تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/08/25 - 23:51
کد خبر: 487946

هنیه: رژیم صهیونیستی باید هزینه آزادی اسرای خود را بپردازد

هنیه: رژیم صهیونیستی باید هزینه آزادی اسرای خود را بپردازد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه صهیونیستها باید هزینه آزادی اسرای خود را بپردازند، گفت که ملت فلسطین در این جنگ پیروز خواهند شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از فارس، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه صهیونیستها باید هزینه آزادی اسرای خود را بپردازند، گفت که ملت فلسطین در این جنگ پیروز خواهند شد.


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که باید دشمن صهیونیستی تجاوزات خود را متوقف و گذرگاهها را باز کند و به محاصره غزه پایان دهد.

هنیه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید هزینه آزادی اسرای خود را بپردازد، گفت: به همه کسانی که پشتیبان دشمن هستند و امیدوارند واقعیت [در غزه] تغییر کند، می‌گویم که حماس یک جنبش ریشه‌دار است.

جنبش حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است. حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از ۱۱۵۰۰ هزار نفر منجر شده است. 

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین تنها کسانی هستند که حق دارند آینده نوار غزه را تعیین کنند، تصریح کرد: ملت و مقاومت ما، جنگ شرافت و عزت را در برابر یکی از تروریستی‌ترین ارتشهای جهان پیش می‌برد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تأکید بر اینکه صبر مردم فلسطین، پیروزی بزرگی را رقم زده است، تصریح کرد: اسرائیل در یورش به بیمارستان الشفا، به دروغهایی استناد کرد که بطلان آن ثابت شد.

هنیه با بیان اینکه حماس وارد یک درگیری راهبردی شده است که باید در آن پیروز شود، عنوان کرد: اگر دشمن خواستار جنگ طولانی است، ما برای آن آمادگی داریم.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین رژیم صهیونیستی را از خاک خود اخراج خواهد کرد، در پایان خاطر نشان کرد: دشمن نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند. غزه الگویی در تاریخ امت اسلامی شد که از ۱۰۰ سال پیش سابقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود روز گذشته (چهارشنبه) به بیمارستان الشفاء حمله کرد و علی‌رغم مخالفت‌های جهانی، کارکنان و بیماران این بیمارستان را مورد بازجویی قرار داد.

محمد ابو سلمیه رئیس بیمارستان الشفاء امروز پنشجنبه اوضاع این بیمارستان را فاجعه‌بار توصیف کرد و گفت: افراد حاضر در بیمارستان، از تشنگی فریاد می‌زنند.

ابوسلمیه با اشاره به اینکه تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت بیمارستان همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: هیچ کس نمی‌تواند از ساختمانی به ساختمان دیگر برود. ارتباط ما با همکارانمان قطع شده است.

رژیم صهیونیستی با این بهانه که گروه حماس از بیمارستان الشفاء به عنوان مقر فرماندهی و عملیاتی خود استفاده می‌کند به این بیمارستان حمله کرد اما تا کنون هیچ شواهدی در تأیید ادعای خود ارائه نداده است.

تنها سند ادعایی که صهیونیست‌ها تا کنون در تأیید این ادعا مطرح کرده‌اند فیلمی است که یک نظامی رژیم روز گذشته منتشر کرد و توسط بسیاری از کاربران در فضای مجازی به سخره گرفته شد. در آن فیلم، نظامی اسرائیلی یک لپ‌تاپ، چند سی‌دی، یک پوتین نظامی و چند سلاح کلاشنیکف را به عنوان شواهد حضور حماس در بیمارستان عنوان می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top