تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/07/10 - 11:42
کد خبر: 483485

جدیدترین مدل های سرویس خواب سلطنتی گرد

جدیدترین مدل های سرویس خواب سلطنتی گرد

اتاق خواب های مدرن امروزی می توانند با انواع سبک های مینیمال، سلطنتی یا حتی کلاسیک دکور شوند. اما یکی از منحصر به فرد ترین شیوه های دکوراسیون در سبک های مجلل و اشرافی استفاده از تختخواب های گرد است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از خاص ترین مدل های سرویس خواب های سلطنتی، مدل های گرد و دایره ای است که طرفداران خاص خود را دارد. اگر به دکوراسیون داخلی خلاقانه و متفاوت و البته به سبک های سلطنتی و لاکچری علاقه مند هستید، تخت خواب های گرد متنوعی به سبک سلطنتی وجود دارند که می توانید در اتاق خواب خود از آنها استفاده کنید.

تخت خواب گرد سلطنتی و لاکچری

تختخواب های گرد دو نفره سلطنتی بسیار پر طرفدار است اما از طرفی نایاب نیز می باشد! این مدل ها اغلب به صورت سفارشی ساخته می شوند و هزینه طراحی و تولید آنها کمی بالاتر از نمونه های معمول می باشد. برند ها و تولید کنندگان مختلفی به طراحی این نوع سرویس خواب ها می پردازند.

جدیدترین مدل های سرویس خواب سلطنتی گرد

اتاق خواب های مدرن امروزی می توانند با انواع سبک های مینیمال، سلطنتی یا حتی کلاسیک دکور شوند. اما یکی از منحصر به فرد ترین شیوه های دکوراسیون در سبک های مجلل و اشرافی استفاده از تختخواب های گرد است. برخی انواع این تختخواب ها شامل مدل های زیر می باشند:

  • تخت خواب گرد سلطنتی
  • سرویس خواب عروس با تختخواب گرد
  • لمسه
  • ساده
  • و ..

تخت خواب های گرد که دارای سبک سلطنتی هستند و مزین به منبت کاری های ظریف و زیبا می باشند معمولا پر طرفدارترین نوع می باشند. تزئینات زیبا و منحصر به فرد آنها اتاق خواب شما را به شیوه ای کاملا متفاوت و خاص دکور خواهد کرد. اما یکی از بزرگترین معایب استفاده از تختخواب های گرد، اشغال بخش بزرگی از اتاق خواب شماست. بطوریکه بهتر است تخت های گرد را برای اتاق خواب های بزرگ با متراژ بالای ۲۰ متر انتخاب نمائید.

ویژگی های تخت های گرد لاکچری

نکته مهم در خصوص ویژگی این نوع تخت خواب های سلطنتی، زون بالای آنها است که کار جابجایی و حمل انها را کمی با مشکل مواجه می سازد. پس اگر از طرفداران پر و پا قرص آن هستید و در عین حال خانه ای کوچک یا اجاره ای دارید، خرید تخت گرد توصیه نمی شود. سایر ویژگی ها و مشخصات شاخص این محصولات عبارتند از:

  • اشغال فضای کمتر و در عین حال نیاز به متراژ بزرگتر اتاق جهت چیدمان اصولی
  • پوشش اکثر قسمت های تختخواب و بدنه آنها با استفاده از پارچه
  • دارای دیزان شیک و لاکچری متناسب با مبلمان استیل
  • دارای مدل های مقرون به صرفه و ارزان قیمت
  • قابل طراحی به صورت جک دار همراه با یک محفظه بزرگ برای قرار دادن وسایل در زیر تخت خواب
  • انتقال حس آرامش و امنیت

طراحی های گرد برای اتاق خواب های بزرگ و وسیع بسیار مناسب است. اگر فضای خالی کافی در اطراف این سبک سرویس خواب ها وجود داشته باشد، منبت کاری های به کار رفته در بخش تاج و بدنه بخوبی دیده خواهند شد. همچنین می توانید با استفاده از سایر عناصر تزئینی، چیدمان سلطنتی اتاق خواب خود را تکمیل نمائید.

 

تخت خواب گرد ساده

با توجه به اینکه طراحی های ساده در خانه های مدرن و مینیمال امروزی رایج تر است، مدل های ساده تر تخت خواب های گرد نیز پر کاربرد تر می باشند. اما اکثر طرح های ساده نمی توانند ویژگی های شاخص طرح های سلطنتی را که شامل طرح های شلوغ، منبت کاری های پر کار و استفاه از رنگ های طلایی و پر اغراق است را به اجرا در آورند. بنابراین اگر به دنبال چیدمان اتاق خواب خود به سبک های سلطنتی هستید و سبک مبلمان شما نیز از نوع مبلمان استیل یا نیمه استیل است، تخت های گرد ساده را فراموش کنید.

