تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/07/30 - 11:33
کد خبر: 485422

بهترین گزینه برای سیستم گرمایشی بیرون مغازه چیست؟

بهترین گزینه برای سیستم گرمایشی بیرون مغازه چیست؟

گاهی مواقع ممکن است مجبور شوید فضای بیرون محل کار خود را هم گرم کنید. این مسئله برای برخی کسب و کارهای خاص مانند کافه ها و رستوران ها اهمیت زیادی دارد. خیلی از این مراکز عمومی نیاز دارند که بتوانند قسمت های بیرونی و فضای باز محل کار خود را هم به طور کامل گرم کنند تا مردم در فصل زمستان بتوانند از آنجا استفاده نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر شما هم مغازه ای دارید که در قسمت بیرونی آن افراد منتظر می مانند، به احتمال خیلی زیاد باید به فکر خرید گرماتاب و نوعی بخاری باشید که بتواند این فضای باز را گرم کند. در این مقاله، برای شما عزیزان توضیح می دهیم که کدام سیستم گرمایشی بیرون مغازه مناسب است و از چه دستگاهی می توانید به این منظور استفاده کنید. همچنین اطلاعاتی درباره خرید گرماتاب و هیترهای تابشی برای فضای باز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گاهی مواقع ممکن است مجبور شوید فضای بیرون محل کار خود را هم گرم کنید. این مسئله برای برخی کسب و کارهای خاص مانند کافه ها و رستوران ها اهمیت زیادی دارد. خیلی از این مراکز عمومی نیاز دارند که بتوانند قسمت های بیرونی و فضای باز محل کار خود را هم به طور کامل گرم کنند تا مردم در فصل زمستان بتوانند از آنجا استفاده نمایند.

به نظر شما چه سیستمی می تواند در این شرایط کمک کننده باشد؟ استفاده از انواع سیستم های گرمایشی مانند گرماتاب سرامیکی و گرماتاب دکوراتیو می تواند بهترین گزینه برای این شرایط باشد. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره این سیستم ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سیستم گرمایشی فضای باز

ممکن است یکی از نگرانی های خیلی از صاحبان کافه ها و رستوران ها این باشد که در فصل سرما، قسمت های بیرونی محیط آنها مورد استفاده قرار نمی گیرد. آنها مجبور می شوند از یک محیط داخلی خیلی کوچک استفاده کنند که شاید تعداد کمی را در خود جای بدهد. به نظر شما آیا آنها باید همین کار را ادامه دهند و تعداد مشتریان کمتری در فصل سرما داشته باشند؟

خوشبختانه روشی وجود دارد که با استفاده از آن می توان در فصل زمستان از قسمت های بیرونی کافه ها و رستوران ها استفاده کرد. به منظور این کار، فقط کافی است که از یک سیستم گرمایشی مخصوص فضای باز استفاده کنید. با انجام این کار و خرید گرماتاب خیلی راحت می توانید محل کار خود را گسترش داده و تعداد مشتریان بیشتری در فصل زمستان داشته باشید.

در فضای باز مانند فضای بسته سقفی وجود ندارد و هوا به طور مداوم در حال عوض شدن است. یک بخاری سنتی در این فضا بگذارید، تمام انرژی تولید شده هدر می رود و اصلا گرم نمی شود. در این صورت، هم باید هزینه بالایی برای این انرژی هدر رفته بپردازید و هم مشتریان شما گرم نخواهند شد و اعتراض خواهند کرد و کافه یا رستوران شما را ترک می کنند.

این در حالی است که با استفاده از یک سیستم گرماتاب فضای باز، می توانید فضای باز خود را به طور کامل گرم کنید و مطمئن باشید که انرژی به هیچ عنوان هدر نمی رود. این سیستم بسیار منحصر به فرد کار می کند و می تواند با کمترین مصرف انرژی، به بهترین شکل ممکن فضای باز را گرم کند.

نحوه عملکرد یک سیستم گرمایشی و تابشی هم به این صورت است که به جای گرم کردن محیط، بیشتر تمرکز خود را روی اشیا و انسان ها می گذارد. به این معنی که هر جسم و شخصی که سر راه این دستگاه وجود داشته باشد، گرم می شود و انرژی به هیچ عنوان فقط به محیط خالی نمی رسد. این نکته نشان می دهد که سیستم گرمایشی بیرون مغازه بهترین گزینه برای جلوگیری از اتلاف انرژی در این شرایط است.

قسمت های تشکیل دهنده و نحوه عملکرد سیستم گرمایشی فضای باز

از آنجا که سیستم گرمایشی فضای باز می تواند در محیط های باز و هوای خیلی سرد هم کاربرد زیادی داشته باشد، قسمت های تشکیل دهنده آن شامل موارد مختلفی می شوند. برخی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این سیستم، مواردی مانند لوله های تابشی، مشعل، فن و سایر موارد این چنینی هستند.

نکته جالب توجه درباره این سیستم این است که می تواند از سوخت های فسیلی مانند نفت، گاز، گازوئیل و انرژی برق برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده کند و با ساطع کردن میزان انرژی قابل توجهی، گرما را به وجود بیاورد.

