تاریخ انتشار: شنبه 1402/07/29 - 09:39
کد خبر: 485265

مولوی عبدالحمید نگران نمازخانه یا تجارتخانه تهران +فیلم

عبدالحمید می‌گوید به او اجازه داده نشده در نمازخانه خود در تهران نماز بخواند و به اجبار نمازخانه را از او گرفته‌اند، اما این ادعا دارای ابعادی است که به آن پرداخته‌ایم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان امروز طی سخنانی در نماز جمعه مدعی شده که جریانی مانع ساخت مسجد اهل سنت در تهران شده است!

عبدالحمید بارها ادعاهایی را مطرح کرده که نادرستی آن مشخص شده و در این مورد هم اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد این ادعای عبدالحمید هم خلاف واقعیت است.

طبق اسنادی فردی عامل و کارگزار اقتصادی جریان مکی در تهران است، او مدیرعامل شرکتی به نام «سامان سد رود» است که این شرکت در سال ۱۳۹۹ با پیگیری‌های متعدد، برنده مزایده‌ای برای تصویربرداری هوایی از برخی مناطق جغرافیایی کشور، آن هم در طی شش ماه می‌شود که ارزش آن قرارداد ۲۴۰۰ میلیارد ریال بوده و ۶۰۰ میلیارد ریال پیش پرداخت به این شرکت پرداخت می‌شود.

جزئیات بیشتر را در فیلم زیر مشاهده کنید:

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top