تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/07/12 - 11:56
کد خبر: 483626

پوچ گربه +ویژگی ها و انواع

پوچ گربه +ویژگی ها و انواع

یکی از اشتباهات رایجی که اکثراً در رابطه با غذای گربه با آن مواجه هستند این است که تصور می کنند پوچ گربه همان کنسرو گربه است و تفاوت با هم ندارند ولی این فرضیه اشتباه است و ممکن است شما را دچار مشکل کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر تا به حال سری به پت شاپ ها زده باشید، حتماً قفسه های مملو از غذاهای گربه و سگ توجهتان را جلب کرده است. تنوع کنسرو ها و غذاهای پوچ مخصوص این دوست داشتنی ها به حدی زیاد است که امکان دارد شما را در خرید آن سردرگم کند و در خیلی موارد ممکن است حتی تفاوت آنها را ندانید. یکی از اشتباهات رایجی که اکثراً در رابطه با غذای گربه با آن مواجه هستند این است که تصور می کنند پوچ گربه همان کنسرو گربه است و تفاوت با هم ندارند ولی این فرضیه اشتباه است و ممکن است شما را دچار مشکل کند.

خبر خوب اینکه ما در این مطلب قصد داریم در مورد غذای پوچ گربه و مزایای آن و چندین برند معروف این غذای پرطرفدار گربه ها با شما صحبت کنیم. پس اگر احیانا حیوان خانگی مثل سگ و گربه دارید و اطلاعات کافی راجعبه پوچ و کنسرو ندارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

انواع غذای گربه

خوب است بدانید به طور کلی غذای آماده گربه ها به دو نوع اصلی غذای خشک و غذای مرطوب  تقسیم می شود. غذای خشک گربه همانطور که از اسمش پیداست بعد از پخته شدن و قرار گرفتن تحت فشار گرما، که اصطلاحاً به آن فرآیند اکستروژن گفته می شود به طور کامل خشک شده و حالت بیسکویتی پیدا می کند. آن دسته از غذاها که مرطوب هستند و در ایران به آن سوپ گربه نیز گفته می‌شود، همان پوچ گربه هستند. کنسرو ها نیز جزو غذای مرطوب هستند، اما به طور کلی یک سری تفاوت هایی با غذای پوچ گربه دارند. در ادامه مطلب به تفاوت ها و مزایای این غذای محبوب اشاره می کنیم.

تفاوت های کنسرو و پوچ گربه

پوچ گربه معروف به سوپ گربه نیز است، یک نوع غذای خشک است که اغلب به صورت پودر به بازار عرضه می‌شود. این نوع غذا حاوی ترکیبات غذایی متنوعی است که برای رشد و سلامتی گربه‌ها ضروری هستند. پوچ گربه در دسترس بودن آسان، قابلیت نگهداری طولانی‌تر و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌ای شناخته شده است.

تفاوت با کنسرو گربه

از جمله تفاوت‌های مهم پوچ گربه با کنسرو گربه می‌توان به شکل فیزیکی، نحوه تهیه و محتوای غذایی آنها اشاره کرد. کنسرو گربه معمولاً به صورت یک ماسه ترکیبات خمیری به بازار عرضه می‌شود، در حالی که پوچ گربه به صورت پودری و خشک تولید می‌شود. همچنین، پوچ گربه بیشتر از کنسرو گربه به میزان آب کمتری نیاز دارد.

مزایای خرید پوچ گربه در مقایسه با کنسرو گربه

خرید پوچ گربه می‌تواند برای صاحبان گربه‌ها مزایایی داشته باشد. این محصول علاوه بر قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد، به دلیل شکل فیزیکی خشک خود، به راحتی قابل ذخیره سازی و نگهداری است. این به معنای عدم نیاز به یخچال یا فضای ذخیره‌سازی خاصی است. همچنین، پوچ گربه در حفظ تازگی و کیفیت ترکیبات غذایی برتری نسبت به کنسرو گربه برخوردار است.

معایب پوچ گربه در مقایسه با کنسرو گربه

اما همانطور که هر محصولی نقاط ضعفی دارد، پوچ گربه نیز برخی معایب دارد. از جمله مهمترین معایب آن، محتوای آب کمتر است. گربه‌ها به میزان مناسبی از آب برای رطوبت بدن خود و هیدراسیون نیاز دارند، و این نیاز را معمولاً از طریق غذای مرطوب مانند کنسرو گربه تأمین می‌کنند. در نتیجه، اگر گربه شما علاقه‌ای به آب ندارد و برای مصرف آب کمتر تمایل دارد، ممکن است پوچ گربه برایش مناسب نباشد.

