تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/08/11 - 14:31
کد خبر: 486662

ماجرای پیام رهبر انقلاب درباره واکسن برکت در زمان کرونا

ماجرای پیام رهبر انقلاب درباره واکسن برکت در زمان کرونا

رئیس پیشین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در زمان کرونا رهبری پیام دادند که می‌خواهند واکسن کرونای برکت را تزریق کنند، حقیقتاً در آن زمان ریسک بود اما این واکسن را تزریق کردند و مایه دلگرمی ما بودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح امروز با حضور آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری، معاونان رئیس جمهور و جمعی از وزرای دولت و نیز حسین دهقان؛ رئیس بنیاد مستضعفان ، مراسم تکریم محمد مخبر و معارفه سید پرویز فتاح؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

محمد مخبر؛ معاون اول رئیس جمهور و رئیس پیشین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این مراسم گفت: در طول ۱۶ سالی که مستقیم و غیرمستقیم در ستاد خدمت کردم تقریباً هر سال اسفندماه گزارشی را به رهبر معظم انقلاب ارائه می‌دادم و ایشان راهنمایی‌ها، تذکرات و خط سیرهایی را اصلاح می‌فرمودند که مسیر ما را تا سال بعد تعیین می‌کردند و این رخدادهای ستاد با راهنمایی حضرت آقا صورت گرفته است؛ بنابراین صمیمانه از محضر ایشان قدردانی می‌کنیم.

مخبر اظهار کرد: سران قوای کشور به‌ویژه دستگاه قضایی از مرحوم آیت‌الله شاهرودی، آملی‌لاریجانی و آقای رئیسی و آقای محسنی‌اژه‌ای در ستاد به ما کمک کردند.

مخبر با اشاره به اینکه تقریباً می‌توانیم بگوییم حتی بدون یک ذره اختلاف هیئت امنا تمام قد از اقدامات ستاد اجرایی در این مدت حمایت کردند، افزود: سرمایه ستاد دو چیز است و یکی از افتخارات ما در بخش اقتصادی این است که عمده آنها مشارکت با مردم است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی ستاد هر چه کار بود توانستند انجام دادند و زحمات بسیاری کردند و در این ۱۶ سال یک فساد ما ندیدم و نمونه‌ای یافت نشد.

رئیس پیشین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: در طی این مدت شبکه عظیم مردمی در سراسر کشور ایجاد شده است و در تمام حوادث جزو اولین دستگاه اجرایی بودیم که حضور پیدا می‌کردیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در ماجرای کرونا، منابع تأمین شد تا در روزهایی که ماسک نداشتیم ماسک را به کشور وارد کنیم. به یکی از کشورهای اروپایی رفتیم اما در فرودگاه تمامی ماسک‌ها را ضبط کردند؛ اروپایی‌ها نه دین دارند و نه شرافت و چنین کارهای کردند.

مخبر ادامه داد: وقتی دیدند که ما واکسن کرونا را ساختیم. دشمنان مواد اولیه و تجهیزات ما را ضبط کردند و شرکت دانش‌بنیانی را که قرار بود مهندسی معکوس کنند را تحریم کردند. نقش رهبری در ذره ذره کشور نمود دارد، در زمان کرونا رهبری پیام دادند که می‌خواهند واکسن کرونای برکت را تزریق کنند، حقیقتاً در آن زمان ریسک بود اما این واکسن را تزریق کردند و مایه دلگرمی ما بودند.

وی درباره شناخت خود از پرویز فتاح؛ رئیس جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز گفت: آقای فتاح از زمانی که وزیر نیرو بود را می‌شناسم؛ اما وقتی به کمیته امداد آمد از هم مشاوره می‌گرفتیم و رفیق بودیم و حقیقتاً رهبری در سه بنگاه زیر نظر خودشان به آقای فتاح اعتماد کرد و این مایه سربلندی است چرا که آقای فتاح دارای سلامت نفس و روحیه جهاد است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top