سپس این سیستم انرژی تولید شده را به امواج مادون قرمز تبدیل می کند. سپس امواج با استفاده از مرکز تابشی، به قسمت های سطح و مکان های مورد نظر می رود. زمانی که چنین انرژی های تابشی به وجود می آیند، فرد یا شیء مورد نظر انرژی گرمایی را مانند نور آفتاب دریافت می کنند و گرم خواهند شد.

مزایای استفاده از سیستم گرمایشی فضای باز

یکی از مهمترین چالش های صاحبان کسب و کارهایی مانند رستوران ها و کافه ها این است که بتوانند به صورت چهار فصل از محیط خود استفاده کنند؛ به خصوص کافه ها و رستوران های مدرن و سنتی که حیاط، تراس، آلاچیق و روف گاردن دارند.

بهترین گزینه برای سیستم گرمایشی بیرون مغازه چیست؟

در فصل زمستان این مکان ها بسیار سرد است و بدون استفاده از یک سیستم گرمایشی مناسب، اصلا نمی توان از آنها استفاده کرد. گفتیم که با استفاده از یک سیستم گرمایشی بیرون مغازه و گرماتاب های باکیفیت، خیلی راحت می توانید به این هدف دست پیدا کنید. در ادامه، برخی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم گرمایشی مغازه در فضای باز را به صورت مختصر نام می بریم.

1. استفاده از همه فضاهای ساختمان

ممکن است خیلی از کافه ها و رستوران ها فضای داخلی زیادی داشته باشند و افرادی بتوانند در این قسمت ها بنشینند. اما طبیعتا زمانی که از گرماتاب ها برای فضای باز استفاده می کنند، این فضا دوچندان می شود و افراد بیشتری می توانند در این محیط ها بنشینند.

2. تجربه لذت بخش از صرف غذا

بیشتر افراد زمانی که به کافه یا رستوران می روند، ترجیح می دهند از محیط های بیرونی استفاده کنند. در این شرایط، شما می توانید در هوای سرد هم در آلاچیق رستوران یا کافه مورد نظر خود نشسته و همزمان با لذت بردن از هوای دلپذیر، نوشیدنی یا دسر مورد نظر خود را سرو کنید.

3. مناسب برای گردهمایی های بزرگ

فرض کنید می خواهید در فصل پاییز یا زمستان که هوا سرد است، یک گردهمایی بزرگ در فضای باز برگزار کنید. در این شرایط، استفاده از یک گرماتاب باکیفیت به شما این امکان را می دهد که خیلی راحت این فضای باز را گرم کنید و همه کسانی که در گردهمایی شرکت می کنند، از این هوای گرم لذت ببرند.

4. کم هزینه و نگهداری فوق العاده آسان

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده ما استفاده از سیستم گرمایش تابشی در فضای باز را به شما پیشنهاد کنیم، این است که نگهداری از آن راحت است و هزینه چندان زیادی ندارد. این سیستم ها که به صورت کاملا مدرن کار می کنند، کمترین مصرف و اتلاف انرژی را دارند و به همین دلیل هم تا حد خیلی زیادی در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

5. با دوام و بدون صدا

مهمترین مزیت استفاده از سیستم های گرماتاب، این است که کاملا بی صدا کار می کنند و کسانی که در کافه و رستوران های شما هستند، اصلا متوجه نمی شوند که شما از یک سیستم گرمایشی استفاده کرده اید یا خیر. آنها خیلی راحت در این محیط نشسته و از هوای گرم لذت می برند.

علاوه بر بی صدا بودن، این دستگاه ها دوام زیادی دارند و دلیل این موضوع هم بکار بردن فولاد ضد زنگ در آنهاست. فولاد موجب می شود که گرماتاب ها بتوانند همه شرایط آب و هوایی را به طور کامل تحمل کنند و تا مدت ها بدون مشکل کار کنند.

بهترین گزینه برای سیستم گرمایشی بیرون مغازه چیست؟

خرید گرماتاب برای فضای باز از نیکان پارسه

اگر کافه یا رستورانی دارید و می خواهید در تمام فصل پاییز و زمستان از فضای باز آن بهترین استفاده را ببرید، بهتر است هرچه سریع تر برای خرید گرماتاب دکوراتیو ، سرامیکی و ... اقدام کنید. این محصول مزایای زیادی دارد و موجب می شود که در فصل پاییز و زمستان، همه مشتریان شما بتوانند از فضای باز کافه یا رستوران استفاده کنند. یکی از بهترین مراکزی که باکیفیت ترین گرماتاب را در اختیار شما قرار می دهد، نیکان پارسه است. شما می توانید با کارشناسان ما در نیکان پارسه تماس بگیرید و بسته به شرایط محیطی خود، بهترین گرماتاب را بخرید.

سخن پایانی

در این مقاله، اطلاعات کاملی درباره سیستم گرمایشی بیرون مغازه به دست آوردید. اگر به دنبال یک سیستم گرمایشی فضای باز می گردید که کیفیت بالایی داشته باشد و بتوانید تا مدت ها از آن استفاده کنید، فقط کافی است که برای خرید گرماتاب به سراغ فروشگاه نیکان پارسه بروید. این فروشگاه با سال ها تجربه در این زمینه، به طور کامل شما را راهنمایی می کند و بهترین سیستم گرمایشی مغازه را در اختیار شما قرار می دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top