بهترین پت شاپ برای تهیه پوچ گربه

هنگامی که صحبت از غذای حیوانات به ویژه گربه و سگ می شود، شما باید به چند نکته دقت کنید. یکی از این موارد که مهمترین آن ها هم هست، اصالت محصولات است که شما باید از آن اطمینان خاطر داشته باشید. اگر محصولی هرچند ارزان تر باشد ولی از کیفیت مناسب برخوردار نباشد، شاید ضررات جبران ناپذیری به حیوان خانگی شما وارد کند. پس حتما ابتدا از اصالت کالا مطمئن شوید. مورد بعد قیمت محصول است. امروزه مخصوصا در کشور ما بر سر بسیاری از محصولات حیوانات رقابت قیمتی شدیدی ایجاد شده که هم از نظری خوب به نظر می آید و هم شاید ترس از بی کیفیت بودن محصول به دلیل قیمت پایین تر مشتریان را جذب نکند. ولی پیشنهادی که میتوانیم به شما در این ضمینه انجام دهیم، خرید از پت شاپ آنلاین مینگو است. مینگو پت از نظر اصالت کالا در صدر پت شاپ های آنلاین قرار میگیرد. گواه این موضوع هم نظرات و رضایت خریداران آن هاست. از نظر قیمت هم در رقابت با فروشگاه هایی که کالا اصل به فروش می رسانند بسیار مقرون به صرفه تر است. به همین دلیل است که مینگو به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شما میتوایند خرید غذای سگ، خرید غذای گربه، خرید پوچ گربه، خرید غذای تشویقی گربه، خرید غذای تشویقی سگ، لوازم جانبی های سگ و گربه و ... را با تنوع محصول بالا در سایت مینگو انجام دهید. از بهترین برند هایی که میتوانید پوچ گربه تهیه کنید، محصولات رویال کنین، محصولات ویسکاس و محصولات پروپلن است.

حال به چند نمونه از پوچ های با کیفیت که مناسب حیوان خانگی شماست اشاره خواهیم کرد :

پوچ گربه بالغ رویال کنین | Instinctive Gravy

  • مناسب برای گربه های بالغ ۱ تا ۷ ساله
  • با طعم عالی و متناسب با ذائقه گربه ها
  • حاوی انواع مواد مغذی
  • محافظت از سلامت دستگاه ادراری
  • کمک به دستیابی و حفظ وزن ایده آل

 

پوچ گربه +ویژگی ها و انواع

پوچ گربه زود هضم رویال کنین | Digest sensitive  

  • مناسب برای گربه های ۱ تا ۷ ساله با دستگاه گوارش حساس
  • با قابلیت هضم بالا
  • کاهش بوی نامطبوع مدفوع
  • کمک به دستیابی به وزن ایده آل و حفظ آن
  • محافظت از سلامت دستگاه ادراری

پوچ گربه +ویژگی ها و انواع

پوچ ویسکاس گوشت گاو

پوچ های ویسکاس سری پیور دیلایت انتخابی خوب برای گربه های بد غذا می باشد. تکه های ظریف گوشت در سس ژلاتین این محصول، باعث می شود گربه شما سریعتر از هر زمان دیگر سراغ ظرف غذای خود برود.

پوچ گربه +ویژگی ها و انواع

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ویژگی‌های یک کارت ویزیت حرفه‌ای چیست؟
نکات مهم در چاپ پلات
افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود
برنامه سطوح مهاجرتی کانادا برای سال های ۲۰۲۴-۲۰۲۶
مهره پرچی چیست؟ کاربرد‌های مهره پرچی در صنعت
نامگذاری یک خیابان به نام شهید ابراهیم رئیسی در تهران
زمان تشییع و مکان تدفین پیکر شهید آیت الله رئیسی اعلام شد
انتخابات ریاست جمهوری تا چند روز دیگر باید برگزار شود؟
فواید جوانسازی واژن با تزریق چربی
چرا دولت تعطیل عمومی اعلام نکرد؟ +فیلم
اعلام زمان تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی در تبریز و قم
وزیر کشور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی را منصوب کرد
اجرای عایق صوتی دیوارمشترک برای همسایه مزاحم
مزایای نیمکت‌های چوبی برای فضاهای باز
در ۵ روز عزای عمومی، کشور تعطیل است؟
معاون اول رئیس‌جمهور با موافقت مقام معظم رهبری عهده‌دار امور است
تردید اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس
چرا یادگیری زبان آلمانی به صورت آنلاین بهترین گزینه است؟
بهترین سایت های آگهی مشاغل در سال
پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور
یک دقیقه سکوت به احترام ایران در کنفرانس بین‌المللی امنیت هسته‌ای در وین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top