تاریخ انتشار: شنبه 1402/08/13 - 13:05
کد خبر: 486764

بمباران خانه «اسماعیل هنیه» توسط اشغالگران

بمباران خانه «اسماعیل هنیه» توسط اشغالگران

شبکه «الجزیره» گزارش داد که پهپادی از ارتش رژیم صهیونیستی، منزل «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» در نوار غزه را با موشک بمباران کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، خبرنگار شبکه «الجزیره» امروز شنبه، ۴ نوامبر اعلام کرد که پهپادی از ارتش رژیم صهیونیستی منزل «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» را در اردوگاه «الشاطی» غزه با موشک بمباران کرد.

طبق گزارش شبکه الجزیره، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه هفته گذشته و در میانه تهدیدات تل‌آویو، ارتش رژیم اشغالگر را به متحمل‌شدن تلفات بیشتر در نوار غزه تهدید کرده بود.

هنیه تصریح کرده بود: جنبش حماس چشم‌اندازی جامع درباره سرنوشت عملیات ارائه کرده است که با توقف تجاوزات اسرائیل به غزه، بازکردن گذرگاه ها و توافق در پرونده تبادل اسرا آغاز می‌شود.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفته بود که کشتارهای رژیم صهیونیستی بیانگر تنگنایی است که رژیم اشغالکر و نیروهای زمینی این رژیم گرفتار آن شده‌اند؛ وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نتیجه چراغ سبز آمریکاست.

وی از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون، در سخنان خود با تقدیر از رزمندگان مقاومت در غزه، ضمن تقدیر از تمام جناح‌های محور مقاومت در منطقه، تاکید کرده بود: مردم فلسطین علی‌رغم تمامی جنایات، با تمامی اقتدار و صلابت وارد نبرد شده‌اند.

با تداوم شکست‌های میدانی ارتش اشغالگر در حمله نظامی به نوار غزه، «دانیل هاگاری»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تا این لحظه ۳۳۸ نظامی در جنگ غزه کشته شده‌اند و شمار اسرای اسرائیلیِ در بند حماس نیز به ۲۴۱ نفر رسیده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top