تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/09/08 - 11:17
کد خبر: 489300

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی سال ۱۴۰۲ را بشناسید!

پرفروش ترین طرح فرش ماشینی سال ۱۴۰۲ را بشناسید!

اگر به دنبال پرفروش ترین طرح فرش ماشینی سال ۱۴۰۲ هستید، این مطلب را بخوانید تا با با فرش هایی نظیر فرش افشان، فرش طلاکوب، فرش وینتیج و ... اشنا شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه علاوه بر فرشهای ارزشمند دستباف، فرش های ماشینی نیز با کیفیت عالی و تنوع گسترده در اختیار مشتریان قرار دارند. در این میان، برخی از طرحها با استقبال بیشتری روبهرو هستند؛ مانند فرش وینتیج، فرش افشان و فرش طلاکوب. در ادامه با پرفروش ترین طرح فرش ماشینی سال 1402 آشنا می شوید.

جدیدترین مدل فرش ماشینی

وجود تنوع در طرح و رنگ هر محصولی باعث میشود که سلیقههای مختلفی پوشش داده شوند و افراد بتوانند راحتتر از آن محصول در سبکهای مختلف دکوراسیون استفاده کنند. خوشبختانه این موضوع در خصوص فرشهای ماشینی نیز صادق است و هر ساله طرحهای جدیدی به بازار عرضه میشوند.

در این میان، آشنایی با جدیدترین مدل فرش ماشینی به شما کمک میکند که در انتخاب خود سردرگم نشوید و فرش مورد نظر خود را از میان آنها انتخاب کنید؛ به همین دلیل، در ادامه به معرفی برخی از پرفروش ترین طرح فرش ماشینی سال 1402 میپردازیم.

فرش وینتیج

اگر از نظر لغوی به بررسی کلمه وینتیج بپردازیم، باید بگوییم که معنای آن عتیقه یا قدیمی است. در فرشها نیز همین مفهوم از آنبرداشت میشود. زمانی که فرش با پسوند وینتیج خوانده میشود، یعنی به قدیمی بودن آن اشاره داریم. فرشهای وینتیج شبیه فرشهای عتیقه هستند و ظاهری کهنه دارند.

عمر فرش ماشینی وینتیج زیاد است و در عین حال که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد، گویا نخنما شدهاست و کهنه و رنگ و رو رفته به نظر میرسد. رنگ زمینه اغلب فرشهای وینتیج زغالی یا نقرهای است که با اغلب سبکهای دکوراسیون همخوانی دارند.

فرش باغ گل

یکی از فرشهایی که حتماً نام آن را در لیست قشنگ ترین فرش ماشینی خواهید دید، فرش باغ گل است. طراحی این فرش به دو صورت گرد و مستطیلی انجام شده است و در سرتاسر آن گلهایی با رنگهای گرم به چشم میخورند. همین طراحی زیبا باعث میشود که زیبایی این فرش دو چندان شود و رنگ زمینه آن که اغلب جزء رنگهای ملایم و سرد است، معتدلتر به نظر آید. در این میان، مجموعه فرشچین فرشهای باغ گل را در طراحی گرد و سنتی 1200 شانه با رنگهای بسیار زیبا و زنده ارائه میکند.

فرش طلاکوب

نمیتوان از پرفروش ترین طرح فرش ماشینی سخن گفت، اما نامی از فرش طلاکوب نیاورد. طراحی این فرشها به گونهای است که بیشترین رنگ مورد استفاده در آنها رنگ طلایی است. این رنگ در زمینه فیلی و طوسی جلوه خیرهکنندهای به خود میگیرد و چنان به نظر میآید که فرش، طلاکوب شده است. غالباً فرشهای طلاکوب به صورت 700 و 1200 شانه به بازار عرضه میشوند. فرش کاشانک درباره کیفیت این نوع فرش گفته است:

دقیقا فرش طلاکوب همانند فرش های معمولی بافت می شوند و تنها به کارگیری رنگ طلایی در این بافته هاست که تفاوت را برای این محصولات ایجاد می نماید و هیچ تاثیری نیز در زمینه کیفیت فرش ندارد، پس با این تفسیر می توان گفت از لحاظ کیفیت بسته به نوع جنس نخ خاب به کار رفته در فرش این محصول نیز همانند سایر فرش های ماشینی خواهد بود.

