تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/07/16 - 13:15
کد خبر: 483975

آیین نودانشجویان دانشگاه تهران ۲۳ مهر ماه برگزار می‌شود

آیین نودانشجویان دانشگاه تهران ۲۳ مهر ماه برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری آیین نودانشجویان در روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه در مصلی دانشگاه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از  معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛  مهدی شهبازی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در جلسه هماهنگی آیین نودانشجویان دانشگاه تهران که امروز شنبه ۱۵ مهر ماه در تالار امیرکبیر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد گذشته و آغاز سال تحصیلی جدید، از برگزاری آیین ورودی نودانشجویان در روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه خبر داد.

شهبازی با اشاره به اینکه برنامه اصلی آیین نودانشجویان از ساعت ۹ صبح در مصلی دانشگاه آغاز خواهد شد و از ساعت ۷ صبح پذیرش انجام می‌شود، ادامه داد: نودانشجویان پس از برگزاری مراسم آئین ورودی به دانشکده‌ها و دانشکدگان خود برای ثبت نام حضوری انتقال داده می‌شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: ثبت نام حضوری و پذیرش دانشجویان برای اسکان در خوابگاه‌ها از روز یکشنبه انجام می‌شود و کلاس‌ها به صورت رسمی از روز دوشنبه آغاز خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در برگزاری آیین نودانشجویان باید از همه ظرفیت‌ها و نهاد‌های دانشگاه استفاده شود، افزود: همچنین باید تصویر اولیه دانشگاه برای ورودی‌های جدید به طور شایسته شکل بگیرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه اعضای ستاد پیشنهاد‌ها و موضوعات مورد نظر خود را مطرح کردند تا هماهنگی کامل جهت برگزاری آیین نودانشجویان ۱۴۰۲ شکل بگیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top