تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/07/24 - 18:29
کد خبر: 484789

انتخاب تارادیس به عنوان برند برتر سال ۱۴۰۲

انتخاب تارادیس به عنوان برند برتر سال ۱۴۰۲

یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل تعیین کننده اعتبار یک برند یا تولید کننده، خوش نامی آن می باشد. این امر آن چنان مهم و کلیدی است که اکثر برند های معتبر دنیا در کنار تلاش جهت ارتقای هر چه بیشتر کیفیت محصول خود، سالانه میلیون ها دلار برای تبلیغات و معرفی محصولات خود به جان هزینه می نمایند. بخش از این هزینه ها در مشتری حس خوب ایجاد می نمایند تا به عنوان برندی خوش نام و دارای اعتبار به همراه مشتری مداری در صنعت خود شناخته شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل تعیین کننده اعتبار یک برند یا تولید کننده، خوش نامی آن می باشد. این امر آن چنان مهم و کلیدی است که اکثر برند های معتبر دنیا در کنار تلاش جهت ارتقای هر چه بیشتر کیفیت محصول خود، سالانه میلیون ها دلار برای تبلیغات و معرفی محصولات خود به جان هزینه می نمایند. بخش از این هزینه ها در مشتری حس خوب ایجاد می نمایند تا به عنوان برندی خوش نام و دارای اعتبار به همراه مشتری مداری در صنعت خود شناخته شوند.

یکصد برند برتر در زمینه مسئولیت اجتماعی در کشور

شرکت تارادیس نیز با پیروی از همین اصل کلی، نسبت به تولید پنجره های مدرن و با کیفیت و از همه مهم تر ایجاد حس خوب در مشتری، اقدام نموده است. این موضوع آن چنان برای مدیران این شرکت حائز اهمیت بوده است که تارادیس توانست در سال 1402 به عنوان یکی از یکصد برند برتر در زمینه مسئولیت اجتماعی در کشور شناخته شود و افتخاری دیگر را با همراهی مشتریان عزیز در تارادیس رقم بزند.

  یکصد برند برتر در زمینه ی مسئولیت اجتماعی در کشور 

اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می گردد که بدانیم در کشور بیش از 8000 تولید کننده پنجره دوجداره وجود دارد. و تنها و تنها مجموعه تارادیس توانست در زمینه تولید انواع درب و پنجره به این افتخار دست پیدا کند. این مجموعه تولید کننده انواع درب و پنجره های دوجداره با استفاده از بروز ترین متریال اولیه به خصوص پروفیل های UPVC با کیفیت از برندهای مطرح و نام آشنای ایرانی و خارجی، همچنین پروفیل های دوجداره آلومینیوم می باشد. جهت مشاهده ده ها نمونه پروژه های موفق با بالاترین درصد رضایت مشتریان در این مجموعه از وب سایت شرکت تارادیس به نشانی www.taradis.net بازدید فرمائید.

امتیازات شرکت پولاد یراق تارادیس

کیفیت بالا، سرعت تولید، متریال درجه یک و پرسنل مجرب در کنار دستگاه های تمام اتوماتیک درجه یک اروپایی، از دیگر امتیازات شرکت تارادیس بوده که توانسته مدیران محترم کشور را مجاب به اعطای برند برتر تولید در زمینه ی مسئولیت اجتماعی نماید. 

تولید کننده برتر درب و پنجره دوجداره در کشور 

شرکت تارادیس که از سال 1385 توسط مهندس رضا مرادی مقدم و یحیی مرادی مقدم بنیان گذاری شد. این مجموعه اولین کارخانه ی خود را در سال 1387 راه اندازی نمود. در حالی که فقط 4 نیرو در این مجموعه آغاز به کار کرده بودند. پس از این سال هر ساله شرکت تارادیس با عنایت و لطف خدا و اعتماد مشتریان عزیز پله به پله رشد نمود. به طوری که در حال حاضر این مجموعه در فضایی به مساحت 14000 متر مربع و با بیش از یکصد و ده نیروی مستقیم و پانصد نیروی غیر مستقیم در حال تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی، درب و پنجره های آلومینیومی، سیستم درب های داخلی و ضد سرقت و همچنین کابینت می باشد. شرکت در نمایشگاه های معتبر در سراسر کشور، استاندارد ایزو 10006 در مدیریت کنترل پروژه، تقدیر نامه از مراجع عالی و همچنین تولید محصولی با استاندارد های بین المللی ( که در حال حاضر به کشور هایی همچون ترکیه، عراق، پاکستان، رواندا و...صادر می گردد)، از دیگر افتخارات و امتیازات شرکت تارادیس می باشد.

محصولات برتر مجموعه تارادیس

در این مجموعه شیشه دوجداره با وکیوم گاز آرگون و خلوص 98/99 درصد انجام می پذیرد و از برترین برندهای پروفیل و یراق در ساخت محصولات استفاده می شود. همچنین جهت رفاه حال مشتریان عزیز نیز شرکت تارادیس اقدام به اعطای شعب فروش و یا نمایندگی در سرتاسر کشور نموده است. در حال حاضر این مجموعه دارای شعب و نمایندگی هایی در شهرهای تهران، قم، کرج، نوشهر، چابهار، بندرعباس، ایلام و... بوده که به مرور به این شعب و نمایندگی ها (برطبق ضوابط تارادیس) اضافه می گردد. 

شیشه دوجداره با وکیوم گاز آرگون 

علی رغم واردات کلیه یراق آلات و متریال تولید از کشور ترکیه و آلمان عملا خیال خریدار محترم از بابت تحویل یک محصول درجه یک راحت خواهد بود. شما سازنده محترم و یا همکار گرامی می توانید جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره UPVC و ارتباط با کارشناسان مجموعه تارادیس در خصوص خرید پنجره مورد نیاز خود ویا شرایط اعطای نمایندگی، در ارتباط باشید و نسبت به مشاوره رایگان از کارشناسان مربوطه اقدام نمایید. و در نهایت در تارادیس جزئیات تفاوت ها را می سازد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
فیلم/ می‌خواهی امر به معروف کنی؟ اول به خودت نگاهی بنداز!
حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آغاز عرضه خودروهای برقی از هفته آینده
هیأت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی‌ مجلس دوازدهم انتخاب شد
۸۵ میلیون ریال به حساب حجاج سال ۱۴۰۲ برگردانده می‌شود
برگزاری نشست همدلی و همفکری نیروهای انقلاب با حضور ۱۴۰ نماینده منتخب
جمعی از معلمان سراسر کشور فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top