تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/08/28 - 14:29
کد خبر: 488210

«بدل» سریال نوروزی تلویزیون می‌شود؟

«بدل» سریال نوروزی تلویزیون می‌شود؟

ورود جدّی تلویزیون به ساخت سریال‌های کمدی و در کنار ساخت چند مجموعه دیگر این بار کارگردان «نوروز رنگی» را از مشهد به ده ونک کشانده تا «بدل» را به آنتن نوروز تلویزیون برساند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چندی پیش مهدی نقویان به تازه‌هایی از چرخه تولید سیمافیلم و ساخت سریال‌های جدید تلویزیونی اشاره کرد که در کنار تنوع دیگر ژانرها، ورود جدّی به حوزه طنز و کمدی قابل توجه بود. شروع پیش تولید «زیرخاکی» و تصویربرداری فصل پنجم «نون‌خ» و همچنین مذاکرات جدّی با «پایتخت» از نمونه‌های این اتفاق است.

نقویان به این نکته اشاره کرد که ما الان خوشبختانه غیر از «زیرخاکی» و «نون‌خ»، «پایتخت» را هم در حال مذاکره داریم و همچنین برآوردها از روند کار سریال «طنز بدل» به‌کارگردانی علی مسعودی نشان می‌دهد این سریال به نوروز امسال می‌رسد، علاوه بر آن «قول مردونه» و «ماه عسل» دو سریالی است که فیلمنامه فوق‌العاده‌ای دارند که در مرحله پیش‌تولید و انتخاب عوامل قرار دارد. ما برای رونق کمدی‌سازی در تلویزیون برنامه جدّی داریم و ان‌شاءالله بتواند روی آنتن خودش را نشان دهد.

این آمار و ارقام و اتفاقات خوشایند و امیدوارکننده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد سریال «بدل» علی مسعودی این روزها در ده ونک تصویربرداری می‌شود. جمعی از بازیگران طنز در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند؛ بازیگرانی که پیش از این هم با علی مسعودی در پروژه‌های دیگر از جمله سریال «نوروز رنگی» همکاری داشته‌اند.

 
شهرام قائدی یکی از بازیگران به نامِ این پروژه به حساب می‌آید یا هادی عامل هاشمی که در «نوروز رنگی» به ایفای نقش پرداخت. ساعد هدایتی که با بازی در سریال‌های مهران مدیری بیشتر شناخته می‌شود این روزها در «بدل» تلویزیون نیز بازی می‌کند و بعد از مدت‌ها «دنگ و فنگ روزگار» و «ارثیه پدری» برمی‌گردد.

اشکان اشتیاق که این روزها سریال «دردسرهای عظیم» او از تلویزیون دوباره پخش می‌‌شود و آخرین کارهای او به «بوتیمار» و «پلاک 13» برمی‌گردد حالا قرار است با این سریال دوباره به آنتن نوروزی برگردد. در این راستا چند بازیگر جدید هم معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد خوشمزگی‌های سریال مخاطب را به «نوروزرنگی» می‌برد اما فضای سریال امروز است و ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌‌آورد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد.

با وجود اینکه مهدی نقویان این سریال را به عنوان سریال طنزِ تلویزیون معرفی کرده و سریالی همچون «نون‌خ5»، «رستگاری» که سریال نوروز و ماه رمضان به حساب می‌آید از گوشه و کنار هم مجموعه‌های دیگری مطرح می‌شوند که به آنتن نوروز و رمضان خواهند رسید.

باید دید تصمیم تلویزیون با تغییر در نظام پخش برای چیدمانِ ترکیب نوروزی خود دو سریال طنز هر شبی و یک سریال ماورایی (رستگاری) و یک سریال فاخر در شبکه‌های یک و سه سیما به صورت دو روز آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) پخش درنظر می‌گیرد یا ترکیب به گونه‌ای دیگر انتخاب می‌شود؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top