تاریخ انتشار: جمعه 1402/09/17 - 11:53
کد خبر: 490209

گل‌محمدی: هیچ کس برای پرسپولیس بهتر از برانکو نیست و حاضرم تیم را تحویل او بدهم

گل‌محمدی: هیچ کس برای پرسپولیس بهتر از برانکو نیست و حاضرم تیم را تحویل او بدهم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ کس برای پرسپولیس بهتر از برانکو نیست و حاضرم تیم را تحویل او بدهم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، اظهار داشت: لیگ قهرمانان را گذراندیم و تلاش زیادی کردیم تا از گروه صعود کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. اکنون شروع دوباره لیگ است. خوشبختانه ۶_۵ بازی پشت سر هم داریم که می‌تواند به روند پیشرفت تیم کمک کند. اولین دیدار هم بازی فردا مقابل هوادار است که نتایج به نسبت خوبی با محمود فکری گرفته و تیم قابل احترامی برای ما است. باید سعی کنیم دیدارهای آینده را ببریم و پیروز شویم تا مسیر خودمان را ادامه بدهیم.

*باید از لحاظ ذهنی، روحی و روانی آماده شویم

وی افزود: موضوع مهم این است بازی قبلی را فراموش کنیم و از لحاظ ذهنی، روحی، روانی و فکری سعی کنیم خود را ریکاوری کرده و آماده بازی با هوادار کنیم. بازیکنان من احساس مسئولیت خود را نشان دادند و احساس می‌کنم با توجه به اینکه همه ما برای جبران نتایج قبلی اراده داریم، فکر می‌کنم بتوانیم بازی‌های خوبی را انجام بدهیم.

*باید بازی هجومی به نمایش بگذاریم

سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: برخی مسائل مثل مصدومیت‌ها و بدشانسی‌ها وجود دارد. البته من به شانس در فوتبال اعتقاد زیادی ندارم اما مقداری مصدومیت‌ها در این مدت ما را اذیت کرد‌. مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را برای کل فصل از دست دادیم. وحید امیری، امید عالیشاه، میلاد سرلک و... در کل به تناوب بازیکنان زیادی مصدوم یا به خاطر ویروس آنفولانزا مریض شدند. به هر صورت اکنون شرایط بهتر است و باید سعی کنیم فردا بازی خوب و هجومی را به نمایش بگذاریم‌.

*این روزهایی که می بینیم را پیش بینی کرده بودم

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس پس از حضور رضا درویش در تمرین روز گذشته و صحبت او با بازیکنان و خودش به ساحل آرامش رسیده است، عنوان کرد: شاید یک جورهایی این روزها را خودم پیش‌بینی کرده و می‌دانستم با توجه به عملکردمان در خیلی از بخش‌ها روزهای سختی در پیش داریم. نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما این روزها قابل پیش‌بینی بود‌. اکنون موضوعی که خیلی برای ما مهم است و باید آن را حل کنیم این است که بتوانیم راه و مسیری که در پیش گرفته‌ایم، با قدرت، تمرکز و انرژی بیشتری در همه بخش‌های فنی و غیرفنی ادامه بدهیم.

*شاید انتظار درستی نباشد که روند موفقیت یک تیم سال ها ادامه داشته باشد

وی درمورد اینکه خبرنگار شبکه اسکای، ۲ روز قبل از پپ گواردیولا پرسید ۴ بازی متوالی پیروز نشدن منچسترسیتی برای همه فوتبالدوستان خیلی عجیب است و این یک اتفاق غیرقابل تصور محسوب می‌شود که سرمربی سیتی نیز در پاسخ عنوان کرد وظیفه من است با مدیریت خود شرایط را به سمت موفقیت تغییر بدهم و اکنون که پرسپولیس برای اولین بار با هدایت خودش چنین شرایط سختی را تجربه می‌کند در شرایطی که او در هر تیمی بوده تیمش در نوک قله قرار داشت یا برای قهرمانی می‌جنگید، چه راهکاری برای خروج سرخ‌پوشان از این وضعیت دارد، توضیح داد: به مورد خوبی اشاره کردید. یک تیم ممکن است مثل پرسپولیس یا منچسترسیتی سال‌ها در سطح یا رده‌های اول قرار گرفته باشد و جام‌های متعددی به دست بیاورد. شاید انتظار درستی نباشد که این روند سال‌های سال ادامه پیدا کند.

