تاریخ انتشار: شنبه 1402/08/06 - 11:25
کد خبر: 486026

آزمون ماک آیلتس آزمایشی

آزمون ماک آیلتس آزمایشی

آزمون ماک آیلتس آزمایشی یک روش کاملا اصولی و تاثیر گذار برای سنجش میزان توانایی خود در برگزاری آزمون اصلی می باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آزمون ماک یک آزمون کاملا آزمایشی می باشد، این آزمون در واقع به صورت بین المللی و برای سنجیدن میزان اطلاعات و معلومات داوطلبان می باشد. اطلاعات زبان آموزان در سطح بین المللی و بر اساس استاندارد های جهانی محک زده می شود و میزان آمادگی آنها برای آزمون اصلی مشخص می گردد. سوالی که ممکن است برای زبان آموزان ایجاد شود این است که این آزمون چه تفاوتی با آزمون های موسسات داخلی دارد؟ باید گفت که این آزمون مبتنی بر روش آموزشی و کتاب خاصی نیست و با استاندارد های جهانی و بر طبق زبان انگلیسی واقعی برگزار می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با آزمون ماک آیلتس آزمایشی و مزایای آن آشنا سازیم.

آزمون ماک آیلتس آزمایشی

آزمون آزمایشی آیلتس

افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، نیاز دارند تا در آزمون های مختلف و جامع به صورت مداوم خود را محک بزنند و از سطح خود مطلع گردند. شرکت در آزمون آیلتس هزینه بالایی دارد و افراد برای قرار گرفتن در شرایط آزمون آیلتس و آشنا شدن با قوانین و روش برگزاری، از آزمون ماک آیلتس آزمایشی https://iran-europe.net/مزایای-آزمون-ماک-آیلتس/ کمک می گیرند. شرایط ماک آیلتس به نحوی است که آزمون اصلی را شبیه سازی کرده و دقیقا مطابق با استاندارد های آزمون ایلتس برگزار می شود. هزینه این آزمون در مقایسه با آزمون آیلتس بسیار کم می باشد و در مقابل به زبان آموز را با شرایط مطابق با آزمون اصلی روبرو می کند. آزمون ماک ایلتس هم اکنون توسط موسسات و مراکز آموزش زبان انگلیسی برگزار می کنند و زبان آموزان به صورت گسترده در آن شرکت می کنند.

انواع آزمون ماک

همانند آزمون آیلتس این آزمون نیز از دو دسته تشکیل شده است که عبارتند از آزمون ماک آیلتس جنرال و آزمون ماک آیلتس آکادمیک. آزمون ماک آیلتس جنرال مخصوص افرادی است که قصد مهاجرت غیر تحصیلی به کشور های انگلیسی زبان را دارند. این افراد برای مهاجرت نیاز به مدرک آیلتس خواهند داشت و از همین رو در این آزمون آزمایشی شرکت می کنند. آزمون ماک آکادمیک آیلتس برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در کشور های انگلیسی زبان را دارند. ساختار این دو امتحان مشابه یکدیگر می باشد و تنها در سوالات مربوط به ریدینگ و رایتینگ به هم متفاوت هستند.

مزایای آزمون ماک

از مزایای آزمون ماک آیلتس آزمایشی می توان به برگزاری آزمون در شرایط کاملا واقعی و مشابه با آزمون اصلی اشاره داشت. نتایج آزمون با فرم اصلی آزمون به زبان آموزان ارائه می شود و آنالیز رایانه ای بر روی آن انجام می گیرد. هزینه شرکت در این آزمون در مقایسه با آزمون آیلتس اصلی بسیار کمتر می باشد. شرکت در این آزمون به هیچ وجه محدودیت ندارد و داوطلبان می توانند در مراکز تایید شده در آزمون شرکت کنند. آزمون ماک بهترین روش برای سنجش میزان آمادگی در آزمون اصلی می باشد. با استفاده از این روش می توانید بر طبق استاندارد های جهانی میزان و سطح سواد زبان انگلیسی خود را سنجش کنید. نمونه سوالات مطرح شده در این آزمون کاملا مشابه با آزمون آیلتس می باشد و فرد بدون هیچ استرسی می تواند در امتحان آیلتس حاضر شود. با شرکت در این آزمون متوجه نقاط ضعف خود خواهید شد و با برنامه ریزی صحیح آنها را رفع خواهید نمود.

