تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/08/16 - 16:55
کد خبر: 487156

وزیر کشور:

برنامه‌ریزی جدی برای مهار تورم داریم

برنامه‌ریزی جدی برای مهار تورم داریم

وزیر کشور از برنامه‌ریزی جدی برای مهار تورم و کاهش هزینه‌های مردم خبر داد و با اشاره به مشکل کم‌آبی گفت: تنش آبی مسئله‌ای نیست که به راحتی از کنار آن گذشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، «احمد ‌وحیدی» ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها را در هرمنطقه‌ای شناسایی ‌و برای رسیدن به رفاه و ایجاد ثروت در کشور آن‌ها را فعال کرد‌، اظهار داشت: اگر از ظرفیت‌های شناسایی شده به درستی استفاده نشود، ناامیدی مردم را در پی خواهد د‌اشت.

وزیر کشور از ‌برنامه‌ریزی جدی برای مهار تورم و کاهش هزینه‌های مردم خبر داد و با اشاره به مشکل کم‌آبی در بوئین زهرا افزود: تنش آبی مسئله‌ای نیست که به راحتی از کنار آن گذشت، باید برای رفع این مکل برنامه‌ریزی کرد؛ همچنین لازم است تا در برنامه‌ریزی‌ها به موضوع مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه باید کِشت زیر‌سطحی را که مصرف آب را تا یک سوم کاهش می‌دهد، مد نظر قرار داد، تصریح کرد: بخشی از مشکل تنش آبی با مدیریت مصرف و بخشی هم با تأمین آب رفع می‌شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به مدیریت پسماند گفت: باید در این زمینه تفکیک از مبدأ، مکانیزه کردن و رعایت زیست‌محیطی را در دستور کار قرار داد. در مورد نیازمندی‌های شهرداری‌ها هم بخشی از منابع باید با مشارکت خود آن‌ها جبران شود.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم ‌وظیفه دولت و دولتمردان ‌ا‌ست، گفت: خدمتگزاری به مردم باید از سر تواضع و فروتنی صورت گیرد و مردم نیز با اخلاق خوب مدیران، احساس دلسوزی دستگاه‌ها را درک کنند. بسیاری از مسائل در بدو امر و با برخورد خوب دولتمردان نسبت به مردم برطرف می‌شود و اگر مردم احساس کنند در مراجعه به یک دستگاه اجرایی و یا اداره، با آنها از سر دلسوزی رفتار می‌شود به طور قطع حسّ اعتماد و اطمینان بیشتری به آنها دست خواهد داد.

وزیر کشور برنامه‌ریزی برای شناسایی ظرفیت‌ها‌ی کشور را مورد تأکید قرار داد و ‌خاطرنشان کرد: از این ظرفیت به خوبی استفاده شود به طور قطع کشور از شرایط بهتری برخوردار خواهد شد و اگر هم این‌گونه نشود، منجر به دلسردی می شود؛ اینکه در شهرستان بویین زهرا بیکار وجود ندارد خیلی خوب است ولی نباید در این مرحله متوقف شد و باید به دنبال بهره‌برداری بهتر از نیروی کار رفت.

«ادیب رامندی» فرماندار بوئین زهرا نیز گزارشی از ظرفیت‌ها و مشکلات این شهرستان و مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان ارائه کرد.

عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، منتخبی از بخشداران، شهرداران و مسئولین این شهرستان به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.

وزیر کشور امروز سه‌شنبه برای انجام یک سفر کاری وارد قزوین شد. افتتاح و بازدید پروژه کمربندی شرق قزوین، افتتاح دو واحد صنعتی و تولیدی آپادانا سرا و شیشه لیا و همچنین افتتاح استخر سرپوشیده در محله کم‌برخودار راه‌آهن و شرکت در شورای اداری استان از جمله برنامه‌های وزیر کشور در این سفر استانی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برگزاری اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم +اسامی اعضا
رستمی: ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی + جزئیات
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب +عکس
جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی
بسته ویژه اینترنت رایگان برای معلمان
واکنش رهبرانقلاب به خیزش دانشجویی در جهان +فیلم
یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟
رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند +فیلم
۷ جاذبه دیدنی که شما را به سبزوار می‌کشاند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top