفت خوزستان بیان داشت: پیامبر اسلام در حیات مبارک خویش توانست با تربیت نسلی مبتنی بر اخلاق و کرامت انسانی، مسیر نو در پیش روی جهانی قرار دهد که غرق در جهل مرکب وبی عقلی وانواع دشمنی ها وسیاهی ها بود .

جولایی مفرد ادامه داد: وحدت یک ارزش و یک اصل اساسی امت اسلامی برای مقابله با تفرقه و گروه،گروه کردن ملت ها که راهبرد استعمارگران است،  می‌باشد.

وی تاکید کرد: یکی از مسایل و خط مشی‌های که همواره انقلاب اسلامی بدان تاکید داشته مسأله وحدت امت اسلامی بوده و این نعمت را در عرصه عمل نیز پایبند بوده است.

مسول نهاد رهبری دانشگاه نفت افزود: این وحدت به تعبیر نادیده شمردن گروه های مختلف، سلایق و افکار نیست بلکه به معنی هم جهت شدن و تاکید بر اصول مشترک است. مقاومت و دفاع از آرمان‌های مشترک مانند ظلم ستیزی و مبارزه با برداری نوین با زنجیر قطوری به اسم آزادی و... از جمله جهت گیرهای عزت بخش است.

جولایی تاکید کرد: در دانشگاه‌ها ما همواره تلاش کردیم زمینه هم افزایی و همگرایی را فراهم سازیم چرا که اختلاف و تفرقه و درگیر هم شدن و غفلت از استکبار از خواست‌های حتمی دشمن است.
این مقام مسئول افزود: جوانان باید با اندیشه انقلاب اسلامی در حوزه وحدت آشنا شوند  و از اندیشه های واگرایانه که راهبرد دشمن برای اختلاف انگیزی است پرهیز کنند و تمرین کنیم که اختلاف سلیقه و نگرش ما را از وادی انصاف و اخلاق دور نسازد.

وی ادامه داد: در دانشگاه راهبرد و تلاش ما پیشبرد و توسعه و‌هم افزای و همدلی در دانشگاه است و رسیدن به این نقطه، تلاش همه جانبه دفتر نهاد و مسولان و دانشجویان را می طلبد و سعی کردیم همواره بر اساس رسالت و خط مشی دفتر نهاد رهبری و  درخواست مسولان دانشگاه، صادقانه و مخلصانه از توسعه دانشگاه در همه ادوار حمایت کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top