تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/08/21 - 19:35
کد خبر: 487419

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

تصاویر باکیفیتی از پرچم‌دار رده‌بالای بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S۲۴ فاش شده که دید بهتری از طراحی این محصول ارائه می‌دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انتظار می‌رود پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی سری گلکسی S24 در سه نسخه‌ی استاندارد، پلاس و اولترا عرضه شوند. در این میان گلکسی S24 اولترا رده‌بالاترین گوشی سامسونگ خواهد بود و قطعاً توجهات زیادی را به‌ خود جلب خواهد کرد.

یکی از دلایل جذابیت مدل‌های اولترا گلکسی اس این است که جایگزینی برای سری منسوخ گلکسی نوت محسوب می‌شود و به‌همراه قلم کاربردی S-Pen به‌فروش می‌رسد. تولید مدل‌های جدید گلکسی نوت از سال ۲۰۲۱ متوقف شد و در آن زمان شاهد معرفی گلکسی اس ۲۱ اولترا بودیم که با فرم‌فکتوری شبیه سری نوت و قلم استایلوس روانه‌ی بازار شد.

انتظار می‌رود سامسونگ پرچمداران ۲۰۲۴ خود را در رویداد بعدی آنپکد که احتمالاً در ماه ژانویه برگزار خواهد شد رونمایی کند. پیش‌از این رندهای زیادی از گلکسی S24 اولترا منتشر شده و اکنون حساب ایکس Ice Universe تصاویر جدیدی منتشر کرده است که ادعا می‌کند بیشترین شباهت را به مدل واقعی گوشی مذکور دارند.

گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

رندرهای جدید گلکسی S24 اولترا نشان‌دهنده‌ی حاشیه‌های بسیار باریک اطراف نمایشگر است که از هر چهار طرف ضخامت یکسانی دارد و بسیار متقارن به‌نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود گلکسی S23 اولترا به پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شود. البته طبق برخی گزارش‌های این گوشی از نسخه‌ی اورکلاک تراشه‌ی پرچمدار کوالکام بهره خواهد برد و بدین‌ترتیب فرکانس هسته‌ی اصلی آن ۳٫۴ گیگاهرتز خواهد بود. در مقام مقایسه، هسته‌ی اصلی نسخه‌ی استاندارد این تراشه با فرکانس ۳٫۳ گیگاهرتز کار می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی S24 اولترا می‌توان به کنار گذاشتن زوم ‍۱۰ برابری اپتیکال در سیستم دوربین اشاره کرد که در نسخه‌های قبلی آن وجود داشت. دلیل این اقدام، کاهش هزینه‌های تولید و نارضایتی کاربران از عملکرد مذکور اعلام شده است. طبق گزارش‌ها سامسونگ زوم ۵ برابری اپتیکال را مثل آیفون ۱۵ پرو مکس روی پرچمدار بعدی خود ارائه خواهد داد.

گفته می‌شود گلکسی اس ۲۴ اولترا از شاسی تیتانیومی بهره خواهد برد تا بتواند از این‌ نظر با آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس رقابت کند. مدل پایه‌ی این گوشی همچنین به ۱۲ گیگابایت رم مجهز خواهد شد و از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده خواهد کرد.

قیمت گوشی گلکسی S24 اولترا هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، اما انتظار می‌رود تفاوت چندانی با نسل کنونی این محصول یعنی قیمت گلکسی S23 اولترا نداشته باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نامه‌ای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top