تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/07/09 - 18:39
کد خبر: 483419

مربی تیم امید:

اینکه دروازه خالی را بیرون می‌زنیم غیرقابل هضم است

 اینکه دروازه خالی را بیرون می‌زنیم غیرقابل هضم است

مربی تیم فوتبال امید کشورمان اینکه بازیکنان این تیم در مصاف با هنگ‌کنگ از گشودن دروازه خالی عاجز هستند را غیرقابل هضم دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمدحسن رجب‌زاده مربی تیم فوتبال امید کشورمان در نشست مطبوعاتی پس از بازی مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: بازی را در هر دو نیمه کاملاً در اختیار داشتیم، اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. فوتبال بی‌رحم است. ما 20 موقعیت را خراب کردیم، اما هنگ‌کنگ از تنها یک موقعیت نصف و نیمه استفاده کرد و بازی را برد. به هنگ‌کنگ تبریک می‌‌گویم.

وی درباره اینکه در طول بازی‌های آسیایی از دوره مقدماتی گرفته تا همین مرحله، تیم امید موقعیت‌های گلزنی متعدد و فراوانی را خراب کرد و چرا هیچ وقت این مشکل برطرف نشد، گفت: متأسفانه در مسابقات انتخابی المپیک هم همین‌گونه بود. در ازبکستان هم خیلی موقعیت خراب کردیم. عدم تمرکز باعث شد موقعیت‌های‌مان را از دست بدهیم. فوتبال بسیار باکیفیتی را ارائه کردیم، اما هیچ‌وقت گل نزدیم. شاید مقصر ما باشیم که خیلی دیر جمع شدیم.

مربی تیم فوتبال امید کشورمان راجع به شکست این تیم مقابل هنگ‌کنگ تصریح کرد: غیرقابل هضم است اینکه دروازه خالی را بیرون می‌زنیم. این فراتر از تمرکز است. شاید به ژن ربط داشته باشد. این شاید مشکل فوتبال ما باشد و باید از روانشناس‌های زبده استفاده کنیم که این مشکل حل شود. به هر حال به این تیم و فوتبال ایران امیدواریم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که «تیم امید برابر هنگ‌کنگ فوتبال باکیفیتی ارائه نکرد و به نظر برنامه نداشتیم»، گفت: اینگونه نیست که برنامه نداشتیم. هنگ‌کنگ هدفمند بازی کرد و به هدفش رسید. این بازی را مرور کنید. اگر دقیقه 2 گل زده بودیم، روند بازی عوض می‌شد. ما خیلی بابرنامه بودیم و با برنامه می‌توان موقعیت ایجاد کرد و موقعیت‌های ما این را نشان می‌دهد. در مقابل دفاع فشرده و چند لایه هنگ‌کنگ بود.

رجب‌زاده در پاسخ به این سؤال که «اگر سامان فلاح مصدوم بود چرا بازی کرد و اگر شرایط بازی داشت، چرا در ترکیب قرار نگرفت؟»، گفت: درباره سامان فلاح دکتر نظر می‌دهد‌ و گفت نهایتاً 20 دقیقه می‌تواند بازی کند. ما هم فقط 10 دقیقه او را بازی دادیم تا مشکلی برایش پیش نیاید‌.

مربی تیم امید در مورد جدایی بازیکنان پرسپولیس از اردو و مشکلات کمبود بازیکن این تیم بیان کرد: درباره پرسپولیسی‌ها مدیریت فدراسیون و سرپرست تیم امید صحبت کردند و ما در جریان نیستیم. ما فقط دیدیم که یک دفعه بازیکنان پرسپولیس از ما جدا شدند و رفتند. من مربی هستم و کارم داخل زمین است. من فقط می‌دانم 14 تا بازیکن داشتیم. در چنین تورنمنتی در این سطح باید بازیکنان باکیفیت و آماده داشته باشیم. از دقیقه 70 همه می‌خواستند تعویض شوند، اما بازیکنی نداشتیم که تعویض کنیم. در پست تخصصی یاسین سلمانی اصلاً بازیکن نداشتیم.

رجب‌زاده در پاسخ به این پرسش که چرا تیم امید نتوانست بازی باکیفیتی را ارائه کند، پاسخ داد: تمام توان‌مان را گذاشتیم تا تیم بهترین کیفیت را داشته باشد. عدم تمرکز می‌تواند ریشه در همین مسائل داشته باشد.

وی درباره غیبت رضا عنایتی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: درباره عنایتی شرایطش به گونه‌ای نبود که به نشست خبری بیاید و من عذرخواهی می‌کنم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top