جدیدترین مدل فرش ماشینی

فرش مدرن

فرشهای مدرن از سبک سنتی پیروی نمیکنند و نقشه آنها به صورتی بوده که سادگی اولویت اول است؛ بنابراین در این فرشها جزئیات بسیار ظریف و منظم به چشم نمیخورند. طراحی فرشهای مدرن، به عنوان پرفروش ترین طرح فرش ماشینی، به گونه نامنظم انجام میشود که در نهایت، نظم سادهای را به وجود میآورد. این فرشها با رنگهای روشن خود برای فضاهای کوچک انتخاب هوشمندانهای هستند.

فرش مراکشی

به نقل از سایت فرش هایپر کارپت درباره تاریخچه فرش مراکشی:

فرش مراکشی یکی از قالی هایی است که در گذشته توسط گروهی از قبایل بربر آفریقایی بافته می شد. قالیچه های بنی اورین که به قالیچه مراکشی معروف است در قبیله ای به همین نام بافته می شود. این قبیله در قسمت شمال شرقی کوه های اطلس در مراکش زندگی می کنند. صنایع دستی این اقوام مانند ایلات عشایری ایران قالی و قالیبافی است.

مبدأ فرشهای مراکشی یا فرشهای بنی اورین (Beni Ourain) به کشور مراکش در آفریقا برمیگردد. طرحهای به کار رفته در این فرشها به صورت انتزاعی بوده و اغلب اشکال ساده هندسی، زیگزاگ و لوزی و... را در بر میگیرند.

فرش گرد

فرشهای گرد به صورت دایرههایی با شعاعهای مختلف بافته میشوند. طرحهای به کار رفته در این فرشها میتوانند حالت سنتی داشته و یا به صورت باغ گل، مدرن، طلاکوب، وینتیج و... باشند. فرشهای گرد به دلیل طراحی منحصربهفرد خود برای فضاهای مختلفی از جمله اتاق‌‌ پذیرایی و اتاقخواب بسیار مناسب هستند و با اغلب سبکهای دکوراسیون همخوانی دارند.

فرش طاووس

اشکال به کار رفته در فرشهای ایرانی، در کنار زیبایی خیرهکننده خود معانی غنی را در خود جای دادهاند. طاووس یکی از طرحهایی است که از گذشته در فرشها و قالیهای ایرانی جایگاه خاصی داشته و نمادی از جاودانگی است. این باور از آنجا نشئت گرفته است که طبق داستانهای افسانهای، طاووس یکی از پرندگان زیبای بهشتی بوده که با نوشیدن آب حیات جاودانه شده است.

به این ترتیب، مردمان قدیم تصور میکردند که با خرید فرشهای طاووس نشان میتوانند طول عمر بیشتری داشته باشند و زمینه اتفاقهای خوشایند را در زندگی خود مهیا کنند. امروزه فرشهایی بسیار زیبایی با طرح طاووس در قالب فرشهای مرسوم مستطیلی و فرشهای مدرن گرد به بازار عرضه شدهاند و لقب پرفروش ترین طرح فرش ماشینی را به خود اختصاص دادهاند.

جدیدترین مدل فرش ماشینی

فرش افشان

آنچه فرش افشان را از سایر فرشهای ایرانی متمایز میکند و آن را در لیست پرفروشترین طرحهای فرش ماشینی قرار میدهد، نداشتن ترنجی است که معمولاً در وسط فرشها وجود دارد. امروزه فرشهای افشان در ابعاد مختلف و به صورت گرد و مستطیلی با تراکم 1200 و 1500 شانه به بازار عرضه شدهاند و طرفداران زیادی را به خود جلب کردهاند. وجود تنوع بالا در طرح و رنگ فرشهای افشان، این محصولات را با سبکهای دکوراسیون مختلف هماهنگ میکند.

سخن پایانی

اغلب افراد تمایل دارند که خرید خود را از مراکزی انجام دهند که تنوع بالایی داشته باشند و محصولات با کیفیت خود را با قیمت مناسب در اختیارشان قرار دهند. مجموعه فرشچین با فراهم کردن پرفروش ترین طرح فرش ماشینی در قالب طرح طلاکوب، طاووس، وینتیج و... توانسته است رضایت بالای مشتریان خود را به دست آورد. کیفیت عالی محصولات این مجموعه در کنار قیمتهای باورنکردنی آنها باعث شدهاند که مجموعه فرشچین به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب
محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
علم‌الهدی: سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
حسینی: لزوم تبیین ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان
برگزاری اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم +اسامی اعضا
رستمی: ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
۵ تکنیک [تست شده] برای تمیز کردن کیف چرم طبیعی و مصنوعی
سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟
معلم‌های سلبریتی که نمی‌شناسید! +فیلم
کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع
حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز/ ۴ نفر مصدوم شدند
واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top