 

*به هواداران حق می‌دهم

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مگر اینکه برنامه‌ریزی، امکانات و سازماندهی خوبی داشته باشیم. پس از قهرمانی‌های سال قبل باید به لیگ قهرمانان می‌آمدیم. متاسفانه همان تیمی که سال گذشته داشتیم هم به سختی حفظ کردیم و نتوانستیم ۳_۲ بازیکن را نگه داریم‌. بچه‌هایی هم که آمدند نیاز به زمان دارند. با توجه به بازی کردن در یک تیم بزرگ ممکن است از لحاظ روحی و روانی دچار افت شوند و نتوانند خودشان را پیدا کنند. هواداران هم انتظار دارند همیشه تیم بالا باشد و وقتی چنین اتفاقی می‌افتد که هواداران عادت ندارند تیم در رتبه ششم جدول باشد یا چنین نتایجی بگیرد، عصبانی یا ناراحت می‌شوند. به آنها حق می‌دهم و هیچ وقت نمی‌گویم چرا چنین اتفاقی افتاد.

گل‌محمدی اضافه کرد: هوادار دوست دارد تیمش برنده یا قهرمان شود. عصبانیتش ما را عصبانی نمی‌کند و با ناراحتی‌شان هم ناراحت نمی‌شویم. از این مسئله باید خوب استفاده کرده و سعی کنیم این نتایج را با اراده و تمرکز بیشتر جبران کنیم.

*بزرگ‌ترین مشکل ما مصدومیت‌های بد موقع بود

وی درپاسخ به این سوال که بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس در این فصل چیست، گفت: بزرگ‌ترین مشکل ما مصدومیت‌های بد موقع بود. مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی در ساختار دفاع و حمله پرسپولیس را دچار مشکل کرد. مصدومیت‌های خیلی زیاد و طولانی وحید امیری را داشتیم. امید عالیشاه در ۳ مقطع مصدوم شد و هنوز هم آسیب دیده است. مهدی ترابی و سرلک نیز مصدوم شدند. اتفاقاتی به این شکل برای ما افتاد.

سرمربی پرسپولیس افزود: همین بازیکنان نزدیک ۴۰_۳۰ درصد تیم هستند و نبودشان اثر منفی می‌گذارد. نفرات جایگزین هم نیاز به زمان دارند. برخی اتفاقات و حواشی را هم می‌دانید از شروع فصل به وجود آمد و مشکلات زیادی به ویژه در بحث مالی، امکاناتی و پروازی داشتیم. همه این موارد وجود داشت. نمی‌توانیم زیاد درموردشان صحبت کرده و نبش قبر کنیم. تنها موضوع مهم الان برای ما بازی با هوادار است که باید با تمام وجود و تمرکز به زمین برویم و این بازی را ببریم.

*هیچ کس بهتر از برانکو برای پرسپولیس نیست

گل‌محمدی درپاسخ به این سوال که در این مقطع انتشار خبر مذاکره با برانکو حرفه‌ای بود، پاسخ داد: اینکه حرفه‌ای بود یا نبود قطعا یک شیطنت بود. هیچکس بهتر از برانکو برای پرسپولیس نیست. اگر بگویند امشب می‌آید تا از فردا مربیگری کند تیم را تحویلش می‌دهم. هیچ مشکلی از این بابت ندارم. برخی با آوردن اسم او فکر می‌کنند ناراحت می‌شوم اما واقعا اینگونه نیست‌. استاد من بوده و همه ما خیلی از موفقیت‌های تیم در سال‌های اخیر را مدیونش هستیم. بهترین مربی‌ای که می‌تواند انتخاب شود، برانکو است.

*بیشتر شیطنت ها علیه پرسپولیس فوتبالی نیست

وی در واکنش به اینکه برانکو خبر مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کرد، گفت: می‌دانم. به هر صورت او هم جام ملت‌های آسیا را با تیم ملی عمان پیش رو دارد. بیشتر شیطنت‌ها فوتبالی نیست و آنهایی که می‌فهمند می‌دانند دلیل این جوی که راه افتاده به خاطر چیست.  اگر لازم شد بعدا درموردش صحبت می‌کنم.

