تاریخ انتشار: شنبه 1402/09/11 - 16:58
کد خبر: 489623

آیت‌الله علم‌الهدی:

قوای سه‌گانه ‌دغدغه‌ای جز رسیدگی به مشکلات کشور را ندارند

قوای سه‌گانه ‌دغدغه‌ای جز رسیدگی به مشکلات کشور را ندارند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: در هر شرایط نباید از یاد ببرید که شما نماینده مردم مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی هستید و مسئولیت راهبردی یک نماینده آن است که متمرکز بر رفع چالش‌های محلی باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی که امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر اینکه کار نمایندگان استان در مجلس باید نفع مستقیم برای آحاد ملت و به‌خصوص مردم خراسان رضوی داشته باشد، اظهارداشت: کار عمده یک نماینده در شرایط فعلی آن است که برای مردم در سطح استان و شهرستان‌ها روشنگری کند. این یک حقیقت است که مجلس در مقام قانون‌گذاری قرار دارد و نفع مصوبات وکلای ملت باید متوجه آحاد ملت در سراسر کشور شود اما در هر شرایط نباید از یاد ببرید که شما نماینده مردم مشهد و شهرستان‌های استان خراسان رضوی هستید و بنابراین مسئولیت راهبردی یک نماینده آن است که متمرکز بر رفع چالش‌های محلی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، دو قطبی‌سازی را مهم‌ترین آسیب در کمین ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مراقب باشید در آستانه انتخابات، فضای کشور دوقطبی نشود. این استان سرزمین علی ابن موسی‌الرضا(ع) و این کشور، مملکت امام زمان(عج) است و هیچ تفاوتی ندارد که هم‌وطن گرفتار شما همسو با جریان شما یا مخالف با آن است. به فرموده رهبر معظم انقلاب، این مجلس، انقلابی و متدین است و بنابراین، شایسته آن است که افزایش درآمدهای دولت و توانگری قوه مجریه، نفع آشکار و مستقیم برای مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های موجود این است که به بهانه پیشگیری از تخلف انتخاباتی و تبلیغات پیش از موعد، نمایندگان فعلی مردم استان در مجلس نیز متوقف شوند و از فعالیت و تلاش برای گره‎گشایی از کار مردم دست بکشند. این را بدانید که حل مشکلات مردم، کار نظام است. اگر گره از کار مردم باز کردید، باید بدانید برای انقلاب کار کرده‌اید پس باید تلاش کنید، خسته نشوید و این کشور را با اولویت قرار دادن شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه خود بسازید.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از تأکیدات ما به بانوان نماینده استان در مجلس آن است که حوزه عملکردی خود را متمرکز بر حوزه‌هایی بدانند که آقایان نماینده کمتر می‌توانند در آن فعالیت کنند. قوانین حمایت از حقوق بانوان، مسئله جوانی جمعیت و اموری از این قبیل، جزو چالش‌هایی است که اگر هم آقایان نماینده به آن توجه کنند اما هیچ‌کس به اندازه بانوان نماینده، اشرافیت و قدرت عملکرد در آن را ندارد.

وی تأکید کرد: این یک فرصت فوق‌العاده است که در شرایط فعلی، در قوای سه‌گانه و سایر نهادهای حاکمیتی هیچ‌کس دغدغه‌ای جز رسیدگی به مشکلات کشور ندارد. از این همکاری و تعامل چندجانبه استفاده کنید و کار مردم را پیش ببرید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top