تاریخ انتشار: دوشنبه 1402/08/08 - 17:48
کد خبر: 486325

جلیلی:

طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد

 طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: نتایج مناسباتی دشمن با طوفان‌الاقصی به هم خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  سعید جلیلی بعد از ظهر امروز در ویژه‌برنامه "آغاز یک پایان" دانشگاه کاشان ضمن تاکید بر لزوم بررسی سابقه پدیده‌ها به ویژه پدیده‌های اجتماعی اظهار داشت: بحث فلسطین در تحولات جهانی و در مناسبات جهانی طی 80 سال اخیر ریشه داشته است.

وی افزود: مناسبات به گونه‌ای شکل گرفته که به صراحت بیان شده در مناسبات دنیا و بین‌المللی عده‌ای از دنیا مناسباتی داشته و باید داشته باشند که دیگران از این امتیاز محروم باشند و از این موضوع ترسی نیز ندارند.

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی ابراز داشت: این مناسبات در جهانی شکل گرفت که ادعای آزادی و دموکراسی دارد و این ادعا را دارد که می‌توانیم درباره سایر ملت‌ها تصمیم‌گیری کنیم و با این شعارها حدود پنج قرن تمدنی در غرب شکل گرفته است.

وی ضمن اشاره به اشکال مختلف این مهم در طول سالیان گذشته گفت: این مناسبات به گونه‌ای شکل می‌گیرد که این چند قدرت از همه ابزارها می‌توانند برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند و تحولات مصر یکی از آن مواردی است که حتی جوانان امروز است اتفاقات را به یاد دارند.

جلیلی تصریح کرد: آنان می‌خواهند به دنیا بفهمانند که ما تصمیم‌گیرنده اصلی هستیم در حالی که این افراد کسانی هستند که مدعیان علم و آزادی ادعا دارند که فلان دانشمند به دلیل آنکه در راستای منفعت آنان نیست در لیست سیاه قرار داده و بالاتر از آن به شهادت می‌رساندند و شهدای هسته‌ای نمونه‌‌های آن هستند.

وی تاکید کرد: در این دنیا اهمیت انقلاب اسلامی در این بود که این موضوع را نپذیرفت و در مقابل آن ایستادگی کرد و در اقدام متقابل علیه جمهوری اسلامی تحریم‌هایی را اعمال کردند و از این رو حرکت جمهوری اسلامی یک حرکت بزرگ بود چراکه همین کاشان نزدیک به دو هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در موضوع فلسطین جریان تمدنی از اوایل قرن 20 توطئه‌ای کرد که درون سرزمین‌های اسلامی مناطقی را تصرف، رژیمی را اعلام موجودیت کرد تا به اهداف خود برسد و رژیم نامشروعی همانند یک غده سرطانی کاشتند.

وی ابراز داشت: یکی از بنیانگذاران رژیم غاصب صهیونیستی در زندگی‌نامه خود رسما بیان کرد که از تمام کشورهای جهان مهاجر آوردیم تا رژیم صهیونیستی را ایجاد کنیم و این در حالی است که تشکیل این رژیم روند رو به پیشرفتی را دنبال کرد.

جلیلی با بیان اینکه نسبت به این روند از سوی افرادی که مدعی آزادی و دموکراسی بودند، مورد تایید قرار گرفت، گفت: در صحبت‌های رسمی خود بیان می‌کنند که یک نمونه دموکراسی به ویژه غرب آسیا رژیم صهیونیستی را عنوان می‌کنند و تا همین امروز نیز این موضوع را عنوان می‌کنند.

وی ضمن اشاره به تحولات منطقه در سال‌های اخیر تصریح کرد: در این شرایط روند شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد به نحوی که حزب‌الله در جنگ 33 روزه به پیروزی می‌رسد و این مطلب گواه بر شکست‌های پی در پی این رژیم منحوس است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اینکه طوفان الاقصی هیبت پوشالی و حیثیت نرم دروغین رژیم منحوس صهیونیستی را شکست، تاکید کرد: برخی کشورها از اتفاقات ابراز تاسف کرده در حالی که با بمباران بیمارستان غزه نه تنها ابراز تاسف نکرده بلکه بر حمایت‌های خود تاکید دارند.

وی افزود: این جنایات توسط افرادی انجام می‌شود که ادعای آزادی بیان آنها گوش فلک را پر کرده بود؛ طوفان الاقصی از آن جهت مهم است که یک دلاوری نقطه‌زن در بزنگاه حساس بود و این عملیات از نظر عملیاتی و نظامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

جلیلی با بیان اینکه امروز در شهرهای خود آنان تظاهرات علیه اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت می‌پذیرد، ابراز داشت: طوفان الاقصی نتایج محاسبات دشمن را بر هم زد و اگر در دنیا حرکت جدی شکل گرفته یک نقطه عطف است و باید در این مرحله جبهه و صحنه را شناخت.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top