مدل های گرد لمسه کاری شده

تختخواب هایی که لمسه کاری شده اند دارای فرورفتگی ها و برآمدگی های منظم نظیر مبلمان چستر می باشند. جلوه و زیبایی این طرح ها به گونه ای است که هیچ گاه از مد نمی افتد و همواره شیک و جذاب و در عین حال نمادی از لوکس بودن است. در این سبک تختخواب ها از رنگ های غالبا جیغ استفاده می شود. چیدمان تخت های گرد لمسه کاری با استفاده از یک یا دو عدد پاف در کنار یا جلوی تخت خواب تکمیل خواهد شد.

تختخواب سلطنتی گرد لمسه کاری

تخت خواب گرد برای اتاق خواب عروس

تختخواب های عروس به ویژه در انواع گرد دارای طراحی های بی نظیر و فوق العاده ای هستند. به طوریکه فضایی رویایی همانند داستان های شاهزادگان و پرنسس ها را پدید می آوردند. دلیل آن نیز به رنگبندی این نوع تخت ها بر می گردد. در اکثر مواقع تخت های گرد مناسب اتاق خواب عروس به رنگ های روشن سفید، کرم و ترکیب آن با طلایی طراحی می گردد.

بنابراین علاوه بر جلوه ای بی نظیر، حس بسیار خوبی را منتقل می سازد. این سبک تختخواب های گرد را می توان با انواع روتختی های ساده یا تور دار تزئین نمود.

تختخواب گرد کاخ مروارید (شمس)

بدون شکی یکی از بدیع ترین و بی نظیر طراحی های دکوراسیون داخلی و خارجی مربوط به کاخ مروارید یا کاخ شمس واقع در استان البرز می باشد. قدمت این کاخ زیبا که متعلق به شمس پهلوی بوده است به سال های ۱۳۴۵ تا ۱۳۴۷ شمسی بر می گردد. ساختمان اصلی این کاخ به شکل یک سفره ماهی که صدفی آن را در بین خود گرفته است طراحی شده است.

نکته جالب در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کاخ شمس، استفاده از تختخواب لاکچری سلطنتی گرد می باشد. این تخت یکی از قدیمی ترین و در عین حال زیباترین نمونه های تختخواب های اشرافی با طراحی گرد است که علاقه مندان به این سبک ها را شیفته خود نموده است.

نکات مهم برای خرید تختخواب گرد

در هنگام انتخاب و خرید تخت های گرد برای اتاق خواب خود به سه مورد مهم زیر توجه داشته باشید:

  1. انتخاب رنگ
  2. محل قرار گیری و داشتن فضای لازم در اتاق خواب
  3. دقت به شکل دکوراسیون  داخلی اتاق خواب

بهتر است تختخواب خود را با رنگ های خنثی انتخاب کنید تا انتخاب روتختی برای آن ساده تر شود. همچنین رنگ های خنثی از مد نمی افتند و در دراز مدت قدیمی نمی شوند. از طرفی با توجه به اینکه تخت های گرد بایستی در مرکز اتاق خواب قرار بگیرند، به چیدمان وسایل خود دقت کنید. بهتر است دیوار پشت تخت های گرد، دیوار اصلی اتاق و مزین به تابلو یا آینه کاری های متناسب با سبک سلطنتی باشد.

از طرفی به شکل هندسی اتاق خواب و تناسب آن با شکل گرد سرویس خواب خود دقت کنید تا چیدمان شما دچار نقص و عدم تقارن نشود. می توانید برای تکمیل زیبایی تخت خود از پاف های دایره ای شکل یا تابلوهای گرد، دراور با طراحی گرد یا نیم دایره و ... استفاه کنید.

صنایع چوبی راش (هیواهوم)

مجموعه صنایع چوبی راش (هیواهوم) کلکسیون بی نظیری از انواع سرویس خواب و تختخواب های سلطنتی در اشکال گوناگون را طراحی و تولید نموده است. تختخواب های تولید شده در این مجموعه جزو نفیس ترین نمونه های موجود در بازار و هنر دست استادکاران خبره می باشد. جهت مشاهده و خرید انواع سرویس خواب در سبک های مدرن، سلطنتی، مینیمال، کلاسیک و ... از وبسایت هیواهوم به نشانی www.hivahome.com دیدن فرمائید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top