*هواداران، پرسپولیس را تنها نگذارند

سرمربی پرسپولیس درخصوص اینکه آیا در دیدار با هوادار به فکر دربی هم هستند، ادامه داد: بازی فردا برای ما تاثیرگذار است. الان مهم‌ترین دیداری که کسب ۳ امتیازش برای همه ما مهم است، بازی با هوادار است و پس از این بازی فرصت داریم درمورد دربی صحبت، آنالیز و فکر کنیم. شاید در بازی مهم با هوادار جو ورزشگاه آزادی مثل دیدار با الدحیل نشود اما از هواداران می‌خواهیم پرسپولیس را تنها نگذارند. این تیم متعلق به خودشان است. همه ما هم فقط یک هدف و آرزو داریم که آن هم خوشحال بودن طرفداران است.

*دوست داریم جو دیدار با الدحیل را بار دیگر ببینیم

گل‌محمدی افزود: وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد خودمان شرمنده هواداران هستیم که در این سرما می‌آیند و از تیم حمایت می‌کنند. دوست داریم همان جوی که در بازی با الدحیل داشتیم بار دیگر ببینیم و ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

*درباره باهویی تا فردا تصمیم می گیرم
وی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی با هوادار به دلیل محرومیت شهاب زاهدی از نبیل باهویی که در دیدار با الدحیل یک دقیقه هم به زمین نرفت استفاده می‌کنند، اظهار داشت: امروز تصمیم می‌گیریم. جلسه فنی داشته و بعد از ظهر هم تمرین داریم. درمورد این مسئله تا فردا تصمیم خواهیم گرفت.

*عالیشاه به بازی فردا نمی‌رسد

سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه آیا امید عالیشاه به بازی فردا می‌رسد، گفت: خیر‌.

*خودم دوست دارم بازیکنان از پایه‌های پرسپولیس بالا بیایند

گل‌محمدی درواکنش به این موضوع که در سال‌های اخیر برخی بازیکنان خارجی مثل شیخ دیاباته، تمیروف، استوکس، اوساگونا و نبیل باهویی با مبالغ ۲۰۰_۳۰۰ هزار دلاری یا ۱۰_ ۱۵ میلیاردی به پرسپولیس آمدند و روی هم رفته آمار ۴۵_۴۶ بازی و ۷_۶ گل را ثبت کردند و آیا از لیگ‌های پایین‌تر کشورمان یا تیم‌های پایه بازیکنی پیدا نمی‌شد تا چنین هزینه‌ای به پرسپولیس تحمیل نشود، توضیح داد: اکنون ما میلاد سورگی، بابایی، امید فهیمی را داریم‌. ۲ جوان دیگر هم ۲ روز قبل به تیم اضافه شدند. خود من دوست دارم بازیکنان از پایه‌های پرسپولیس بالا بیایند و تن خودم می‌خوارد تا به جوان بازی بدهم اما این روند یک پروسه است که نیاز به برنامه‌ریزی خوبی دارد.

وی اضافه کرد: تیم هم باید نتیجه بگیرد و هم آرام آرام این بازیکنان را بالا بیاوریم. اگر ناگهان بالا بیایند به مشکلاتی می‌خورند که ممکن است سرخورده شوند و نتوانند خودشان را پیدا کنند. تیم‌های بزرگ مجبور هستند یک جور دیگر فکر کنند و دنبال بازیکنانی بروند که با تجربه بیشتر می‌توانند به تیم برای قهرمان شدن کمک کنند. حرف‌تان کاملا درست است. با توجه به قوانین جدید می‌توانیم از تیم‌های پایه و ب هم بازیکن بگیریم تا به تیم کمک کند اما در باشگاه‌های ما دیده نمی‌شود که سراغ تیم ب بروند یا از جوانان و رده‌های پایه بیشتر استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت نامه‌نگاری‌ها برای تشکیل تیم ب، عنوان کرد: هیات مدیره باید درمورد این موضوع تصمیم‌گیری کند زیرا در دستور کارش بود. اتفاقاتی افتاد اما خبر ندارم به کجا رسید. بازهم پیگیری می‌کنم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نزدیکی کاخ سفید+فیلم
تفاوت چاپ مش و چاپ استیکر در چیست؟
بعد از ژل لب چکار کنیم؟/ تا نخوانده اید تزریق ژل لب انجام ندهید!
ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مهم است؟
تحویل مشعل المپیک به فرانسه
جزئیات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
زمان تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات
فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
کدام ورزشکاران و مربیان در ایران مسلمان شدند؟ +جزئیات
دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top