ساختار آزمون ماک

این آزمون کاملا مشابه با آزمون اصلی از دو بخش جنرال و آکادمیک تشکیل شده و هر کدام از آنها چهار بخش دارند. در هر کدام از این بخش ها یکی از مهارت های زبان مورد سنجش قرار می گیرد. مدت زمان پاسخگویی در آزمون ماک حداکثر 3 ساعت در نظر گرفته شده است که همانند آزمون آیلتس می باشد. به عبارت دیگر برای لیسنینگ 45 دقیقه، ریدینگ و رایتینگ نیز هر کدام یک ساعت زمان اختصاص داده شده است.  برای اسپیکینگ نیز زمانی مجزا و مصاحبه ای جداگانه در نظر گرفته شده است. هزینه این امتحان بسیار کمتر از آیلتس می باشد و می توانید به دفعات در آن شرکت داشته باشید.

آزمون ماک تافل و ماک PTE

آزمون ماک تافل دقیقا مشابه با آزمون تافل می باشد و به صورت اینترنتی برگزار می شود. در این آزمون زبان آموزان در موسسه مورد نظر خود حضور پیدا می کنند و از طریق کامپیوتر آزمون برگزار می شود. این آزمون نیز شامل چهار بخش میباشد و در نهایت توسط یک یا چند تصحیح گر خبره تصحیح می شود. آزمون PTE در ایران برگزار نمی شود و با پرداخت هزینه دلاری نسبتا زیاد در سایت آزمون می توانید در آن شرکت کنید. این آزمون نیز به صورت آنلاین انجام می شود و تقریبا 3 روز پس از برگزاری نتایج در پروفایل شما قابل رویت می باشد.

زمان مناسب برگزاری

شرکت در این آزمون بسیار سودمند می باشد اما داوطلبان باید توجه داشته باشند که در زمان مناسب در این آزمون شرکت کنند. اگر در این آزمون در زمان نا مناسب شرکت کنید ممکن است برای ادامه روند یادگیری شما مضر باشد. اولین آزمون ماک آیلتس را چندین ماه پیش از آزمون آیلتس اصلی بگذارنید. چرا که با توجه به نمره اکتسابی در این آزمون، متوجه نقاط ضعف خود خواهید شد و با برنامه ریزی صحیح تر به ادامه روند یادگیری می پردازید. آزمون ماک بعدی بهتر است در اواسط زبان آموزی شما باشد.

آزمون ماک آیلتس آزمایشی

در این آزمون میزان پیشرفت و صحیح بودن روش مطالعه شما مشخص می شود. اگر در این آزمون نمره خوبی کسب کردید یعنی روش مطالعه و منابع مورد مطالعه کاملا درست می باشد. ماک آیلتس سوم دقیقا 3 هفته قبل از آزمون اصلی انجام شود، چرا که در این زمان نمره کسب شده توسط شما نزدیک به نمره اصلی خواهد بود. از طرفی زمان کافی برای رفع کردن نقاط ضعف و مشکلات خود را خواهید داشت.

نتایج

نتایج آزمون ماک آیلتس آزمایشی معمولا تا 3 روز بعد مشخص می گردد و مشابه با آزمون اصلی نمی باشد. این آزمون توسط مصحح ها و اساتید مجرب زبان انگلیسی مورد بررسی و تصحیح قرار می گیرد. شرکت در این آزمون به داوطلبان کمک می کند تا با فرمت و سطح سوالات آشنا شوند و  نمرات مطلوبی را کسب کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر انقلاب
بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
پیدا شدن دختر فراری در کلانتری
مالیات در انتظار خانه‌های خالی/ ۵۷۰ هزار واحد خالی در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شده است
مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع
افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد +جزئیات
حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز
ستاره سپاهان برای انتقام به آزادی می‌آید
ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
سخت‌ترین هفته مدعیان/ پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
شوخی رئیسی با محافظان خود +فیلم
انتقاد زاکانی از شهرداران گذشته تهران +فیلم
مقاومت دانشجویان آمریکایی ثمر داد
بازنشر خاطره‌گویی پربازدید حسن روحانی +فیلم
توئیت توهین آمیز عضو شورای شهر تهران +عکس
۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
اعلام جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top