تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/07/26 - 21:15
کد خبر: 485096

بیانیه‌ی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی

 بیانیه‌ی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی

صبر امت مسلمان لبریز شده و چاره‌ای جز مقابله به مثل وجود ندارد مگر با نابودی این لکه چرکین و ننگین از صحنه روزگار و دامن بشریت، به حول قوه الله تعالی.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر و در آن تاکیدکرد: صبر امت مسلمان لبریز شده و چاره‌ای جز مقابله به مثل وجود ندارد مگر با نابودی این لکه چرکین و ننگین از صحنه روزگار و دامن بشریت، به حول قوه الله تعالی.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

ظلم آشکار و تجاوز ٧٥ ساله رژیم جعلی صهیونیستى که نهادهاى صرفا نظاره‌گر بین‌المللى به محکوم کردن لسانی آن بسنده کرده‌اند، جبهه مقاومت اسلامى را به سرحدى از انزجار رسانده است. اکنون که صبر محور مقاومت اسلامى به سر آمده است، هنگامه کشیدن تیغ بر علیه جرثومه فساد و بازوی شیطان اکبر در منطقه است.

رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی که در طول عمر منحوس خود از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است، این روزها بعد از قیام مقدس حماس و مردم مظلوم و از خانه رانده‌ شده‌ غزه به سرحدات خباثت و خیانت رسیده و جنایت را به سر حد اعلا رسانده است.

با کدام متر و معیار انسانی و طبق کدام مبانی حقوق بشری می‌توان خانه‌های مسکونی را بمباران کرد و آب و برق را بر مردم بی‌گناهی که سالیان سال تحت یوغ ستم زیسته‌اند مسدود نمود؟ به راستی آیا سردمداران غرب بویی از حقوق اولیه و حق حیات برده‌اند یا تنها الفاظی است که لقلقه زبانشان در محافل آکادمیک است؟ با کدام معیاری می‌توان بیمارستان را بمباران کرد و همچنان ژست طلبکارى هم گرفت؟ تا کی قرار است نهادهای بین‌المللی که منادی حقوق بشر هستند در برابر رژیم صهیونیستی و تحرکاتش و اظهارات بی‌شرمانه‌اش به سکوت خفت‌بار و از سر رضایت‌شان ادامه دهند.

یکی از اصول اساسی حقوق بشر برابری انسانی است، چگونه وزیر رژیم صهیونیستی جرئت کرده فلسطینی‌ها را حیوان بخواند و آب را بر آنان ببندد و بر سر مردم و کودکان عادی و غیرنظامی بمب فسفری و شیمیایی بریزد؟ چگونه وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی می‌تواند با نام نهادن کودکان تاریکی بر طفلان بی‌گناه غزه کشتار بی‌رحمانه آنان را توجیه کند؟

امروز دیگر حجت بر همگان تمام شد و هیچ بهانه‌ای برای «تغافل» وجود ندارد، رژیم سفاک صهیونیستی روی تمامی جنایتکاران را سفید کرده است و هیچ گریزی از مقابله نیست. بمباران بیمارستان با بمب‌های آمریکایی نشان داد اسرائیل قصد ندارد از تاریخ درس عبرت بگیرد و در چاهی عمیق فرو رفته که پاره شدن طناب پوسیده آن هر لحظه امکان وقوع دارد.

زیر پا گذاشتن این خط قرمز مسلم، صفت موقت را بیشتر از همیشه برازنده این رژیم منحوس کرده است. دیگر کل امت اسلام متحدالقول آن را شر مطلق می‌داند و در اینکه باید با خاک یکسانش کند، اختلاف نظری وجود ندارد. اسرائیل شرِ مطلق است و این شر مطلق را باید با خاک یکسان کرد. بمباران بیمارستان خط قرمزی بود که رژیم صهیونیستی با پای گذاشتن بر آن با دست خود اسباب نابودی خود را مهیا کرد.

امروز دیگر هرگونه اهمال‌کاری روندِ مواجهه‌ با این جنایت‌های متعارض با حقوق بشری ضد بنیان‌های اصلی و فلسفه‌ وجودی انسانیت است و امتدادِ این انفعال نتیجه‌ای جز از درون تهی شدن و کنار رفتن پرده‌های فرومایگیِ کشورهای مدعیِ آزادی‌خواهی نخواهد ندارد.

صبر امت مسلمان لبریز شده و چاره‌ای جز مقابله به مثل وجود ندارد، مگر با نابودی این لکه چرکین و ننگین از صحنه روزگار و دامن بشریت، به حول قوه الله تعالی.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شریک جرم صهیونیست‌ها/ شکست دکترین امنیتی اسرائیل
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top