تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/07/18 - 15:29
کد خبر: 484226

بازتاب گسترده بیانات رهبر انقلاب؛

رسانه‌های عربی امروز درباره بیانات فرماندهی کل قوا چه گفتند؟

رسانه‌های عربی امروز درباره بیانات فرماندهی کل قوا چه گفتند؟

بیانات امروز مقام معظم رهبری درخصوص نبرد «طوفان الاقصی» و شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی توسط جوانان فلسطینی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های عربی به همراه داشت.

به گزارش گروه بین الملل «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، این نیروها را دژ امنیت، عزت، و هویت ملی خواندند و با اشاره به شکست «غیرقابل ترمیم» رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی، تأکید کردند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را برعهده غیرفلسطینی‌ها بگذارد.

ایشان با اشاره به حوادث بی‌سابقه اخیر در فلسطین، موضع‌گیری مسئولان کشور در قبال این قضیه مهم سیاسی-نظامی را درست و خوب خواندند و با اشاره به اذعان همه جهان به شکست رژیم صهیونیستی در این قضیه،‌ تأکید کردند: این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند.

رهبر انقلاب اسلامی در نکته‌ای مهم، به یاوه‌گویی‌های برخی افراد رژیم صهیونیستی و حامیان آن درباره دست داشتن غیرفلسطینی‌ها از جمله ایران در حوادث اخیر اشاره و تأکید کردند: البته ما پیشانی و بازوی جوانان فلسطینی و طراحان مدبر و هوشمند فلسطینی را می‌بوسیم و به آنها افتخار می‌کنیم اما این یاوه‌گویی‌ها اشتباه و این محاسبه غلط است و کسانی که می‌گویند ضربه اخیر فلسطینی‌ها ناشی از غیرفلسطینی‌ها است، ملت بزرگ فلسطین‌ را نشناخته‌اند و دست‌کم گرفته‌اند.

رهبر انقلاب با اشاره به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، افزودند: البته همه دنیای اسلام موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند اما این حماسه، کار طراحان هوشمند و جوانان و فعالانِ ازجان‌گذشته فلسطینی بود و ان‌شاءالله این حماسه شجاعانه گام بزرگی در راه نجات فلسطینی‌ها خواهد بود.

شبکه الجزیره در این باره نوشت که رهبر ایران گفت که رژیم صهیونیستی متحمل شکستی در سطح نظامی و اطلاعاتی شد که غیرقابل ترمیم است.

این شبکه قطری به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: این زلزله ویرانگر توانسته است بعضی از سازه‌های اصلی حاکمیت رژیم غاصب را ویران کند که تجدید بنای آن سازه‌ها به این آسانی امکان‌پذیر نیست.

الجزیره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: رهبر ایران گفت که از فلسطین و مقاومت حمایت می‌کنیم و بازوی جوانان شجاع فلسطینی را می‌بوسیم که عملیات را طراحی و اجرا می‌کنند.

شبکه المیادین نیز نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت که اتفاقی که در 15 مهر رخ داد شکستی نظامی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی بود که غیرقابل ترمیم است.

این شبکه لبنانی به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: پیشانی و بازوهای طراحان و مجریان عملیات «طوفان الاقصی» را می‌بوسیم و آن‌ها که می‌گویند عملیات کار غیرفلسطینی‌ها است دچار محاسبات غلط شده‌اند.

نگاهی به تیتر رسانه‌های عربی از بیانات امروز فرماندهی کل قوا

پایگاه خبری العهد لبنان نیز به بیانات امروز مقام معظم رهبری پرداخت و نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کرد که عملیات اخیر زلزله‌ای ویرانگر برای رژیم صهیونیستی بود که قابل ترمیم نیست و رژیم صهیونیستی متحمل شکست نظامی و اطلاعاتی شد.

این پایگاه خبری لبنانی به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: آن‌هایی که می‌گویند این عملیات کار غیرفلسطینی‌ها است دچار محاسبات غلط شده‌اند و ما پیشانی و بازوهای جوانان فلسطینی را می‌بوسیم.

شبکه سعودی العربیه نیز در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که رهبر جمهوری اسلامی ایران دست داشتن کشورش در حمله جنبش حماس به «اسرائیل» را تکذیب کرد.

شبکه یمنی المسیره نیز در این باره نوشت: رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت که ما از فلسطین و مبارزه مسلحانه آن حمایت می‌کنیم و جهان اسلام نیز باید از فلسطین حمایت کند و بدون شک این کار را انجام خواهد داد.

این شبکه یمنی به نقل از مقام معظم رهبری نوشت که رژیم صهیونیستی بعد از شکست در نبرد طوفان الاقصی نمی‌تواند سازه‌های اصلی حاکمیت خود را ترمیم کند.

همچنین روزنامه الوطن در این باره نوشت: رهبر ایران تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در سطح نظامی و اطلاعاتی متحمل شکست غیرقابل ترمیمی شد.

این روزنامه سوری به نقل از مقام معظم رهبری نوشت که جهان اسلام از فلسطین حمایت خواهد کرد اما این جوانان فلسطینی هستند که حماسه آفریدند و گامی بزرگ برای نجات فلسطین خواهد بود.

پایگاه خبری فلسطین الیوم نیز به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: رژیم صهیونیستی در سطح نظامی و اطلاعاتی متحمل شکستی شد که قابل ترمیم نیست و آنچه اتفاق افتاد زلزله ویرانگری است که سازه‌های اصلی حاکمیت این رژیم را متزلزل کرد.

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز در تیتری مشابه نوشت که رژیم صهیونیستی در سطح نظامی و اطلاعاتی متحمل شکست غیرقابل ترمیمی شد.

بر اساس این گزارش، دیگر رسانه‌های عربی نیز بیانات امروز مقام معظم رهبری را با بیان بخش‌هایی از سخنان ایشان به‌طور گسترده بازتاب دادند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top