تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/08/16 - 11:06
کد خبر: 487118

جزئیات برگزاری لیگ قهرمانان اروپا

جزئیات برگزاری لیگ قهرمانان اروپا

دور برگشت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امشب و فرداشب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌شود. منتظر بازی‌های جذاب زیادی نباشید؛ مسابقات هفته چهارم دقیقا عین هفته سوم است. فقط دیدار میلان و پاریس را می‌شود با جدیت دنبال کرد؛ جایی که روسونری دنبال جبران نتایج قبلی در این رقابت‌ها و لیگ داخلی است. باخت ۳ بر صفر میلان در بازی رفت نخستین شکست تاریخ آنها مقابل پاری‌سن‌ژرمن بود، درحالی‌که از ۴‌رویارویی اول خود مقابل این تیم فرانسوی ۲‌برد و ۲‌تساوی کسب کرده بودند.

میلان پیش از دیدار با پاریس یک بر صفر به یووه باخته بود و پس از باخت در دیدار رفت مقابل تیم فرانسوی در ۲بازی سری‌آ هم در پیروزی ناکام مانده؛ باخت یک بر صفر به اودینزه و تساوی ۲-۲ با ناپولی. شاید بشود گفت قهرمان ۲فصل پیش ایتالیا در بحران فرورفته است. در آن سوی میدان با اینکه پاریسی‌ها هنوز به صدر جدول لیگ‌یک فرانسه نرسیده و پشت تیم نیس متوقف مانده‌اند، در هر یک از ۵‌بازی آخر خود برد ۳‌گله به‌دست آورده‌اند که یکی از آنها مقابل همین میلان بوده است.

پاری‌سن‌ژرمن که تنها ۲‌پیروزی از ۲۰‌دیدار اول خود با تیم‌های ایتالیایی در تمامی رقابت‌ها کسب کرده بود(۹‌تساوی و ۹شکست)، حالا در ۴‌بازی آخر خود مقابل حریفان سری‌آ پیروز شده است.

میلان در ۴‌بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده و این طولانی‌ترین دوره بدون گل این تیم در تاریخ رقابت‌های اروپایی به شمار می‌رود.

پاری‌سن‌ژرمن در ۲بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا (۲بر صفر مقابل بایرن‌مونیخ و ۴بر یک مقابل نیوکاسل) شکست خورده است. آخرین باری که آنها ۳‌شکست متوالی خارج از خانه در این رقابت‌ها داشتند، بین دسامبر ۲۰۱۷ و سپتامبر ۲۰۱۸ با دستپخت اونای امری و توماس توخل بود.

میلان در ۲بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده است. آنها در نیمه‌نهایی فصل گذشته مغلوب اینترمیلان شدند(۰-۲) و آخرین بازی با نیوکاسل بدون گل مساوی کردند. آنها قبلا هرگز در ۳‌بازی خانگی متوالی در اروپا در گلزنی ناکام نبوده‌اند.

ساعت ۲۱:۱۵ امشب یک بازی نه‌چندان مهم بین شاختار دونتسک و بارسلونا قرار است برگزار شود که تیم اسپانیایی با یک تساوی جواز صعود به مرحله حذفی را به‌دست خواهد آورد اما در انجام‌شدن این بازی تردیدهایی وجود دارد. از آنجا که بازی‌های خانگی شاختار به‌دلیل جنگ اوکراین- روسیه در آلمان برگزار می‌شود، حمله تروریستی یک فرد مسلح به فرودگاه هامبورگ برگزاری دیدار امشب را تحت‌الشعاع قرار داده است. فرودگاه هامبورگ پس از آنکه یک مرد ۳۵ساله فرزندش را دزدیده و در فرودگاه ۲ کوکتل مولوتوف پرت کرده بود، تا اطلاع ثانوی بسته بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسکای ویو دبی: تجربه فوق العاده سرسره شیشه ای و سکو تماشای دبی
دیزل ژنراتور؛ راهکاری قدرتمند برای تأمین برق
اصولی که هر دانشجویی باید آن را رعایت کند
تظاهرات دانشجویان دانشگاه راتگرز در نیوجرسی آمریکا +فیلم
وعده صادق ضربه مهلکی به غرب پرستان داخلی بود!
شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
محل آخرین بازی استقلال در لیگ برتر
آیا طرفداران امام خمینی خرافاتی بودند؟! +فیلم
پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
اوسمار مدعی شد که سپاهان بلوف زده است
زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
کارگران قرارداد موقت دائمی می‌شوند؟
آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G
سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
کاهش صادرات تسلیحاتی فرانسه به اسرائیل با فشار افکارعمومی
بورس جذاب شد/ کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه
کمک‌های اهدایی به سیل‌زدگان در کارتخوان عبدالحمید!
اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top