تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/07/05 - 23:34
کد خبر: 483088

وزیر تندروی صهیونیست تسلیم شد

وزیر تندروی صهیونیست تسلیم شد

درپی شکل گیری اختلافات شدید میان اعضای ائتلاف حاکم بر رژیم صهیونیستی به دلیل تصمیمات و اقدامات «ایتامار بن گویر» رهبر حزب افراطی «عوتسما یهودیت» و وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم، وی از تصمیمش برای برگزاری مراسم موسوم به عید «یوم کیپور» مطابق خواست صهیونیست‌های دینی و حریدی عقب نشینی کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، وزیر تندروی صهیونیست تسلیم شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری سما، ایتامار بن گویر در این باره اعلام کرد که از تصمیم برگزاری مراسم موسوم به عید «یوم کیپور» در روز پنجشنبه مطابق خواست صهیونیست‌های دینی و حریدی در میدان «دیزنگوف» تل‌آویو منصرف شده است.

در شرایطی که روز گذشته معترضان چپ‌گرا مانع برگزاری مراسم موسوم به عید «یوم کیپور» با حضور صهیونیست‌های دینی در میدان «دیزنگوف» تل آویو شدند، «بن‌گویر» وعده داد این مراسم را به همان شکل و مطابق خواست صهیونیست های دینی و حریدی، در این میدان و در روز پنج‌شنبه برگزار خواهد کرد.

وعده بن گویر در پی آن داده شد که روز گذشته صهیونیست‌های دینی و حریدی با صهیونیست‌های سکولار بر سر چگونگی برگزاری مراسمی دینی در میدان دیزنگوف در تل آویو دچار اختلاف و زد و خورد شدند.

پیش از این بن گویر در واکنش به برگزاری مراسم مشابهی در همان محل مطابق خواست صهیونیست‌های دینی و حریدی برای روز پنجشنبه تاکید کرد.

«بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب افراطی «صهیونیسم دینی»، اقدام «بن گویر» برای برگزاری مراسم مشابهی در میدان «دیزنگوف» را اقدامی تحریک آمیز و غیرضروری و بازی کردن در زمین معترضان ارزیابی کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «لیکود» نیز قصد بن گویر برای برگزاری مراسم در میدان دیزنگوف را تحریک آمیز خواند و خواستار خویشتنداری همه طرف های درگیر برای برقراری آرامش شد.

«سیمچا ورتمن» عضو حزب «صهیونیسم دینی» نیز خطاب به بن گویر گفت: اقدام متقابل علیه معترضان چپ‌گرا فقط بر آتش اختلافات خواهد دمید.

رسانه های رژیم صهیونیستی روز گذشته از درگیری معترضان چپ‌گرا با صهیونیست های دینی و حریدی در تل آویو و هنگام مراسم «عید یهودی» موسوم به «یوم کیپور» در تل آیو خبر دادند. معترضان چپ‌گرا به نحوه برگزاری مراسم «یوم کیپور» در میدان «دیزنگوف» اعتراض داشتند.

بازداشت یکی از معترضان چپ‌گرا توسط پلیس منجر به درگیری پلیس و معترضان و تجمع چپ‌گراها مقابل مقر پلیس شد.

به گزارش ایرنا، سرزمین های اشغالی در بیش از هشت ماه گذشته و از زمان روی کار آمدن کابینه نتانیاهو، صحنه ناآرامی بوده است. تمام موضوعاتی که صهیونیسم جهانی از آن برای ایجاد اتحاد بین گروه های مختلف قومی، مذهبی و نژادی در سرزمین های اشغالی استفاده می کرد، اکنون به موضوعی برای اختلاف تبدیل شده است.

مراسم عید یهودی از جمله مراسمی بود که صهیونیست‌ها از آن به عنوان نماد وحدت یاد می کردند، اما اکنون به مظهر اختلاف بین آنها تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، سرزمین های اشغالی در بیش از هشت ماه گذشته و از زمان روی کار آمدن کابینه نتانیاهو، صحنه ناآرامی بوده است. تمام موضوعاتی که صهیونیسم جهانی از آن برای ایجاد اتحاد بین گروه های مختلف قومی، مذهبی و نژادی در سرزمین های اشغالی استفاده می کرد، اکنون به موضوعی برای اختلاف تبدیل شده است.

مراسم عید یهودی از جمله مراسمی بود که صهیونیست ها از آن به عنوان نماد وحدت یاد می کردند، اما اکنون به مظهر اختلاف بین آنها تبدیل شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top