تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/09/09 - 12:34
کد خبر: 489450

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نوعی درب ساختمانی می باشد که از لحاظ نوع متریال داخلی و همچنین قفل های مورد استفاده در این درب ها ایمن سازی می شود که همین امر باعث ایجاد یک لایه امنیتی برای درب مورد نظر خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ موضوع و مفهوم امنیت در ساختمان مبحث بسیار پیچیده ای نیست چراکه رعایت برخی نکات ساده اما کاربردی می تواند خیال تمامی ساکنین و مالکان ساختمان را از این بابت راحت کند. یک ساختمان ساز خوب بایستی طوری ساختمان خود را حین ساخت مدیریت کند که پس از ساخت هیچ گونه مشکلی از بابت امنیت نداشته باشد. یکی از این نکات کاربردی نیز شامل مدیریت درست بر نصب و تهیه درب های مقاوم و مستحکم در برابر سارقین و همچنین درب هایی مقاوم در برابر آتش و حریق می باشد.

درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضد سرقت نوعی درب ساختمانی می باشد که از لحاظ نوع متریال داخلی و همچنین قفل های مورد استفاده در این درب ها ایمن سازی می شود که همین امر باعث ایجاد یک لایه امنیتی برای درب مورد نظر خواهد بود. امروزه استفاده از این نوع درب ها تا حد زیادی توانسته بسیاری از سارقان را با مشکل رو به رو کند و کار آنها را برای ورود به خانه بسیار سخت و حتی غیر ممکن کند. اگر به مرحله راه اندازی و نصب درب های ساختمان خود رسیده اید و یا در نظر دارید درب های قدیمی را با درب های ضد سرقت جایگزین کنید، پیشنهاد میکنیم هرچه زودتر اقدامات لازم را انجام دهید تا منزل شما مورد سرقت و ورود افراد بیگانه قرار نگیرد.

همچنین اصطلاح امنیت درب یا درب های ضد سرقت میتواند به هر کدام از اقدامات مورد استفاده برای تقویت دربهای ورودی ساختمان در برابر شکستن درب،برداشتن قفل و جلوگیری از جنایاتی مانند سرقت و تهاجم به خانه اشاره داشته باشد. امنیت درب در ساختمان های تجاری و دولتی و همچنین در مکان های مسکونی استفاده می شود و از این بابت محدودیت استفاده از این محصولات وجود ندارد.

تفاوت درب های معمولی با درب های ضد سرقت

درب های مستحکم در برابر سرقت معمولاً به طور کامل یا جزئی از فولاد ساخته می شود و دارای لنگه درب، قاب و دستگاه قفل ضخیم تر هستند. در تولید درب های امنیتی، قفل و بازشوهای درب نیز بیشتر مخفی و محافظت می شوند.که این مورد باعث می شود هیچ نقطه ضعف یا راه‌های نفوذ آشکاری وجود نداشته باشد. یکی از تفاوت‌های عمده این است که یک درب امنیتی همیشه از فولاد و آهن ساخته می‌شود در حالی که یک درب معمولی در بیشتر موارد به طور کامل یا جزئی از چوب ساخته شده است. (البته که برای تولید درب های ضد سرقت از چوب نیز استفاده می شود ) یک درب امنیتی معمولا دارای یک قاب و آستانه فولادی تقویت شده، یک دستگاه ضد شکستگی و یک دستگاه قفل الکترونیکی و دارای درجه امنیتی است. بسیاری از درب های امنیتی دو قفل نیز دارند.

درب ضد سرقت

مزایای درب ضد سرقت:

  • ساختمان امن و مقاوم در برابر سارقین
  • عایق مناسب برای رطوبت و حرارت
  • مانع ورود گرد و غبار و آلودگی
  • ظاهر زیبا و مناسب
  • مستحکم در برابر شستشو و آب

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

امروزه اکثر افراد معمولا خرید های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و تمامی نیاز های خود را اینگونه رفع میکنند. البته هنوز هم افرادی هستند که به فضای مجازی و سایت ها اعتقادی ندارند و خرید های خود را به صورت حضوری انجام می دهند.این افراد در بسیاری از مواقع حق دارند چراکه بعضی از افراد سودجو متاسفانه اقدام به کلاهبرداری از مشتریان و خریداران میکنند که همین امر موجب نگرانی هایی بابت خرید به صورت اینترنتی و آنلاین در بعضی از افراد می شود. اگر شما عزیزان برای خرید درب های ساختمانی خود به دنبال یک مرکز فروش درب ضد سرقت، درب ضد حریق و انواع درب های داخلی با بهترین قیمت و کیفیت هستید، پیشنهاد میکنیم به وب سایت هایپر درب ایران حتما سر بزنید.

شرکت هایپر درب ایران

شرکت هایپر درب ایران hyperdarbiran.ir با تجربه بالا در زمینه تولید درب های ساختمانی توانسته گامهای مثبتی را در این زمینه بردارد که در این حوزه جزو برترین ها می باشد. ساخت و تولید درب با بهترین کیفیت و متریال خرید را برای مشتریان عزیز بسیار راحت خواهد کرد. در ضمن پیشنهاد ما به شما پیمانکاران و انبوه سازان برای خرید پیشنهاد ویژه ای خواهد بود که برای همکاری با ما کافیست از شماره های داخل سایت و یا چت آنلاین برای ارتباط با ما استفاده کنید.

چه محصولی نیاز دارید؟

اگر محصول خاصی مدنظر شماست میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و بابت این موضوع از ما مشاوره بگیرید. ما برای شما عزیزان به دنبال بهترین ها هستیم. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان با شماره های موجود در سایت هایپر درب ایران تماس بگیرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top