تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/07/17 - 10:35
کد خبر: 484070

عزاداری منوتو و اینترنشنال برای صهیونیست‌ها

عزاداری منوتو و اینترنشنال برای صهیونیست‌ها

از شاهزاده قلابی تا خبرنگار حامی صهیونیسم اینترنشنال تا مجریان مبتذل منوتو از اینکه کارفرمایشان هدف حمله‌ای چنین وحشتناک قرار گرفته، دلشوره دارند، نگران‌اند، غمگین‌اند و همه این احساسات را با کینه سر ایران خالی می‌کنند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نگرانی و ترس خبرنگاران و رسانه‌های صهیونیستی از اتفاق صبح شنبه و در جریان عملیات «طوفان الاقصی» طبیعی بود. اما آنچه از همان صبح شنبه نمود یافت و ظاهراً غیرطبیعی بود، دلشوره و استرس و ناراحتی مجریان و گزارشگران شبکه‌های فارسی زبان غربی بود. خبرنگار اینترنشنال از سرزمین‌های اشغالی گزارش می‌داد و در اوج شوک زدگی می‌گفت: «شاید باورم نشود که می‌خواهم این حرف‌ها را بزنم، اما دقایقی پیش رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که در حقیقت، چند آبادی یهودی‌نشین در اطراف نوار غزه به سلطه نظامیان حماس درآمده است». او در ادامه هم این گونه شگفتی خود را نشان داد: «فلسطینیان دارند از داخل اسرائیل گزارش تصویری تهیه می‌کنند که این ناباورانه و غافلگیرکننده است».

در ویدئو‌های بعدی همین خبرنگار به هنگام شنیدن آژیر خطر، ارتباط مستقیم تلویزیونی را رها و فرار می‌کند!

وضعیت مجریان منوتو هم دست کمی از اینترنشنالی‌ها نداشت. آن‌ها با لحنی غصه‌دار، تصاویر حملات نیرو‌های مقاومت به نظامیان صهیونیست را دردناک توصیف می‌کردند و کوشیدند با تحت تأثیر قرار دادن احساسات مخاطبان خود، دفاع نیرو‌های مقاومت از سرزمین خود در برابر اشغالگری صهیونیست‌ها را جنایت علیه صهیونیست‌ها توصیف کنند. اما نوع موضع‌گیری آنها، خشم و غم‌شان، ادبیات به کار رفته و نیز پوشش گسترده وقایع از سوی آن‌ها به نحوی بود که گویی، نه به صهیونیست‌ها که به خود آن‌ها حمله شده است!

رضا پهلوی هم که یک سالی می‌شود خود را به عنوان یکی از لیدر‌های براندازان با کمک اسرائیلی‌ها بالا کشیده است، علیه حماس و علیه حمایت‌های ایران از حماس موضع‌گیری کرد: «امنیت و ثبات برای اسرائیل، ملت ایران و کل منطقه تنها با پایان رژیم اسلامگرای مستقر در تهران حاصل می‌شود که به هدر دادن ثروت ملت ایران در حمایت از ایدئولوژی مرگبار و کسانی که برای این ایدئولوژی می‌جنگند، ادامه می‌دهد.»

رضا پهلوی در تابستانی که گذشت، سفری به سرزمین‌های اشغالی داشت و با برخی مقامات صهیونیست دیدار کرد. این سفر در راستای برتری‌جویی پهلوی نسبت به سایر متحدان برانداز خود انجام و موجب اعتراض آنان شد. با این حال، باید گفت رضا پهلوی با انجام این سفر، رابطه خود با اسرائیل را علنی کرد و رسمیت بخشید. بنابراین، موضع‌گیری کنونی او قابل پیش‌بینی بود.

پس از توافق ایران و عربستان، اینترنشنالی‌ها که از کارفرمای سعودی خود به دلیل توافق با ایران ناراضی بودند و البته به دلیل همان توافق، این کارفرمای پولدار را تقریباً از دست دادند، کارفرمای جدیدی یافتند و آن هم اسرائیلی‌ها بودند. آن‌ها در برنامه‌ها و گفتگو‌های خود تلاش می‌کنند گزینه حمله نظامی اسرائیل به ایران را داغ نگه دارند و بر طبل آن بکوبند. طبعاً برای اینترنشنالی‌ها اهمیتی ندارد که اسرائیل نه اینکه فقط می‌خواهد جمهوری اسلامی نباشد، بلکه در تلاش است تا در کل ایرانی روی نقشه کره زمین وجود نداشته باشد.

چندی قبل دیدار فعالان رسانه‌ای همین رسانه‌های فارسی زبان غربی با وزیر اطلاعات صهیونیست‌ها نشان داد که عمق نیاز این براندازان به حمایت خارجی برای ایستادن مقابل جمهوری اسلامی چقدر است.

حالا همه این جماعت، از شاهزاده قلابی تا خبرنگار حامی صهیونیسم اینترنشنال تا مجریان مبتذل منوتو از اینکه کارفرمایشان هدف حمله‌ای چنین وحشتناک قرار گرفته، دلشوره دارند، نگران‌اند، غمگین‌اند و همه این احساسات را با کینه سر ایران خالی می‌کنند!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top